2010-03-18, 22:06
Bannlyst
någon som stött på tabletter innehållande clonazepam som smakar banan eller smaksatt med något annat ? Tror det är rör sig om balkan piller..
Citera
2010-03-19, 21:55
Medlem
ExplainThisBullshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secredone
någon som stött på tabletter innehållande clonazepam som smakar banan eller smaksatt med något annat ? Tror det är rör sig om balkan piller..
NÄÄÄÄ! Det ska vara lite mint i skiten =)
Citera
2010-03-20, 18:28
Medlem
VemVetVems avatar
jag hittar inget svar någonstans men är Neuryl Clonazepam 2mg något att ha? har är en bild på den

http://www.pharmer.org/images/foreign/clonazepam-ney-2?size=preview
Citera
2010-03-24, 15:25
Medlem
telepatis avatar
Fan vad toleransen suger.

För ett par dagar sen var jag helt väck på 4 mg. Är nu uppe i 18 mg och känner mig inte märkbart flöddrad.

Hur lång tid tar det att nå baseline?

Problemet är att det är så lätt att bara peta i sig 389572385 till när man ändå börjat. Självkontroll? NÄÄE
Citera
2010-03-25, 22:23
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Fan vad toleransen suger.

För ett par dagar sen var jag helt väck på 4 mg. Är nu uppe i 18 mg och känner mig inte märkbart flöddrad.

Hur lång tid tar det att nå baseline?

Problemet är att det är så lätt att bara peta i sig 389572385 till när man ändå börjat. Självkontroll? NÄÄE

Någon månad skulle jag vilja påstå, klonazepam har väldigt lång halveringstid och skulle tippa på att toleransen mellan olika tillfällen återställer sig efter 2-3 veckor, om man däremot käkar under ett par dagar eller längre tid så ökar självklart tiden innan toleransen lägger sig.
Citera
2010-03-26, 03:43
Avslutad
Skulle gärna vara utan dem en vecka o sen se vad som händer, men efter ett par dygn kan jag inte sova utan dem, men jag känner ingen abstinens.
Citera
2010-03-27, 03:17
Medlem
Alcoholocaust-s avatar
Efter att ha blivit ilurad denna substans när jag varit full så vet jag ej.. Men det var trevligt så länge jag minns. Resten är en dimma av misshandel, snatteri och inbrott. Fy helvete.
Citera
2010-03-30, 23:22
Medlem
Jag käkade ikto och xanor, mestadels xanor förut käkade 15-20mg/dagen i 2månader..

Dock varit ren i 11veckor nu, hur mycket tror ni jag har behöver för att bli lite skön men inte märkbart fluddrad?
Tänkte om toleransen försvunnit osv..
Citera
2010-03-31, 00:10
Medlem
ExplainThisBullshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Skulle gärna vara utan dem en vecka o sen se vad som händer, men efter ett par dygn kan jag inte sova utan dem, men jag känner ingen abstinens.
Hmm, om jag stod i begrepp att "prova" vara utan. Speciellt för dig som står pall för hästdoser...

Du måste grunda med något krampförebyggande (inte kramplösande). Typ Valproinsyra eller något liknande.

Sedan införskaffar du Theralendroppar för sömnen. Jag känner INTE TILL NÅGON som haft problem att efter 1-3 timmar somnat av tillräckligt stor dos Theralen nedblandat i mjölk (för den äckliga mintsmaken.. jävla rapedrugförebyggande skit)..

Hur som helst, du är openminded och experimenterar. Varför inte liksom?
Citera
2010-03-31, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExplainThisBullshit
Hmm, om jag stod i begrepp att "prova" vara utan. Speciellt för dig som står pall för hästdoser...

Du måste grunda med något krampförebyggande (inte kramplösande). Typ Valproinsyra eller något liknande.

Sedan införskaffar du Theralendroppar för sömnen. Jag känner INTE TILL NÅGON som haft problem att efter 1-3 timmar somnat av tillräckligt stor dos Theralen nedblandat i mjölk (för den äckliga mintsmaken.. jävla rapedrugförebyggande skit)..

Hur som helst, du är openminded och experimenterar. Varför inte liksom?
Theralen ska inte blandas med mjölk, det minskar upptaget i kroppen. Blanda med saft eller nått istället.
Citera
2010-04-01, 12:46
Medlem
Ownagers avatar
theralen e skit, iktorivil o ett par starkbärs e fina fisken
Citera
2010-04-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic

Käkar också 4 mg dagligen och har gjort det ett bra tag kortare tid än dig och visst efter ett par dagar kommer sömnproblem , får inte heller abstinens pga halveringstiden .

MEN sen på 4:de eller 5:de dagen utan kommer At:n och fy fan , har tvingat mig själv till detta lite då och då för att inte uppnå en tolerans då Ikto är Medicin för mig och vill gärna ha kvar den så länge som möjligt utan att behöva höja dosen hela tiden , du har verkligen klarat dig bra genom att fotfarande kunna hålla 4 mg om dagen
Men At:n den drabbar alla om man inte är omänsklig då såklart

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in