Flashback bygger pepparkakshus!
2015-06-27, 08:58
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teliapappi
Många nerladdningar står helt stilla. Inga felmeddelanden.
Med mitt program eller? Kanaler och tv-program?
Citera
2015-06-27, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uman231
Med mitt program eller? Kanaler och tv-program?

OJ, glömde skriva det med uman231s program. Såg nu på morgonen att tv-programmet är nerladdat under natten. Det måste nog vara något med deras hemsidor.
Citera
2015-06-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teliapappi
OJ, glömde skriva det med uman231s program. Såg nu på morgonen att tv-programmet är nerladdat under natten. Det måste nog vara något med deras hemsidor.

VILKET prg ?? URL, Tack!
Citera
2015-06-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
VILKET prg ?? URL, Tack!

Det har varit med alla mina nerladdningar nu både på SVT och tv 8
Citera
2015-06-29, 12:11
Medlem
Nu fungerade det perfekt. Tror mitt problem var pga strul med windows update, hade flera Kb som strulat och sedan slutade IE 11 fungera. Avinstallerade ner till IE8 och sedan gick det inte att uppdatera till varken 10/11 samt W update strulade. Efter mycket om o men fick jag till detta (fråga mig inte hur) och ett gammal problem med Facebook video löstes i samma veva.

Nu fungerar umans i alla fall (håller tummarna), eller rättare sagt windows 7 fungerar så att det går att använda umans.
Citera
2015-06-29, 15:37
Medlem
Någon som har tips på hur man ska kunna ladda ner från tv3play ?

Får inte det att funka!!
Citera
2015-06-29, 17:08
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orzon
Någon som har tips på hur man ska kunna ladda ner från tv3play ?

Får inte det att funka!!
Går utmärkt med mitt program..

OBS!!
Det har kommit till min kännedom att ett eller flera av mina program används till piratkopiering och det gillas ej. Programmen är tänkta till privatkopiering och till egna arkiv och inte till att fildela med. Får jag fortsatt kunskap om att detta sker kommer jag överväga att avsluta mitt projekt...
Citera
2015-06-29, 17:59
Medlem
Citat:

OBS!!
Det har kommit till min kännedom att ett eller flera av mina program används till piratkopiering och det gillas ej. Programmen är tänkta till privatkopiering och till egna arkiv och inte till att fildela med. Får jag fortsatt kunskap om att detta sker kommer jag överväga att avsluta mitt projekt...

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Det går väl inte att fildela med dina program?
Citera
2015-06-29, 18:20
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamarcand
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Det går väl inte att fildela med dina program?
Nja inte direkt fildela på det viset att man laddar upp med det men finns ett flertalet folk som använder mina program till att hämta sina tv program med och sedan delar ut dessa på olika trackers

Och det är inget jag vill stå bakom. Min tanke är att man kan fixa sina egna tv-program och därmed bara privatkopierar vilket är helt lagligt alternativ till fildelning.
Citera
2015-06-29, 18:48
Medlem
Citat:
Nja inte direkt fildela på det viset att man laddar upp med det men finns ett flertalet folk som använder mina program till att hämta sina tv program med och sedan delar ut dessa på olika trackers

Och det är inget jag vill stå bakom. Min tanke är att man kan fixa sina egna tv-program och därmed bara privatkopierar vilket är helt lagligt alternativ till fildelning.

Jag tycker att du tar resonemanget ett steg för långt. Du har delat med dig av program som möjliggör att ladda ner program från webben vilket egentligen inte skiljer sig från att spela in det på en video. Vad olika personer sen gör med de nedladdade filerna är en helt annan sak.

Jag tror att Internet skulle bryta samman om alla programmerare hade egna idéer om hur deras program bör eller inte bör användas i nästa steg.
Citera
2015-06-29, 19:20
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamarcand
Jag tycker att du tar resonemanget ett steg för långt. Du har delat med dig av program som möjliggör att ladda ner program från webben vilket egentligen inte skiljer sig från att spela in det på en video. Vad olika personer sen gör med de nedladdade filerna är en helt annan sak.

Jag tror att Internet skulle bryta samman om alla programmerare hade egna idéer om hur deras program bör eller inte bör användas i nästa steg.
Klart jag inte kan styra helt vad folk gör men nu har jag än en gång iallafall sagt min ståndpunkt och åsikt, kommer dock alltid som med andra tjänster/program finns folk som missbrukar dess möjligheter..
Citera
2015-06-30, 15:19
Medlem
Citat:
Går utmärkt med mitt program..

OBS!!

Hoppas verkligen inte du slutar med ditt program, det betyder mycket för både mig och min mamma, gör ont i bröstet bara tanken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in