2007-12-05, 19:33
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss Cellulite
jag är också singel! Du har inte hans mejl???????????????

Han får gärna höra av sig till mig också...

Efter att ha lyssnat på texter och annan info så är det ju högst troligt att han är singel. Tror inte på teorin att han har skrivit låtar med sådana teman utan att faktiskt befinna sig i någon form av kris.

Om jag inte helt missminner mig så har LW sagt att han inte skriver någoting utan att det är självupplevt.
Citera
2007-12-05, 20:21
Medlem
Himmelstrutzs avatar
Verkar kostigt det här med separationen mellan herr Winnerbäck och före detta (fortfarande?) fru/sambo....

Snabb koll på ratsit ger oss svaret att båda fortfarande är skrivna på samma adress. Om man nu hinner kuska runt halva östeuropa och bearbeta ett kraschat förhållande med att skriva en skiva, hur kommer det sig att damen i fråga då fortfarande bor kvar i deras gemensamma boende?

eller hon kanske bara skaffat en lägenhet i samma trappuppgång?
Citera
2007-12-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Såsom östgöte har man snappat upp en del, men ingenting av det som sagts i min närvaro tyder på att han är annat än blyg och ödmjuk - och definitivt inte nassesympatisör - någonsin.

Verkar som att du mest snappat upp det som står på hans skivomslag... Läs istället på skivomslaget till Svastika 1991-1996 så får du se en liten hälsning till Lars W

Jag har fått berättat av personer i dessa kretsar att de hängde med Lasse på den tiden det begav sig. Kanske dags för en "Lasse was a nazi"
Citera
2007-12-05, 22:53
Medlem
Kingen_kings avatar
Han tjänade iallafall 1,7 mille förra året.
Citera
2007-12-06, 11:20
Medlem
din_kompiss avatar
Enda jag känner till om Winnerbäck som är av något värde är att han är den enda som någonsin spelat på Hultsfredsfestivalen under alla festivaldagar, alltså tre dagar i streck.
Citera
2007-12-06, 22:41
Medlem
Ronilles avatar
Har precis varit och sett Winnerbäck. Han hade ingen förlovninsring på sig, något som han alltid haft innan...För övrigt var det en oerhört bra konsert.
Citera
2007-12-09, 19:50
Medlem
Plåttermoss avatar
Ja han är grym. Var också och såg han nu på sista turnen och han är bättre än nånsin. L & R Winnerbäck.....
Citera
2007-12-09, 21:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Han får gärna höra av sig till mig också...

Efter att ha lyssnat på texter och annan info så är det ju högst troligt att han är singel. Tror inte på teorin att han har skrivit låtar med sådana teman utan att faktiskt befinna sig i någon form av kris.

Om jag inte helt missminner mig så har LW sagt att han inte skriver någoting utan att det är självupplevt.

ställ er i kö.
Citera
2007-12-09, 21:51
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelstrutz
Verkar kostigt det här med separationen mellan herr Winnerbäck och före detta (fortfarande?) fru/sambo....

Snabb koll på ratsit ger oss svaret att båda fortfarande är skrivna på samma adress. Om man nu hinner kuska runt halva östeuropa och bearbeta ett kraschat förhållande med att skriva en skiva, hur kommer det sig att damen i fråga då fortfarande bor kvar i deras gemensamma boende?

eller hon kanske bara skaffat en lägenhet i samma trappuppgång?

Lasse bor på nummer 11 och hon ( Anna ) bor på nummer 72....
Citera
2007-12-11, 16:14
Medlem
stay_blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Lasse bor på nummer 11 och hon ( Anna ) bor på nummer 72....

Precis, jag har också hört av trovärdiga källor att det är slut mellan Lasse och Anna-Platt-med-de-stora-brösten som hon var känd som under sin gymnasietid.

Bonusmaterial: Anna-Platt-med-de-stora-brösten var tidigare ihop med Fredrik Strage, som också är uppvuxen i Linköping.
Citera
2007-12-11, 20:43
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stay_blue
Precis, jag har också hört av trovärdiga källor att det är slut mellan Lasse och Anna-Platt-med-de-stora-brösten som hon var känd som under sin gymnasietid.

Bonusmaterial: Anna-Platt-med-de-stora-brösten var tidigare ihop med Fredrik Strage, som också är uppvuxen i Linköping.

Fantastiskt roligt att hon heter Platt i efternamn....
Citera
2007-12-12, 09:24
Medlem
!!!!!!!

det finns bilder där han står med höger armen i luften men det var ungdomsynder och han var knappast nazi. och nej jag tänker inte släppa dom bilderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in