2011-10-16, 21:31
Medlem
Torrentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Är denna fortfarande laglig? Någon som vet hur man slipper bodyloaden? kanske tjack?

Ja, 4-ho-met är fortfarande lagligt. När det kommer till bodyloaden, så fick du ett väldigt bra svar av Sjogras
Citera
2011-10-16, 22:45
Medlem
philijoxens avatar
Tog typ 25-30 mg i fredags, allt började jättebra, fick lite hallisar och var jätteglad. Men det varade i kanske 1- 1,5 timme, sen är allt en enda stor minneslucka där jag bara kommer ihåg enskilda bilder. Det mina kompisar berättade var att jag fuckade ur rejält, slogs, slängde saker omkring mig, skrek på dom och var skitförbannad, tog av mig kläderna så jag bara hade kalsonger på mig.
Vet någon varför det här hände? Tog jag för mycket? För när dricker för mycket så jag blir riktigt full så blir jag också aggressiv ibland.
Jag har aldrig testat någon drog innan.

Tacksam för svar.
Citera
2011-10-17, 00:37
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philijoxen
Tog typ 25-30 mg i fredags, allt började jättebra, fick lite hallisar och var jätteglad. Men det varade i kanske 1- 1,5 timme, sen är allt en enda stor minneslucka där jag bara kommer ihåg enskilda bilder. Det mina kompisar berättade var att jag fuckade ur rejält, slogs, slängde saker omkring mig, skrek på dom och var skitförbannad, tog av mig kläderna så jag bara hade kalsonger på mig.
Vet någon varför det här hände? Tog jag för mycket? För när dricker för mycket så jag blir riktigt full så blir jag också aggressiv ibland.
Jag har aldrig testat någon drog innan.

Tacksam för svar.

Ja, du tog för mycket, 30mg är en ganska stark dos - eller, jag tycker själv inte att det är värt att ta mer än 30mg för att det blir inte bättre utan mest jobbigare. 4-ho-met blir bäst på doser mellan 10 och 25 mg, och om det var första gången du testade någon drog (förutom alkohol, tobak, läkemedel etc antar jag) var 25-30mg nog i starkaste laget. Särskilt om du råkade komma över 30mg... Hur exakt mättes det upp? Har en polare som trodde han tog 30mg första gången och blev rätt skev (men det gick inte så illa, jag kom över och hjälpte till) men det visade sig senare att han tagit 50mg.

Men det är rätt inviduellt också, har en del vänner som inte känner av någonting på 15-20mg, utan en normaldos för dom är 35-40mg. Kan säkert vara så för andra med, fast tvärtom, det kan ju vara så att du är ovanligt "känslig" (vilket är bra, det kommer du spara pengar på ;P).
Citera
2011-10-17, 06:56
Medlem
POMJUP53s avatar
Sådär nu var det väl ändå dags att testa sin första hallucigena....får bli denna lagliga variant!

Om någon supervänlig själ kunde vara snäll och PM:a vilken shopp som är snabbast/billigast/bäst
skulle jag bli mer än glad!

Tack på förhand!
Citera
2011-10-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Ja, du tog för mycket, 30mg är en ganska stark dos - eller, jag tycker själv inte att det är värt att ta mer än 30mg för att det blir inte bättre utan mest jobbigare. 4-ho-met blir bäst på doser mellan 10 och 25 mg, och om det var första gången du testade någon drog (förutom alkohol, tobak, läkemedel etc antar jag) var 25-30mg nog i starkaste laget. Särskilt om du råkade komma över 30mg... Hur exakt mättes det upp? Har en polare som trodde han tog 30mg första gången och blev rätt skev (men det gick inte så illa, jag kom över och hjälpte till) men det visade sig senare att han tagit 50mg.

Men det är rätt inviduellt också, har en del vänner som inte känner av någonting på 15-20mg, utan en normaldos för dom är 35-40mg. Kan säkert vara så för andra med, fast tvärtom, det kan ju vara så att du är ovanligt "känslig" (vilket är bra, det kommer du spara pengar på ;P).

Har själv tagit 4-ho-met två gånger.
Första gången tog jag ~30mg(ögonmått) med två andra polare. Allt var i frid o fröjd, vi blev helt enkelt flummiga, skrattade mycket, pratade högt etc i början. När det sedan började avta så fick jag väldigt svaga hallisar.

Andra gången tog jag ~50-60mg(ögonmått) med samma polare. Allt var i frid o fröjd... till en början. Jag blev extremt flummig, fick för mig att jag ville flyga upp i luften, samt att jag vid flera tillfällen kände som att jag skulle explodera pga att jag kände för mycket känslor , grymma hallisar när det började avta samt lite hallisar under peaken.
Polare nr1 var väldigt lugn och pratsam av sig.
Polare nr2 fick en snetripp och var typ i ett helvete.

Det jag vill komma fram till är att personligen så tycker jag att man ska pröva 30mg första gången. Och sedan ta lite mer med tanke på att jag tyckte att andra gången vi tog det så var det mycket roligare, skönare, trevligare etc.
Citera
2011-10-17, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philijoxen
Det här är det bästa jag nånsin känt, jag tog typ 20 mg 4 ho met, nu lyssnar jag på sphongle bara sitter här och chillar och äter ett plommon och dricker pepsi , jag känner att jag måste beskriva hur allt känns

Hahah! Jag får exakt samma känsla av 4-ho-met, får för mig att jag måste förklara för alla andra om hur det känns.. lol
Citera
2011-10-17, 17:25
Medlem
Har fått hem det!

Inom typ en timme så lär jag dra iväg. ~20 mg inom kort! Spänd som fan men taggad. Det känns bra. Har städat en massa och fixar så att det finns lättillgängligt käk till hands senare.

Ser fram emot en rejäl jävla "eye-opener"!
Citera
2011-10-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legasionen
Har fått hem det!

Inom typ en timme så lär jag dra iväg. ~20 mg inom kort! Spänd som fan men taggad. Det känns bra. Har städat en massa och fixar så att det finns lättillgängligt käk till hands senare.

Ser fram emot en rejäl jävla "eye-opener"!
Mind-opener snarare
Citera
2011-10-17, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Mind-opener snarare
Haha ja, det kanske är mer sant.

Redo nu i alla fall.

Nu far jag iväg (eller snarare om en sisådär 15 min ^ ^)!
Vi hörs någon annan gång.
Citera
2011-10-17, 18:44
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legasionen
Haha ja, det kanske är mer sant.

Redo nu i alla fall.

Nu far jag iväg (eller snarare om en sisådär 15 min ^ ^)!
Vi hörs någon annan gång.

Neee vi ska inte höras någon annan gång, du ska redovisa timma för timma här på FB!
Citera
2011-10-17, 20:23
Medlem
HardstyleFreaks avatar
Jag har nu provat hometet 2 gånger.. doseringen har varit uppdelat i mindre linor om kanske 20mg första gången, plus några 10mg linor för o hålla igång.

igår tog jag säkert 20+20+30... Herrejävlar säger jag bara :P SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla sjukt, och så jävla roligt det var som o vara med i en tecknad film eller nåt :P och jag o min trippade polare skrattade tamejfan konstant. Han fick kanse 30mg. och jag har aldrig sett nåt liknande :P han hade ABSOLUT INGEN verklighetsuppfattning :P

mitt betyg på detta vansinnigt roliga pulver : 9.7/10
Citera
2011-10-17, 20:32
Medlem
Generalfreackys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleFreak
Jag har nu provat hometet 2 gånger.. doseringen har varit uppdelat i mindre linor om kanske 20mg första gången, plus några 10mg linor för o hålla igång.

igår tog jag säkert 20+20+30... Herrejävlar säger jag bara :P SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla sjukt, och så jävla roligt det var som o vara med i en tecknad film eller nåt :P och jag o min trippade polare skrattade tamejfan konstant. Han fick kanse 30mg. och jag har aldrig sett nåt liknande :P han hade ABSOLUT INGEN verklighetsuppfattning :P

mitt betyg på detta vansinnigt roliga pulver : 9.7/10

Aaaa de va grymt pulver, det va som och gå in i spegelhuset på liseberg alla ansikten va helt fuckad, man såg färger över allt. vi skrattade sjukt!.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in