Hur snabbt slår det blandat med vatten? "Råkade" stoppa i mig lite efter några öl nyss. Blandade med vatten. Antar att jag har en trevlig natt framför mig!
Tänkte kolla om någon har några speciella tips på hur man landar så mjukt som möjligt, speciellt efter större doser. På 20-25 är det rätt lungt, men när man börjar komma upp i 50mg+ så känner jag ofta mig väldigt "utbränd", vilket så klart är naturligt. Så, är det någon som har bra tips på hur man undviker detta eller lindrar det? Tackar på förhand : )
Tänkte kolla om någon har några speciella tips på hur man landar så mjukt som möjligt, speciellt efter större doser. På 20-25 är det rätt lungt, men när man börjar komma upp i 50mg+ så känner jag ofta mig väldigt "utbränd", vilket så klart är naturligt. Så, är det någon som har bra tips på hur man undviker detta eller lindrar det? Tackar på förhand : )
Själv tycker jag ofta att det är trevligt att dricka några öl och träffa människor (dvs gå till krogen) efter en tripp. Om du inte vill eller orkar träffa folk så kan lite godsaker och en bra TV-serie hjälpa dig att slappna av.
Ät något matigt innan trippen så att du har energi, det verkar funka för mig. Annars är det väl bara att röka cannabis och ta en tupplur.
Tjo,det är såhär att jag och min flickvän har under dagen och kvällen intagit lite smaskigt amfetamin,det tog dock slut för ett par timmar sen och ingen av oss är eller har varit särskilt tjackade.
Således undrar vi om det är okej att ta en mindre dos metocin? Har benzo tillgängligt och så ifall det nu spelar någon roll.
tjo!
Ursäkta om det har blivit skrivet nyligen, men hur ser legaliteten ut för 4-ho-met? Om man skulle ta och beställa från prismatic, är det riskfritt? Eller kommer lagens långa arm haffa mig?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!