2008-03-07, 13:57
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
Ok!

Är det bäst att boosta med grapefruktjuice eller ska det helst vara något annat?

Kiwi, citroner, allt med c-vitamin bara. C-vitamin = askorbinsyra. Du kan köpa 100 gram askorbinsyra för 10 kr på ica. Ta en tesked sånt så har du nog fått i dig c-vitamin från 20 citroner

Edit: Skojjade bara med askorbin syra grejjen. Kika på juicepaketet hur mkt c-vitamin det innehåller, sedan så väger du upp den mängden askorbinsyra så slipper du köpa dyr juice. Ta inte en hel tesked för det kan inte vara så bra
Citera
2008-03-07, 17:05
Medlem
Är det inte bättre att ta det sublingualt än att verkligen få ner det i magen? Körtlarna under tungan borde ta upp det rätt bra.
Citera
2008-03-07, 17:08
Medlem
emriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Säkert någon som svarat på frågan redan.

Löser sig ämnet i vatten? Tänkte kanske inhandla mig 1gram, lösa det i 1 liter destillerat vatten ( med kanske en skvätt vodka så att det håller sig) och sedan fixa en dropp pipett

Pallar fan inte sitta och fummla med små högar och skit. 30 mg kan se lika mycket ut som 40 mg.

inte lösligt i vatten men dock fettlösligt. om än inte så. så om du vill shotta matolja så går det bättre

är 98% på detta. har för mig jag läste i någon tråd ganska nyss.
Citera
2008-03-07, 17:09
Medlem
dmt.injections avatar
Tycker ni som inte testat 4-HO-MET tidigare bör vara lite försiktiga!. Man kan få ett sjukt jävla mindfuck av det. Man kan bli så jävla skev att det inte ens är roligt.

Jag själv har trippat 3 gånger på 4-HO-MET (alla gånger ca 25mg), de två första gångerna var hur sköna som helst.. mådde verkligen fantastiskt jävla bra!! (detta i kombination med ett hundratal patroner lustgas).

4-HO-MET boostar den kreativa verksamheten i hjärnan ordentligt, man kommer på de mest fantastiska ideerna och lösningarna på diverse problem, samt kan se problem från ett helt annat perspektiv. (Tips: Skriv ner allt du kommer på! kan vara roligt i efterhand).

Men tredje gången så gick det åt helvete för mig, mådde verkligen piss!. Allt kändes bara så jävla meningslöst, (jag hade även gas denna gången men det hjälpte ej.) Mådde fuktansvärt dåligt i en hel vecka efter den resan. Visst repar man sig, men det var riktigt jobbigt mentalt. Jag blev riktigt jävla deprimerad.

Tycker även att 4-HO-MET tär på en rent kroppsligt, vilket jag inte har känt på övriga psykedelia som 2c-b, svamp, lsd osv (undantag för DXM). Så vem vet vad skiten gör med en rent fysiskt? Är det nån mer än mig som känt fysiskt obehag av 4-HO-MET???? (Smärta i mage, lever, njurar).

Iofs, kan detta bero på att jag trippat 3 helger på raken. Nu har jag haft ett längre uppehåll vilket har gjort susen för humöret. Mår riktigt gött nu och är faktiskt sugen på en ytterligare tripp. Men de fysiska biverkningarna avskräcker mig lite.

Vad har ni för tankar och idéer om detta?

Vad jag vill med detta inlägg är väl att göra er uppmärksamma på att hallucinogener inte bara är SKOJ, utan kan vara ett rent helvete också, om man inte behandlar substanserna med respekt, vilket jag antagligen inte har gjort då jag kört på ganska hårt flera helger på raken.

Dock anser jag att dessa negativa upplevelser inte bara är negativa, utan även kan lära en en hel del om hur man fungerar mentalt. Detta uppskattar jag, men det tär en hel del på psyket, vilket jag tror många kan tycka är riktigt jobbigt.

4-HO-MET har många trevliga egenskaper som jag tror många kommer älska, men kan även ge dig en del obehagliga upplevelser. Så jag vill bara göra er uppmärksamma på detta!

Jag tänker dock inte sluta med hallucinogener, för de har mycket att ge, men respekt har jag fått!

Nu ska jag sluta babbla och låta er svara på mitt inlägg (som blev längre än jag tänkt)

MVH!

EDIT: Bör väl tillägga att SPICE och ALKOHOL varit inblandat i mina äventyr.. (detta kan ju ha något med biverkningarna att göra)
Citera
2008-03-07, 17:20
Medlem
myllans avatar
Vid min andra tripp på 4-HO-MET blev jag extremt skakig i början, kanske började 10minuter efter intaget och höll i sig tills de första hallucinationerna kom. Detta var ganska jobbigt, benen skakade som om jag hade kallfeber.

F.ö. håller jag med om det gällande det kreativa! Många problem uppstår och dessa måste lösas!

Mvh
Myllan
Citera
2008-03-07, 17:53
Medlem
dmt.injections avatar
alkohol, spice/cb och lustgas tillsammans boostar ganska rejält

Trevlig resa!
Citera
2008-03-07, 23:28
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emrik
inte lösligt i vatten men dock fettlösligt. om än inte så. så om du vill shotta matolja så går det bättre

är 98% på detta. har för mig jag läste i någon tråd ganska nyss.

Nja. Går ju utmärkt att blanda ut med vatten.
Citera
2008-03-08, 00:20
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dmt.injection
Man kan få ett sjukt jävla mindfuck.
Är det nån mer än mig som känt fysiskt obehag av 4-HO-MET????

Upplevde nästan bara skeva tankar (inget direkt obehagligt) och inga hallisar då jag tog det.

Har även känt mig väldigt kall i kroppen ett tag efter intag, men då har jag även blandat det med spice eller alkohol.
Citera
2008-03-08, 13:50
Medlem
Nyxs avatar
Som jag har förstått det så finns det en stor leverantör i Kina som är lite krånglig att beställa ifrån, men vet någon hur priserna är där jämfört med SS?

Är lite sugen att köpa en stor mängd innan det blir klassat.
Citera
2008-03-08, 19:03
Medlem
Rogge-s avatar
Finns det någon anledning till att absolut inte ta 4-ho-met om en inblandad tog 400mg tramadol för cirkus 7-8 timmar sen?
Citera
2008-03-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
1. Nån som vet om det går att boosta trippen på 4-HO-MET? Med hjälp av grapefruktjuice eller liknande?

Med hjälp av MAO-hämmare som till exempel harmin.
Ämnet finns bl.a. i Peganum Harmala frön.
Citera
2008-03-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Nja. Går ju utmärkt att blanda ut med vatten.

Med "blanda ut" så menar du "det löser sig i vatten" eller?

Behöver gärna veta ikväll, kanske ska trippa imorrn (första gången någonsin )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in