2008-07-20, 18:14
Medlem
Hur är det att vistas ute när man trippar på 4homet. Märker folk tydligt att man är påverkad?
Och hur är det att prata i telefon, märks det tydligt?
Citera
2008-07-20, 18:54
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av when
Hur är det att vistas ute när man trippar på 4homet. Märker folk tydligt att man är påverkad?

Du kommer inte verka nykter i alla fall. Skyll på sprit och trötthet så sväljer de flesta det mesta.
Citera
2008-07-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyx
Du kommer inte verka nykter i alla fall. Skyll på sprit och trötthet så sväljer de flesta det mesta.

Men hur är det med pratandet i telefon då? Mycket sluddrande som om man är jättefull eller?
Vill veta så man inte pratar med folk i telefon man kanske inte borde prata med i det tillståndet:P
Citera
2008-07-20, 19:13
Medlem
Nyxs avatar
Citat:
Men hur är det med pratandet i telefon då? Mycket sluddrande som om man är jättefull eller?
Vill veta så man inte pratar med folk i telefon man kanske inte borde prata med i det tillståndet:P

Jag personligen skulle undvika det. Brukar stänga av (DND) telefon när jag trippar. Nu vet jag inte om du har trippat innan, men om jag försöker snacka med t.ex. en trippvakt så brukar det vara rätt lönlöst, jag har problem att hitta orden under peak.
Citera
2008-07-20, 19:28
Medlem
Minters avatar
Verkar ju riktigt lockande det här, speciellt med tanke på det låga priset.
Hur är AT:n? Blir man lika deppig som efter en svamptripp?

Vet inte riktigt om det är rätt tråd nu men jag gör en fräckis och frågar ändå: finns det någon sida som erbjuder 4-ho-met där man också kan handla mot postförskott? SS t.ex.? Jag äger inget kreditkort och jag tycker banköverföringar är knepiga.
Citera
2008-07-20, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minter
Verkar ju riktigt lockande det här, speciellt med tanke på det låga priset.

Vet inte riktigt om det är rätt tråd nu men jag gör en fräckis och frågar ändå: finns det någon sida som erbjuder 4-ho-met där man också kan handla mot postförskott? SS t.ex.? Jag äger inget kreditkort och jag tycker banköverföringar är knepiga.

nä det finns ingen
Citera
2008-07-20, 19:46
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minter

Vad fan talar du om nu?
AT på svamp?! Deppig?!
Det där låter ju snarare som att du har en hel del saker du skulle behöva reda upp, antingen med eller utan psykedelia.

Skärpning.

Och when, varför ska du ränna omkring ute och prata i telefon när du trippar? Är det för att dina föräldrar ringer och kollar upp dig så att du inte är för full eller?

Det är ju ingen hejd på dagens ungdom, ingen respekt öht.
Men man ska väl inte klaga antar jag, hur upprörande det än känns.

För att återgå till topic så ser det ut som att min debut kommer att ske den kommande helgen eller helgen efter det, ska bli intressant helt klart.
Citera
2008-07-20, 20:03
Medlem
Minters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Vad fan talar du om nu?
AT på svamp?! Deppig?!
Det där låter ju snarare som att du har en hel del saker du skulle behöva reda upp, antingen med eller utan psykedelia.

Okej, lite dålig formulering från min sida där. Jag upplevde i alla fall afterglowen på svamp som ganska jobbig, jag fick en känsla av att alla i rummet satt och kospirerade mot mig och det fanns inget jag kunde göra. Pga. detta blev jag deppig men det höll inte i sig speciellt länge som tur var.

Hur som så ska 4-ho-met testas någon gång, jag längtar redan
Citera
2008-07-20, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Vad fan talar du om nu?
AT på svamp?! Deppig?!

Skärpning.

Och when, varför ska du ränna omkring ute och prata i telefon när du trippar? Är det för att dina föräldrar ringer och kollar upp dig så att du inte är för full eller?

Det är ju ingen hejd på dagens ungdom, ingen respekt öht.
Men man ska väl inte klaga antar jag, hur upprörande det än känns.

För att återgå till topic så ser det ut som att min debut kommer att ske den kommande helgen eller helgen efter det, ska bli intressant helt klart.

Det låter som om du är en ensam person som inte har några vänner som ringer till dig nån gång.
Men det har jag så därför ville jag ha råd om jag kan ha telefonen på och svara om någon ringer eller om den ska vara avstängd.
Citera
2008-07-20, 20:48
Medlem
Sleazebags avatar
Citat:
Det låter som om du är en ensam person som inte har några vänner som ringer till dig nån gång.
Men det har jag så därför ville jag ha råd om jag kan ha telefonen på och svara om någon ringer eller om den ska vara avstängd.

Haha, ja, du har säkert gjort en korrekt analys, allt är ju relativt och ställer jag mig mot en så populär person som du så har jag säkert inga vänner.
Själv upplever jag det som att jag har tillräckligt med vänner men för tillfället för lite tid att ägna med dem. I vilket fall så umgås jag inte med några individer som jag skulle behöva dölja eventuell påverkan inför, det skulle enbart kännas dumt, vi är toleranta i mitt kompisgäng.
Och själv ser jag det som ett måste att slå av mobiler och vanliga telefoner om jag ska ge mig ut på en resa i mitt undermedvetna, jag vill ju inte ligga och kämpa med att döda mitt ego för att plötsligt slitas tillbaka till en ännu mer förvirrad "verklighet" av någon form av larm som skriker i natten.
Samtala med vänner, om jag trippar själv, kan jag göra när jag kommit ner eller dagen efter, alternativt att jag ringer dem om lusten faller på snarare än tvärtom.

Men smaken är ju som baken, du finner kanske en trygghet i att vara kontaktbar 24/7, själv har jag inte det behovet.
Simma lungt.
Citera
2008-07-20, 21:05
Medlem
Citat:

Du kommer förmodligen inte sluddra men risken är stor att du glömmer bort vart du är mitt i en mening och tappar bort dig om och om igen och personen du pratar med inte fattar ett skit av vad du säger. Jag hade haft telefonen avstängd de 3-4 timmar av trippen som är mest intensiva. Slå av telefonen precis innan du tar pulvret och slå på den igen efter 4 timmar, tror inte du kommer missa något viktigt
Citera
2008-07-21, 03:16
Medlem
Shit nu har jag testat 30mg av mitt homet.
Det var en helt otrolig upplevelse. Inte trodde jag att det skulle vara så starkt! Hur kan detta vara lagligt? Varför berättade ingen för mig att det var så mycket som hände?
Jag hade tänkt göra en tripprapport men att försöka beskriva mina upplevelser i ord är helt omöjligt. Hela mitt tak levde och dansade i takt till musiken. Saknar

Vill bara säga att detta inte är något att leka med. This is some heavy shit.

Ni som testat både LSD och homet, vilka likheter/skillnader har dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in