2008-06-23, 23:42
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordinho
en liten fråga bara, va ska alla me presenningar till? :P
kanske om man har ett tält utan golv eller nått
Citera
2008-06-23, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordinho
en liten fråga bara, va ska alla me presenningar till? :P

Kan vara riktigt bra att spänna över tältet om det spöregnar, eller som extra golv. Aldrig trevligt med ett blött tält.
Citera
2008-06-24, 00:16
Medlem
weazs avatar
trevligt att ken och sex pistols krockar.. synd
Citera
2008-06-24, 00:32
Medlem
furis avatar
Ska till P&L men har på något sätt slarvat bort entré biljätten. Har allting annat, ordernummer, kvitto allt. Tror ni de kommer bli några problem ? Dom måste ju ha i sin databas vilka som ska vara där och inte. Kundservicen hade inte öppet så kunde inte få tag på dom och fråga. Hade varit shysst som fan ifall någon kan svara fort..

Mvh furi
Citera
2008-06-24, 00:45
Medlem
Sic_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
Ska till P&L men har på något sätt slarvat bort entré biljätten. Har allting annat, ordernummer, kvitto allt. Tror ni de kommer bli några problem ? Dom måste ju ha i sin databas vilka som ska vara där och inte. Kundservicen hade inte öppet så kunde inte få tag på dom och fråga. Hade varit shysst som fan ifall någon kan svara fort..

Mvh furi

Är det inte bara att skriva ut en ny? Jag har skrivit ut fyra stycken som jag har på diverese olika ställen i hemmet utifall något skulle hända
Citera
2008-06-24, 00:52
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_
Är det inte bara att skriva ut en ny? Jag har skrivit ut fyra stycken som jag har på diverese olika ställen i hemmet utifall något skulle hända

de stod typ att man skulle skriva ut en PDF fil men det var ingen streck kod på den. Får se vad som händer imorgon, åker ca 40 mil med en buss i onödan ifall jag inte kommer in .. Men det måste lösa sig på något sätt.
Citera
2008-06-24, 00:55
Medlem
Emokaninens avatar
Nu när de flesta av er som ska hit har börjat dra er hit till "älskade" Borlänge, så ska jag söka upp varenda en av er FB:are och pissa på era tält bara för att vara allmänt otrevlig

Tyvärr så måste jag ju planka in på eran kära camping för att göra det, men det blir nog inget problem får jag hoppas

Vill ni veta varför föresten? Jo, för jag bor fan sågott som bredvid helvetet, även om det bara håller på i några dagar så blir man fortfarande störd, Varför inte slänga upp campingen på sportfältet istället, är det så att man inte vill att ni ska behöva gå så långt eller vad? Så mycket som alla dynger ner sig så borde det vara bra att låta er gå, bränna lite kalorier

Ge sportfältet till er istället, så stör ni de boende på Tjärna Ängar och Bullermyren istället. då blir jag nöjd

Är även ganska jobbigt när halva stan är ungefär avstängd

Förlåt för att jag klaga lite på er, men jag är på sånt humör idag bara..

Men hoppas ni får er en bra festival gullungar Och skräpa inte ner som idioter, var inte kul att vara med och städa förra gången ( Mer klaga )
Citera
2008-06-24, 01:24
Medlem
Nordinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen
Nu när de flesta av er som ska hit har börjat dra er hit till "älskade" Borlänge, så ska jag söka upp varenda en av er FB:are och pissa på era tält bara för att vara allmänt otrevlig

Tyvärr så måste jag ju planka in på eran kära camping för att göra det, men det blir nog inget problem får jag hoppas

Vill ni veta varför föresten? Jo, för jag bor fan sågott som bredvid helvetet, även om det bara håller på i några dagar så blir man fortfarande störd, Varför inte slänga upp campingen på sportfältet istället, är det så att man inte vill att ni ska behöva gå så långt eller vad? Så mycket som alla dynger ner sig så borde det vara bra att låta er gå, bränna lite kalorier

Ge sportfältet till er istället, så stör ni de boende på Tjärna Ängar och Bullermyren istället. då blir jag nöjd

Men hoppas ni får er en bra festival gullungar Och skräpa inte ner som idioter, var inte kul att vara med och städa förra gången ( Mer klaga )

Ja har aldrig vart där iofs, blir första gången i år.. så vet inte vad det är för ängar vi kommer campa på, men kan inte en av anledningarna, till att campingen är belägen där å inte på sportfältet, vara att sportfältet används till idrottsevenemang regelbundet och kan inte riskera att bli söndertrampat? bara en tanke, men vad vet ja :P

Och ska göra mitt bästa för att inte skräpa ner i er förhoppningsvis mysiga stad
Citera
2008-06-24, 02:02
Medlem
rhymenocerouss avatar
Fy fan.. ska åka imorn eller idag kl 06.30 och kan inte somna.. Blir tungt de, men man får väll ta sig en starkare grogg i bilen på vägen ner så man piggnar till lite Ses imorn!
Citera
2008-06-24, 02:06
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
Ska även upplysa om att jag bjuder på rökt renkött under den tidigare delen av festivalen. Om nån kommer över så kanske ni blir bjudna! (utbyte mot en pillsner då, kanske)

Hmm, kanske dags att bestämma sig? Bjuder du eller bjuder du inte?
Citera
2008-06-24, 02:07
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emokaninen

Sportfältet? Och förstöra allt gräs precis innan Dalecarlia. Smart!
Citera
2008-06-24, 02:09
Medlem
DWOYs avatar
Nån som redan anlänt till campingen? Tänkte glida ner dit imorn på natten efter reggae-grejset. Vart har ni tälten?

Edit: Jag kommer ha min vackra Flashback t-shirt imorgon, lätt att känna igen då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in