2008-06-20, 03:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SonnieOlson
En "säker" källa till mig säger att med 99% sannolikhet så kommer Roky Erickson till Borlänge. Detta är vad en väl initierad källa säger - inte mina ord - så halshugg mig inte om det inte blir så.

Jag tycker de borde fixat det redan förra året, men om han är en av TBA så dör jag av lycka... well, nästan!
Citera
2008-06-20, 10:18
Medlem
Stod lite om polisens jobb på P&L i tidningen idag http://www.dt.se/nyheter/borlange/article323592.ece
Citera
2008-06-20, 12:36
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFX
Stod lite om polisens jobb på P&L i tidningen idag http://www.dt.se/nyheter/borlange/article323592.ece

Ja förra året såg jag 2 poliser, max - ett större antal Ordningsvakter dock men dom verkar mest lök och går runt på "the main road".

men ingen ska väl göra något olagligt här ifrån ?
Citera
2008-06-20, 12:41
Medlem
blodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notN
Ja förra året såg jag 2 poliser, max - ett större antal Ordningsvakter dock men dom verkar mest lök och går runt på "the main road".

men ingen ska väl göra något olagligt här ifrån ?

Hoho, nej gud förbjude. Men bara man håller sig borta från de stora brandgatorna så ska det nog gå bra.
Citera
2008-06-20, 17:18
Bannlyst
ey!? hur mycket pengar ska ni ha med er? jag har 1000 kr på 6 dagar. Det ska köpas alkohål och mat för. räcker 1000 kr trors?
Citera
2008-06-20, 17:26
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frumpish
YES! fick tag i biljett nu genom en som jobbar på peace n love D sitter å funderar på om jag ska köpa till campingpass, kanske är ett måste? känner en som har lägenhet i borlänge så kan sova där annars men det är säkert rätt mkt action på campingen

Köp camping. Men att du har en polare du kan slagga hos ger dig ett guldläge - ingen oro över vädret eller sådär utan bara lämna campingen när det blir för mycket.
Citera
2008-06-20, 20:00
Medlem
På onsdagen så kommer man ju, med dricka och hela packet. Tror ni polisen står och stular dricka vid ingången då?

Har förstås drickat i trunkar, men ser ju lita skumt ut.
Edit: kommer cirka 11.43.
Senast redigerad av 8D8 2008-06-20 kl. 20:03.
Citera
2008-06-20, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intropappa
ey!? hur mycket pengar ska ni ha med er? jag har 1000 kr på 6 dagar. Det ska köpas alkohål och mat för. räcker 1000 kr trors?

Du kommer ju att bjudas på rätt mycket så, ja, du kan nog få det att räcka. Men se till att ha lite pengar på ett "nödkonto", så att säga. Vare sig det är i fickan eller på banken.
Citera
2008-06-20, 21:10
Medlem
Danneehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intropappa

Köp lite tjack istället, du klarar dig väldigt bra isåfall.
Citera
2008-06-20, 21:43
Medlem
Trollols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8D8
På onsdagen så kommer man ju, med dricka och hela packet. Tror ni polisen står och stular dricka vid ingången då?

Har förstås drickat i trunkar, men ser ju lita skumt ut.
Edit: kommer cirka 11.43.

Aldrig hört talas om poliser som stjäl ens dricka om man är myndig. Hur dålig skull e inte festivalen bli om detta skedde? Med tanke på att varannan människa kommer med pirror fulllastade med ölflak o.dyl. tror jag att risken är relativt liten att de lägger sig i
Citera
2008-06-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollol
Aldrig hört talas om poliser som stjäl ens dricka om man är myndig. Hur dålig skull e inte festivalen bli om detta skedde? Med tanke på att varannan människa kommer med pirror fulllastade med ölflak o.dyl. tror jag att risken är relativt liten att de lägger sig i

Jo, tänkte så med. Men skulle ju vara fördjävla tråkigt om någon konstapel stod utanför och väntade.

Edit: trams.
Senast redigerad av 8D8 2008-06-20 kl. 22:32.
Citera
2008-06-21, 06:00
Medlem
storytellers avatar
Ser att "polisen" ska "knarkspana" på Peace & Love. Reagerar med bestörthet men ändå någon sorts lugn. Mycket fyllla är det och blir det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in