2008-03-23, 12:42
Medlem
Vad heter campingen där festival arrangeras, och hur långt ifrån ligger själva centralstationen?
Citera
2008-03-23, 13:47
Medlem
notNs avatar
Campingen är stora gräsfält som ligger i centrum, alltså ingen speciell camping med namn

Från tåg/buss stationen kan det inte vara mer än 400-500meter till campingen?

karta har du här iaf;
http://www.peaceandlove.nu/2007/img/karta/map.jpg
Citera
2008-03-23, 14:08
Medlem
Ha! En plätt för frisbeekastning annars alltså. Det låg ju nära stationen beläget iallafall. Bra!
Citera
2008-03-27, 04:42
Medlem
Verkar som jag ska jobba där, förhoppningsvis. Säkerhetsansvarig eller nåt sånt, lät det som.. på campingen. Någon här som vet hur stor campingen är? Vart ligger den? Bilder från tidigare år?

Om någon annan arbetat med säkerhet på festivaler får ni gärna sända ett PM.
Citera
2008-03-27, 10:26
Medlem
This_is_me_s avatar
Nu börjar jag bli riktigt sugen på festival. Inatt drömde jag till och med att jag var på festival och gick runt i solskenet, full och glad.
Citera
2008-03-28, 09:51
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handguns
Verkar som jag ska jobba där, förhoppningsvis. Säkerhetsansvarig eller nåt sånt, lät det som.. på campingen. Någon här som vet hur stor campingen är? Vart ligger den? Bilder från tidigare år?

Om någon annan arbetat med säkerhet på festivaler får ni gärna sända ett PM.

http://www.peaceandlove.nu/2007/img/karta/map.jpg <- karta över hela peace & love festivalen (borlänge centrum rly) och uppe i hörnet skymtar "camping A" och "camping B" - det är rätt så stort område, har ingen direkt uppfattning dock <,< googla lite så kanske du finner flygfoton eller dylikt? ^^
Citera
2008-03-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notN
http://www.peaceandlove.nu/2007/img/karta/map.jpg <- karta över hela peace & love festivalen (borlänge centrum rly) och uppe i hörnet skymtar "camping A" och "camping B" - det är rätt så stort område, har ingen direkt uppfattning dock <,< googla lite så kanske du finner flygfoton eller dylikt? ^^
Det är redan löst... Fick en karta från arrangörerna, Den där stämmer inte riktigt tror jag.

Den där visar knappst en tiodel av campingen.
Citera
2008-03-28, 17:17
Medlem
MobileFreaks avatar
Hur kul är det att åka på den här festivalen själv?
Har nämligen inga festivalsugna-polare som har råd..
Citera
2008-03-29, 19:54
Medlem
notNs avatar
beror väl helt på hur social du är, campar du så kommer det inte vara no problem fester överallt, iaf mot kvälls kvisten när alkoholhalten är rätt
Citera
2008-03-29, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notN
beror väl helt på hur social du är, campar du så kommer det inte vara no problem fester överallt, iaf mot kvälls kvisten när alkoholhalten är rätt
Precis, går gott och väl att bo själv. Kan ju vara skönt att ha ivf en person man känner med sig. Men kör på! Vi kanske till och med ska ha en FB-Camp?
Citera
2008-03-29, 21:28
Avslutad
Ska dit i år.. När tror ni biljetterna är slutsålda?

Nationalteatern är ju en klassiker!
Citera
2008-03-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eratoc
Ska dit i år.. När tror ni biljetterna är slutsålda?

Nationalteatern är ju en klassiker!
Köp så fort du kan, har varit slutsålt varje år sen 2004.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in