2008-06-23, 15:42
Medlem
DWOYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXit^
Pratade med en polare nyss. Första campingen var nästan full. Fanns bara plats för typ 1-2 tält lite här och där. De skulle öppna andra snart. Spöregnade också..

Fan vad värdelöst med papparmband. Lätt så in i helvete att de går sönder.

Om du tejpar så håller dom lite längre iaf. Annars får du vara försiktig.

Nån som vet om det fortfarande är lång kö till uthämtningen av banden? Ska man vänta tills 20 - 21 tiden och hämta då?
Citera
2008-06-23, 15:55
Medlem
Sic_s avatar
Citat:
Pratade med en polare nyss. Första campingen var nästan full. Fanns bara plats för typ 1-2 tält lite här och där. De skulle öppna andra snart. Spöregnade också..

Fan vad värdelöst med papparmband. Lätt så in i helvete att de går sönder.

Va fan? Är den första campingen redan fylld? Då måste ju majoriteten av camparna redan kommit.. Nu fick man ju ångest över att inte få en bra plats
Citera
2008-06-23, 16:32
Medlem
joneess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_
Va fan? Är den första campingen redan fylld? Då måste ju majoriteten av camparna redan kommit.. Nu fick man ju ångest över att inte få en bra plats

Tur att man har skickat upp förtrupper Imorgon bär det av, fyfan vad grymt det ska bli! Inget mer regn heller som det ser ut nu!
Citera
2008-06-23, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonees
Inget mer regn heller som det ser ut nu!
Det gillar vi
Nu ska jag snart bege mig iväg och hämta ut banden, tror jag. Men det var en jävla kö...
Citera
2008-06-23, 16:39
Medlem
Packat och klart! Imorron går bilen ner.

Få hoppas vi hittar bra platser bara men det borde inte vara ett problem.
Citera
2008-06-23, 17:11
Medlem
Biljetter

Sitter på biljetter till Borlänge C från Stockholm som inte kommer utnyttjas om någon är intresserad. Åker upp på onsdag 13:44 och återresa söndag 09:52.

Pengar är inte nödvändigt, biljetterna är inte heller uthämtade så du får helt enkelt mitt bokningsnummer. Skicka pm.
Citera
2008-06-23, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_

haha du skojar? frösta kan ju knappast vara full redan. dem flesta kommer ju tisdag/onsdag av vad jag hört och märkt. sen så är det ju första som är den stora campingen? och den andra som är skitliten, så nja... vet inte vad jag ska tro.
Citera
2008-06-23, 17:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valari
haha du skojar? frösta kan ju knappast vara full redan. dem flesta kommer ju tisdag/onsdag av vad jag hört och märkt. sen så är det ju första som är den stora campingen? och den andra som är skitliten, så nja... vet inte vad jag ska tro.

Nej, tvärtom enligt min polare. Den första var liten och den andra stor.
Citera
2008-06-23, 17:22
Medlem
backehags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clouds
I kamp K.U.K kommer jag och mina kompisar hålla till Jag åker förövrigt upp imorgon...

Bäst man letar på K.U.K campen och s'ger hej kanske då
Citera
2008-06-23, 17:25
Medlem
SnuFFs avatar
Är det lätt att planka in på campingen ?

var där för två år sen och då var det inga stängsel. Jag kan inte åka i veckan pga jobb och skulel vilja dra dit och parta på fredagen kanske.
Citera
2008-06-23, 17:31
Medlem
Citat:
Nej, tvärtom enligt min polare. Den första var liten och den andra stor.

aha, men då förstår jag, då kan man pusta ut, den lilla vill man ju inte vara i ;D det är ju den stora man ska vara på

Mitt tåg går 09;47 imorgon, är där runt 12, ses där förfan! Vet inte hur jag ska kännateckna mig själv, men ändå.
Citera
2008-06-23, 17:42
Medlem
NeonHearts avatar
Jaha imorn åker min flickvän och hennes tjej kompisar upp till P&L. Så om ni ser tre skånska rocker brudar så är de dom. De lär ha satt upp en massa små vindmöller eller vad det nu kallas på sitt röda tält så hälsa från FB till dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in