2008-06-09, 20:07
Medlem
notNs avatar
Lite klen start med Petter på torsdagen men en bra avslutning med In Flames!
Citera
2008-06-09, 20:12
Medlem
hembränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Hehe nej det är en som jag måste besöka.

Men den är i närheten så det ska nog funka. Opeth blir kul. Lär inte kunna vara särskilt full på In Flames då vilket är synd då det kan behövas för att uthärda deras nya låtar.

Ah, okej. Synd det. Men betyder det att du åker tillbaka på fredagseftermiddagen? Hehe, ser du en full fan med gröna shorts och möjligtvis kavaj på In Flames så är det nog jag. Men va bra att du är nykter, då fixar du igång alla morspitar! Du står naturligtvis kvar i mitten när de drar igång
Citera
2008-06-09, 21:34
Medlem
Köp Peace And Love Biljett!!!!

Säljer en tredagarsbiljett utan camping, köp den för tusen kronor!
kontakta mig på bilddagboken (SEEHUND)
Citera
2008-06-09, 22:10
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illusionen-

Det här är ingen marknad. Och jag tror knappas nån är så pass dum att dom går på det där.
Citera
2008-06-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illusionen-

Bilddagboken? Den var ny.
Citera
2008-06-10, 12:23
Medlem
rhymenocerouss avatar
Nu jävla är det inte långt kvar. Vad tar ni med er i dricka väg? Själv blir det 4 flak öl och 1 liter svensk vodka
Citera
2008-06-10, 13:05
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Nu jävla är det inte långt kvar. Vad tar ni med er i dricka väg? Själv blir det 4 flak öl och 1 liter svensk vodka
Det börjar ju faktiskt bli dags att införskaffa drickan snart. En platta öl är spikat, sen vet jag inte riktigt, tror att en 70is eller två och nån liter vin räcker för mig.
Citera
2008-06-10, 14:01
Medlem
DWOYs avatar
Citat:

Det har jag inte hunnit tänkt på än. Förmodligen blir det minst 2 plattor öl, Lapin Kulta tror jag. Sen smyger jag nog med en Tequila-flaska också för att krydda till det lite. Sen massvis med öl och cider i öltältet.
Citera
2008-06-10, 14:06
Medlem
hembränts avatar
Citat:

5 liter av det finaste hembränt skall intas under de 4 dagar jag kommer spenderar i Borlänge, inklusive resan dit Kommer bli mycket berusad varje dag och hittar ni mig sovandes i lera eller något annat mysigt, snälla, dra mig till ett tält
Citera
2008-06-10, 14:34
Medlem
Citat:

3 flak och en flaska. har tänkt på att ölen kommer bli fett varma bara :/
Citera
2008-06-10, 15:25
Medlem
notNs avatar
Öl är väl inte att rekommendera om man inte planerar att tillbringa för mycket tid vid sitt tält då, iallafall jag, blir så nervös om någon skulle vara där och sno det

Sprit \o/
Citera
2008-06-10, 15:37
Medlem
Sic_s avatar
Har ju totalt glömt bort drickan Men lär bli 3-4 kartonger öl och någon sjuttis eller lite hemkört.
För att hålla ölen kyld kan man ju bara fylla en hink med vatten och ha den där i, eller med en blöt handduk.
Har införskaffat en händig spade på ÖB som jag tänkt att gräva ett litet hål med för att gömma ölen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in