2008-04-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Vad i HELVETE! Sex Pistols?

Ska vi starta en egen tråd, eller går det bra att avhandla ämnet här?

Grabbarna som betytt så mycket i ens ungdom är ju för helvete 50+ nu!

Att de är sell out är ju ingen hemlighet trots vad någon idiot tidigare i tråden klankade ner på, men känns detta ändå rätt..?

Ja jag vet fan inte, måste smälta det här.. Tills vidare blir det The great rock 'n roll swindle..

Såg dom 96, Och det va väl sådär... Får se om jag hinner se dom nu. Troligen, lär väl vara rätt tunt på Campingen när dom spelar så man kanske kan komma ifrån. Men mest bara för att... Även om dom va mina gudar under 90talet så va ju 96 precis det. 1996, inte 1978.

Måste tyvärr medge att jag anser att dom gjort sitt. Men men.
Citera
2008-04-02, 13:03
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handguns
Såg dom 96, Och det va väl sådär... Får se om jag hinner se dom nu. Troligen, lär väl vara rätt tunt på Campingen när dom spelar så man kanske kan komma ifrån. Men mest bara för att... Även om dom va mina gudar under 90talet så va ju 96 precis det. 1996, inte 1978.

Måste tyvärr medge att jag anser att dom gjort sitt. Men men.

Jovisst, jag får hålla med om att dom faktiskt har gjort sitt. Men har man chansen att se dem även fast det inte är 70-tal, så får man ta den chansen tycker jag.

Lite roligt är det ju i varje fall.
Citera
2008-04-02, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Jovisst, jag får hålla med om att dom faktiskt har gjort sitt. Men har man chansen att se dem även fast det inte är 70-tal, så får man ta den chansen tycker jag.

Lite roligt är det ju i varje fall.

Absolut! Har man chansen ska man ju såklart ta den.
Men för mig va ju musiken bara en liten del, Och att då se ett gäng trötta gubbar stå och harva så, nja. Men såklart... bara att se dom är ju en stor grej i sig. Och bör absolut upplevas om man har chansen!
Citera
2008-04-02, 14:18
Medlem
notNs avatar
ja att bara se dom, bra eller lite, ngt o ha på merit listan
Citera
2008-04-02, 15:03
Medlem
Drunkpunks avatar
ses där
Citera
2008-04-02, 17:04
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zawaq
Har det inte tidigare varit så att man ska skrika: "Flash" så ska de flashbackare som hör skrika: "back" tillbaks?
Jo, det var meningen... fast jag gick runt dyngrak och gormade det hela förra P&L men fick aldrig något svar vad jag minns
Citera
2008-04-02, 17:05
Medlem
Vi får väll ha någon flagga som alla kan sätta upp i sitt camp
Citera
2008-04-02, 20:54
Medlem
icares avatar
Fan, det kommer ju bra band dit. nu blev man sugen.

SEN FÅR MAN SUPA HÖH
Citera
2008-04-02, 22:39
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Jo, det var meningen... fast jag gick runt dyngrak och gormade det hela förra P&L men fick aldrig något svar vad jag minns

Du skrek för tyst eller sluddrade för mycket.
Citera
2008-04-02, 23:27
Medlem
storytellers avatar
All information om biljettläget just nu är mycket uppskattat.
Citera
2008-04-03, 00:22
Medlem
Sic_s avatar
Finns en tråd i Laidback som tar upp att det ska vara en FB-fest på Peace & love Den verkar inte ha kommit fram till mycket dock
Citera
2008-04-03, 01:16
Medlem
statoil^s avatar
Nu går det heta rykten på Peace&Love-forumet att Oasis ska vara nästa "stora" bokning. Om det är sant vet vi ju inte nu. Men någon påstår att källan är pålitlig. Detta skrevs innan första april.

Jag tvekar dock men givetvis skulle det vara en enormt bra bokning för Peace and love!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in