Åker folk upp redan till måndagen? Jag åker ju dit på onsdag för å sätta upp tält. Känns som att det kommer vara knökat på campingen på torsdagen, eller hur mkt större är campingområdet i år? Många åker väl bara dit för banden också... Någon med BRA erfarenhet från Peace and love gällande camping? För förra året såg jag en jävel hitta en bra plats torsdag kväll kl 19.00.
Åker folk upp redan till måndagen? Jag åker ju dit på onsdag för å sätta upp tält. Känns som att det kommer vara knökat på campingen på torsdagen, eller hur mkt större är campingområdet i år? Många åker väl bara dit för banden också... Någon med BRA erfarenhet från Peace and love gällande camping? För förra året såg jag en jävel hitta en bra plats torsdag kväll kl 19.00.
Förra året fick mina vänner leta tältplats i 3 timmar när de åkte ner på torsdagen. Själv åker jag ner så jag är där runt 12-13 tiden på tisdag och jag är orolig för att få bra plats. Men det är nog bara i onödan jag oroar mig
Jag drar dit på onsdag. Sen vankas några dagars förfest inför Dark Funeral.
Tänker dunka upp ett tält nånstans men får se hur det blir med sovandet. Bor i närheten så kommer sova hemma nån natt iaf för jag har en del grejer att uträtta under dagtid.
Det här blir tredje året i rad jag åker upp, föregående år har vi åkt upp på torsdagen och faktiskt lyckats frå klockrena platser men jag misstänker att vi bara haft tur så i år så åker vi upp på Onsdagen och börjar förkröka