2008-03-29, 21:40
Medlem
MobileFreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notN
beror väl helt på hur social du är, campar du så kommer det inte vara no problem fester överallt, iaf mot kvälls kvisten när alkoholhalten är rätt
Det är sant! Med någon öl innanför västen så är man ju polare med dom flesta
Citera
2008-03-29, 23:16
Medlem
gullgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimsan
Ha! En plätt för frisbeekastning annars alltså. Det låg ju nära stationen beläget iallafall. Bra!

Säg det där igen när du har gått sträckan konkandes på två plattor öl + packning...
Citera
2008-03-29, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullgubben
Säg det där igen när du har gått sträckan konkandes på två plattor öl + packning...

Jo, jag vet. Har varit med om att en festivalbuss tvingats stanna ett antal hundra meter åt, till fotvärken sett, fel håll för att det var överfullt vid entrén. Sen stekande sol på det.
Citera
2008-03-30, 13:11
Medlem
Darth_Silvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeiboy
Köp så fort du kan, har varit slutsålt varje år sen 2004.

Det har i dagsläget sålts 150% mer biljetter vid denna tidpunkt än tidigare år. Så skynda skynda om ni vill ha.
Citera
2008-03-30, 13:43
Medlem
Nikalass avatar
Citat:
Precis, går gott och väl att bo själv. Kan ju vara skönt att ha ivf en person man känner med sig. Men kör på! Vi kanske till och med ska ha en FB-Camp?

Jag åkte ensam förra året. Utan tällt. Utan öl. Jag hade bara gitarr och sovsäck och lite ombyte. Jag mådde som en kung:P Sov i tält alla nätter(var där hela veckan) var odrägligt full hela tiden(stal visserligen en halv vodka av en "polare", men han hade fått tillräckligt) och hade den trevligaste upplevelsen någonsin =) Så det går lätt att åka själv:P

Men det kommer vara fett party i vårt camp för alla som är sugna =) Återkommer med camp-namn senare, men vi kommer sova under ett av träden iaf:P
Citera
2008-03-30, 20:57
Medlem
vinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth_Silver
Det har i dagsläget sålts 150% mer biljetter vid denna tidpunkt än tidigare år. Så skynda skynda om ni vill ha.
Så för oss som är fattiga, finns det en risk att biljetterna fortarande säljs runt slutet på månaden, eller kommer man tvingas låna?
Citera
2008-03-30, 22:12
Medlem
Bambuelos avatar
Nä, inte så bra artister i år alls. Var mycket bättre förra året. Hultsfred vann över mig till deras sida när Linkin Park och Anti-Flag, med flera blev officiella band.

Annars var det skön stämning förra året. Blir säkert det i år också.
Citera
2008-03-30, 22:31
Medlem
Har nu biljett, vi ses där!
Citera
2008-03-31, 21:51
Medlem
Hur i helvete särskiljer man folk som köpt exklusive/inklusive camping-biljetter egentligen? Aldrig förstått det. Olika sorts armband? Inte varit på P&L ännu, är det överhuvudtaget tygarmband man får?
Citera
2008-03-31, 22:04
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Hur i helvete särskiljer man folk som köpt exklusive/inklusive camping-biljetter egentligen? Aldrig förstått det. Olika sorts armband? Inte varit på P&L ännu, är det överhuvudtaget tygarmband man får?

Förra året hade jag två st endagarsbiljetten. Det var plastband. Sen köpte jag ett campingband också för en billig penning.

De som hade biljett till hela festivalen hade tygarmband.

Jag gissar att man får plast (ett 3-dagars eller tre st endagars) om man inte ska in på campingen.
Citera
2008-03-31, 22:20
Medlem
Citat:
Du får 2 st armband. Ett för att komma in på festivalområdet och ett för att komma in på campingen.
Citera
2008-04-01, 13:17
Medlem
notNs avatar
Citat:
Du får 2 st armband. Ett för att komma in på festivalområdet och ett för att komma in på campingen.

yes

Förra året så var camping armabdet knall-rosa dock så kollade dom inte ens efter armbanden typ.. fast läste på deras forum att dom ska skärpa det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in