2008-07-03, 15:02
Medlem
B-Kibebes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Haha jag minns dig så klart (det är åke de här) Fy fan vi borde ha spelat mer HÖRS HEJ låtar. Fy fan va najs de va när vi dissa den där tjejen som villa ha cigg med ett stort jävla HÖRS HEJ!

Dunder! Ja vi borde kört ett par låtar där sista kvällen, men fyllan tog över och allt var bara kaos.. Haha förresten blev det nått mer med snubben ni skicka in i tältet?

hörs hej
Citera
2008-07-03, 15:58
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Kibebe
Dunder! Ja vi borde kört ett par låtar där sista kvällen, men fyllan tog över och allt var bara kaos.. Haha förresten blev det nått mer med snubben ni skicka in i tältet?

hörs hej

Ja precis man gick ut riktigt hårt sista kvällen och jag åkte på en riktig jävla sne fylla. Har inte en aning om vilka jag hängde med då.

Nej han kom aldrig tillbaka och det var väll lika bra det. Inte för att jag är nån fighter men Johan var ju jävligt elak på den där jäveln :P

Aspman och johan snackade ju med nå vänner till han och sa att han skulle passa sig men om vi säger så här, hade nån bara varit nykter så skulle de inte vara nå problem att sänkt alla oss så full som vi var sista kvällen/natten

Nu blir det förfest och sundsvalls gatufest här 3 dagar till att supa på
Hörs Hej!
Senast redigerad av rhymenocerous 2008-07-03 kl. 16:01.
Citera
2008-07-03, 17:34
Medlem
-B-s avatar
Många verkar ha varit framme vid moshpiten på DLK, men var det ingen mer än jag som lade märke till att en av publikvärdarna var en celebritet? Fick någon form av euforiskt glädjerus när jag fick dricka vatten ur den bidragsberoende hårdrockarens (känd från Boston Tea Party) vattenflaska.

För att försäkra mig om att det var han gick jag efter spelningen fram till honom och frågade om han gillar hårdrock, varpå han på ett övertygande sätt svarade ja. För att bli riktigt säker frågade jag om han varit med i Boston Tea Party, och även på denna fråga svarade han ja. Jag fick greppa hans näve i ett riktigt hårdrockarhandslag och även ta en bild på honom poserande i klassiskt hårdrocksmanér.

http://img521.imageshack.us/my.php?image=2806082331xk7.jpg

EDIT: Var det förresten någon som i närheten av Camp Klamydia hörde vår tolkning av "Wild Thing"? Misstänker att våra grannar kommer hysa agg när de hör den låten i framtiden...
Senast redigerad av -B- 2008-07-03 kl. 17:38.
Citera
2008-07-03, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -B-
Många verkar ha varit framme vid moshpiten på DLK, men var det ingen mer än jag som lade märke till att en av publikvärdarna var en celebritet? Fick någon form av euforiskt glädjerus när jag fick dricka vatten ur den bidragsberoende hårdrockarens (känd från Boston Tea Party) vattenflaska.

För att försäkra mig om att det var han gick jag efter spelningen fram till honom och frågade om han gillar hårdrock, varpå han på ett övertygande sätt svarade ja. För att bli riktigt säker frågade jag om han varit med i Boston Tea Party, och även på denna fråga svarade han ja. Jag fick greppa hans näve i ett riktigt hårdrockarhandslag och även ta en bild på honom poserande i klassiskt hårdrocksmanér.

EDIT: Var det förresten någon som i närheten av Camp Klamydia hörde vår tolkning av "Wild Thing"? Misstänker att våra grannar kommer hysa agg när de hör den låten i framtiden...
Känner inte alls igen honom från boston tea party, var han med i husbandet eller?
Citera
2008-07-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Sjukt skön jävla festival, men det enda som är negativt med festivaler är att allt känns skittråkigt när man väl kommit hem :-/ bara jag som lider av detta i-landsproblem?
så jävla sant. på nåt suger det verkligen balle att vara hemma igen.
Citera
2008-07-03, 21:19
Medlem
-B-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subw00fer
Känner inte alls igen honom från boston tea party, var han med i husbandet eller?

Haha, inte var han med i husbandet inte. Han var med i avsnitt två, det om pengar angående att han får bidrag pga sitt hårdrocksberoende. För att alla ska förstå storheten av hans närvaro på P&L tog jag lite tid på mig och slängde upp filmen på tuben. Titta och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=1rZm_lWEOYQ
Citera
2008-07-03, 21:46
Medlem
Citat:
Haha, inte var han med i husbandet inte. Han var med i avsnitt två, det om pengar angående att han får bidrag pga sitt hårdrocksberoende. För att alla ska förstå storheten av hans närvaro på P&L tog jag lite tid på mig och slängde upp filmen på tuben. Titta och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=1rZm_lWEOYQ
Haha, nu minns jag xD. Säger "Vadå?" efter varje fråga typ. Fan coolt o träffa honom
Citera
2008-07-03, 22:03
Medlem
-B-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subw00fer
Haha, nu minns jag xD. Säger "Vadå?" efter varje fråga typ. Fan coolt o träffa honom

Riktigt jävla skön var han också. Vi träffade honom faktiskt två gånger, först tidigare under dagen när vi var ute för att köpa frukost. Vi behövde ta ut pengar, men den väg vi hade tagit till bankomaten dagen innan var blockerad av byggnadsställningar eller dylikt, så vi var tvungna att fråga ett par herrar som satt i närheten vad det var frågan om. De sa att vi behövde gå runt huset för att komma till bankomaten.

Efter ett tag utbrast min kompis "Var inte det han som var med i Boston Tea Party?" om herren som förklarat att vi var tvungna att gå runt. En lampa tändes i våra huvuden: "Detta är stort!" tänkte vi och skyndade på med pengauttagningen. Dessvärre hade han försvunnit när vi kom tillbaka för att hälsa på honom igen. Så förstå att lyckan var fullkomlig när han stod och kastade vatten till publiken under DLK, och resten av historian har jag redan berättat.
Citera
2008-07-04, 01:25
Medlem
Breakemouses avatar
Citat:

Haha då var du bredvid mig då? (Camp Klamydia var nämnligen mitt).

EDIT: Det var tydligen nån mer än mig som också körde med det namnet.
Senast redigerad av Breakemouse 2008-07-04 kl. 01:37.
Citera
2008-07-04, 01:49
Medlem
-B-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakemouse
Haha då var du bredvid mig då? (Camp Klamydia var nämnligen mitt).

EDIT: Det var tydligen nån mer än mig som också körde med det namnet.

Med ett namn som ligger så bra på tungan är det egentligen inte så konstigt att flera väljer att använda det. Nästa år kanske Klamydiacamperna gör gemensam sak i "Allians Klamydia"?
Citera
2008-07-04, 16:34
Avslutad
P&L var fett! Manu Chao, Looptroop och Saigon var fetast! Stod och hoppade till Manu Chao när jag kände en doft jag alltför väl känner till. Lyckades lukta mig fram och där stod det en jävel och rökte spliff. Tackar för den! Kände iofs den doften så gott som hela tiden, men hade eget så vafan :P Och eftersom jag blev bjuden på några zipp tyckte jag att det enda rätta var att bjuda någon annan som inte hade. Så jag gjorde det..

Västervik-skallar, är ni här? :P
Citera
2008-07-04, 18:51
Medlem
Citat:

Jag blev grympolare med killen, gick runt och snackade religion hur jävla länge som helst. Har han varit med i Boston Tea Party? (uppenbarligen, utrycker min totala oförståelse. Lol.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in