Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-10, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robbe74
Fick inte mer pga media. Oroa dig inte de kommer in i riksdagen vid nästa val!

Heh, typiskt att skylla på medierna ja. SD har för övrigt ingenting med nazismen att göra, det är ett populistparti som är lite smått invandrarfientligt.
Citera
2007-12-10, 12:32
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Dåligt ryckte lägg ner

Försöker du blända mig med ditt ariska intellekt?

I så fall går det inget vidare.
Citera
2007-12-10, 13:15
Bannlyst
Citat:
Finns ingen ide att svara på ditt och hanoi inlägg.
Leder inte någon stans.

Visst, det leder till att du måste tänka till en extra gång. Hemska tanke.
Citera
2007-12-10, 15:18
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Hotten totten, camel ryttaren äspen >>>>>

Pga av att de finns moderatorer som ej gillar allt för mycket person angrepp så ska jag inte vräka ur mig allt jag skulle villja.
För det första så har du all andledning i världen att ljuga ang din skitiga familj och dig själv.
För om du nu inte var den du utgivit dig för att vara så VET du att du bli placerad i ett fack för flyckting/invandrare och kommer därefter bli behandlad.
Och tror dig inte fortfarande.
Outbildad, nja det vet jag ej om jag är.
Slutade skolan efter 9 och började jobba direkt.
Började jobba som ställningsbyggare.
Låg ute på Nordsjön och tjänade pengar medans du satt och kostade samhälet pengar.
Jobbad alldeles nyligen som personlig tränare och instruktör i 7 år på ett gym har praktiskt taget alla utbildningar som man kan ha.
Fick mitt nuvarande jobb pga av min kunskaper inom ställnings branschen och att jag är en grymt rak, ej rädd för konflikter, har auktoritet och anses vara duktig på det jag gör.
Så outbildat kan du köra upp i arslet.
Du förstår vad jag skriver det räcker.

Sen att du kallar vissa av oss patetiska outbildade svenssons är bara för dumt av dig.
Du inser inte att svenskar som läser detta enbart får vatten på kvarnen i sina åsikter att svartskallar är ett jävla pack, t.o.m de sk försvenskade arbetsinvandrarana ( om du nu är det) är det, ränderna går aldrig ur en zebra så är det bara

Tror du sen att du som svartskalle på något vis ses av oss svenskar som övermänniska bara för att du skulle gå i kostym ha ha ha sluta nu för fan, för oss är du ett jävla pack, en pizza bagare som sålt för mycket svartpizzor, eller en herion smugglare så är det så kom för fan inte och kalla dig för övermänniska.

Summa sumarum Du är en svartskalle. Största majoriteten av oss svenskar tycker du är ett pack, du har lämmnat din ap släcktingar i sticket i DITT hemland,du trånar så förbannat mycket efter våra blonda och vackra vita kvinnor men det vill inte ha en svett luktande iranier utan du får nöja dig med en skägg prydd svartskalle tjej och jag vet at det suger för er, du är en INVANDRARE för det ordet klangar inte snyggt i våra SVENSKA öron.
¨
Dagens lektion: Försök aldrig föra en någorlunda ordentlig diskussion med okunnigt inavel som Legionvasa.
Citera
2007-12-10, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Var fan får du "flytt" ifrån? Har jag någon gång nämnt att mina föräldrar är flyktingar?

Jag vet inte om du försöker vara lustig eller om du är så blind av fördomar att du tror att alla med svart hår i Sverige är stackars flyktingar.

Du, och alla andra invandrare har flytt sitt folk, flytt sitt hemland, flytt sitt kulturella arv, den jord era förfäder försvarat för att er låna.
Citera
2007-12-10, 19:05
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
Du, och alla andra invandrare har flytt sitt folk, flytt sitt hemland, flytt sitt kulturella arv, den jord era förfäder försvarat för att er låna.
Så en svensk som flyttar till USA för att plugga vid Harvard, flyr från Sverige? Ser du honom som en "svikare", eller någon som flytt sitt kulturarv?

Intressant...
Citera
2007-12-10, 19:10
Medlem
Falkenhayns avatar
Citat:
Så en svensk som flyttar till USA för att plugga vid Harvard, flyr från Sverige? Ser du honom som en "svikare", eller någon som flytt sitt kulturarv?

Intressant...
Du kanske har sagt det men varifrån kommer du?
Citera
2007-12-10, 19:11
Medlem
Citat:

Intressant...

Nej jag ser inte tillfälliga utländska besök såsom du beskriver det. Däremot skrev jag "du, och alla andra invandrare", då jag antog att du som de flesta andra svartskallar inte har för avsikt att återvända, och om du nu har det så gör det illa kvickt. Med invandrare menade jag, precis vad dem är, sådana som har för avsikt att permanent inkräka på vårt folks fosterjord.
Citera
2007-12-10, 19:11
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falkenhayn
Du kanske har sagt det men varifrån kommer du?
Iran
Citera
2007-12-10, 19:13
Bannlyst
Citat:

Gäller detsamma för de som flyttar från sin stad som "sina förfäder" kämpat för?
Citera
2007-12-10, 19:13
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Nej jag ser inte tillfälliga utländska besök såsom du beskriver det. Däremot skrev jag "du, och alla andra invandrare", då jag antog att du som de flesta andra svartskallar inte har för avsikt att återvända, och om du nu har det så gör det illa kvickt. Med invandrare menade jag, precis vad dem är, sådana som har för avsikt att permanent inkräka på vårt folks fosterjord.

Du behöver inte oroa dig, jag flyttar utomlands nästa år.

Men om svensken stannar kvar i USA då? Det var det jag försökte säga: Han flyttar dit för att plugga, för att sedan stanna kvar och bo där resten av sitt liv.
Citera
2007-12-10, 19:19
Medlem
Citat:
Du behöver inte oroa dig, jag flyttar utomlands nästa år.

Men om svensken stannar kvar i USA då? Det var det jag försökte säga: Han flyttar dit för att plugga, för att sedan stanna kvar och bo där resten av sitt liv.

Ja, då har även han flytt sitt land, sitt folk och sitt kulturarv, ser honom som en otacksam jävla förrädare. Detta för att USA i sig är inget annat än en total antikultur, där det är en omöjlighet för germaner att finna gemenskap, ett territorium som inte tillhör det germanska folket.

Edit: Med invandrare menar jag självklart rasfrämling då jag menar utifrån ett etniskt perspektiv, inte nationellt. Jag var kanske lite luddig på den frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in