Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-10, 00:11
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
1) En nolla kan aldrig se ned på en person som han vet är överlägsen en själv. Jag ser varken ut som en "hottentott" eller en "skäggnisse" och om man då lägger till mitt privata umgänge och personlighet så kan jag inte tänka mig att någon av betydelse skulle kunna se mig som underlägsen.

2) Jobben ska gå till de som är bäst lämpade för de, vare sig de heter Mohammed eller Bertil. Det kallas för "economic efficiency" och gynnar samtiliga svenskar i det långa loppet. Jag gnäller inte på rasism men jag tycker det är roligt att diskutera med rasister.

3) Vad menar du med inbördeskrig? Vilka skulle stå som motståndare i ett sådant?

Låt oss anta att du menar mellan rasister och muslimer. Jag ogillar rasister starkt, samtidigt som jag ogillar islam starkt. Det betyder förmodligen att jag inte skulle delta i ett sådant krig. Det har dock ingen betydelse då jag antagligen flyttar utomlands (på permanent basis) någon gång nästa år.

1) Jag förstår att du som iranie i ett NS forum har ett visst behov av att hävda dig. Det jag ville påpeka var att de flesta människor bryr sig om sitt rykte, även om det är "lägre" människor som inte gillar dig.

2) Kallar du mig rasist bör du stärka ditt uttalande med åtminstonde ett citat.

3) På FB talas det ofta om den kommande inbördeskriget som kommer att stå mellan människor som bekänner till Islam och svenskar. Vilka skulle du välja? De outbildade dräggen som delar din hårfärg eller de trebliva urinnevånarna som delar ditt hat mot allt vad Islam står för?
Citera
2007-12-10, 00:12
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
I yngre år var jag övertygad så kallad "nationell". Men så småningom kastade jag in handuken. Livet som nationalist var ganska tufft. Mycket våld. Problem i skolan med lärare som helt ogenerat gav en lägre betyg en du förtjänade. Man kommer i kontakt med polisen och hammnar i brottsregistret, svårigheter i arbetslivet osv.

Jag var förvisso beredd att ta skiten då jag var övertygad om att jag kämpade för mitt land och mitt folk. Men till slut fick jag nog. Orsakerna var många men framförallt ledsnade jag på Sverige och svenskarna. Jag insåg att jag höll på att spola ner mitt liv på toaletten men till vilken nytta? Sverige kommer aldrig att vakna!

Svensken är till 95 procent en vek jävla fegis. Man klagar och klagar men går likt förbannad och röstar på sossarna gång på gång. Man skulle aldrig drömma om att offra något för någon annan. Hur ofta ser man vedergällning när någon främling rånat en son eller våldtagit en dotter? Politikerna är landförrädare, visst men vem sätter dom där? Media är en förljugen propagandamaskin, förvisso men vem konsumerar och går på lögnerna?

Så nu är devisen "looking out for number one" precis som alla andra. Jag är bitter och hatisk men försöker jobba på så gott det går för att en dag lämna detta råttbo.

Jag har märkt att jag blivit allt mer antisvensk? Jag vill att det skall gå åt helvete. Jag jublar åt politikerskandaler och när det blir upplopp i ghettot. Jag myser ner sverige sjunker som en sten på diverse listor som till ex. välfärd och utbildning.Jag håller inte ens på sverige idrottssamanhang.

Så är det någon som känner igen sig? Är det någon som är aktiv idag som brottas med likartad problematik? Hur kan man motivera sig till kamp för ett folk som inte vill bli räddat?

Stämmer bra på mig, bortsett från att jag aldrig sett mig som höger eller vänster.
Citera
2007-12-10, 00:23
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deMaru
1) Jag förstår att du som iranie i ett NS forum har ett visst behov av att hävda dig. Det jag ville påpeka var att de flesta människor bryr sig om sitt rykte, även om det är "lägre" människor som inte gillar dig.

2) Kallar du mig rasist bör du stärka ditt uttalande med åtminstonde ett citat.

3) På FB talas det ofta om den kommande inbördeskriget som kommer att stå mellan människor som bekänner till Islam och svenskar. Vilka skulle du välja? De outbildade dräggen som delar din hårfärg eller de trebliva urinnevånarna som delar ditt hat mot allt vad Islam står för?
1) Vad jag försöker säga är att den enda anledningen till att "en lägre människa" skulle kunna ogilla mig är genom avundsjuka och det lider många av, vita som svarta.

2)Jag syftade mer på Legionvasa, men någon som misstror en invandrare som påstår att han vistas bland akademiska "utlänningar" kan inte vara helt fri från fördomar angående andra raser.

3) Pest eller kolera? Varför välja mellan skit när man inte behöver?
Citera
2007-12-10, 00:27
Medlem
deMarus avatar
Citat:
1) Vad jag försöker säga är att den enda anledningen till att "en lägre människa" skulle kunna ogilla mig är genom avundsjuka och det lider många av, vita som svarta.

2)Jag syftade mer på Legionvasa, men någon som misstror en invandrare som påstår att han vistas bland akademiska "utlänningar" kan inte vara helt fri från fördomar angående andra raser.

3) Pest eller kolera? Varför välja mellan skit när man inte behöver?

1) Det finns många som säkert är "lägre" än dig, men som inte hatar dig pga avund utan pga att du är "blatte". Och det kommer sig av hur de flesta utlänningar beteer sig i det här landet, och de onödiga offren är sådana som du, oturligt nog. Därför anser jag att du bör rösta på SD.

Cheers!
Citera
2007-12-10, 00:40
Medlem
Äspens avatar
Citat:
1) Det finns många som säkert är "lägre" än dig, men som inte hatar dig pga avund utan pga att du är "blatte". Och det kommer sig av hur de flesta utlänningar beteer sig i det här landet, och de onödiga offren är sådana som du, oturligt nog. Därför anser jag att du bör rösta på SD.

Cheers!
Låt mig ta ett exempel (gravt överdrivet dock):

Tror du att Bill Gates bryr sig om "Billy-Bob Crowfeather" från en trailer park i Alabama hatar honom?

Det finns viktigare saker att tänka på när man röstar än att undvika att alko-Berra ska hata dig.
Citera
2007-12-10, 00:45
Medlem
deMarus avatar
Citat:
Låt mig ta ett exempel (gravt överdrivet dock):

Tror du att Bill Gates bryr sig om "Billy-Bob Crowfeather" från en trailer park i Alabama hatar honom?

Det finns viktigare saker att tänka på när man röstar än att undvika att alko-Berra ska hata dig.

Jaja, hade jag varit en integrerad invandrare som flytt från Iran skulle jag i alla fall resonera så.
Citera
2007-12-10, 00:50
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Jaja, hade jag varit en integrerad invandrare som flytt från Iran skulle jag i alla fall resonera så.
Var fan får du "flytt" ifrån? Har jag någon gång nämnt att mina föräldrar är flyktingar?

Jag vet inte om du försöker vara lustig eller om du är så blind av fördomar att du tror att alla med svart hår i Sverige är stackars flyktingar.
Citera
2007-12-10, 10:13
Bannlyst
Citat:
Var fan får du "flytt" ifrån? Har jag någon gång nämnt att mina föräldrar är flyktingar?

Jag vet inte om du försöker vara lustig eller om du är så blind av fördomar att du tror att alla med svart hår i Sverige är stackars flyktingar.

Hotten totten, camel ryttaren äspen >>>>>

Pga av att de finns moderatorer som ej gillar allt för mycket person angrepp så ska jag inte vräka ur mig allt jag skulle villja.
För det första så har du all andledning i världen att ljuga ang din skitiga familj och dig själv.
För om du nu inte var den du utgivit dig för att vara så VET du att du bli placerad i ett fack för flyckting/invandrare och kommer därefter bli behandlad.
Och tror dig inte fortfarande.
Outbildad, nja det vet jag ej om jag är.
Slutade skolan efter 9 och började jobba direkt.
Började jobba som ställningsbyggare.
Låg ute på Nordsjön och tjänade pengar medans du satt och kostade samhälet pengar.
Jobbad alldeles nyligen som personlig tränare och instruktör i 7 år på ett gym har praktiskt taget alla utbildningar som man kan ha.
Fick mitt nuvarande jobb pga av min kunskaper inom ställnings branschen och att jag är en grymt rak, ej rädd för konflikter, har auktoritet och anses vara duktig på det jag gör.
Så outbildat kan du köra upp i arslet.
Du förstår vad jag skriver det räcker.

Sen att du kallar vissa av oss patetiska outbildade svenssons är bara för dumt av dig.
Du inser inte att svenskar som läser detta enbart får vatten på kvarnen i sina åsikter att svartskallar är ett jävla pack, t.o.m de sk försvenskade arbetsinvandrarana ( om du nu är det) är det, ränderna går aldrig ur en zebra så är det bara

Tror du sen att du som svartskalle på något vis ses av oss svenskar som övermänniska bara för att du skulle gå i kostym ha ha ha sluta nu för fan, för oss är du ett jävla pack, en pizza bagare som sålt för mycket svartpizzor, eller en herion smugglare så är det så kom för fan inte och kalla dig för övermänniska.

Summa sumarum Du är en svartskalle. Största majoriteten av oss svenskar tycker du är ett pack, du har lämmnat din ap släcktingar i sticket i DITT hemland,du trånar så förbannat mycket efter våra blonda och vackra vita kvinnor men det vill inte ha en svett luktande iranier utan du får nöja dig med en skägg prydd svartskalle tjej och jag vet at det suger för er, du är en INVANDRARE för det ordet klangar inte snyggt i våra SVENSKA öron.
Citera
2007-12-10, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Hotten totten, camel ryttaren äspen >>>>>
Summa sumarum Du är en svartskalle. Största majoriteten av oss svenskar tycker du är ett pack
, du har lämmnat din ap släcktingar i sticket i DITT hemland,du trånar så förbannat mycket efter våra blonda och vackra vita kvinnor men det vill inte ha en svett luktande iranier utan du får nöja dig med en skägg prydd svartskalle tjej och jag vet at det suger för er, du är en INVANDRARE för det ordet klangar inte snyggt i våra SVENSKA öron.

HAHAHAHA! Jo men visst! Du sitter för mycket vid flashback och umgås med dina polare på dagcentret där du håller till. Är det för att svenskarna tycker han är ett pack som inte ens SD fick 4%? ÄR det därför som nazistpariter inte ens får 1%? Okej, vackert resonemang där!
Citera
2007-12-10, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Summa sumarum Du är en svartskalle. Största majoriteten av oss svenskar tycker du är ett pack, du har lämmnat din ap släcktingar i sticket i DITT hemland,du trånar så förbannat mycket efter våra blonda och vackra vita kvinnor men det vill inte ha en svett luktande iranier utan du får nöja dig med en skägg prydd svartskalle tjej och jag vet at det suger för er, du är en INVANDRARE för det ordet klangar inte snyggt i våra SVENSKA öron.

Borde inte du hedra en annan indo-arier? Faktum är att vår iranske vän är bra mer kulturbärande än vad du och andra white-trash-svenskar är som inte är förmögna till någonting större mer än att käka chips och dricka sig tjocka på öl.

Du är inte svensk... du är en patetisk nolla.
Citera
2007-12-10, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Borde inte du hedra en annan indo-arier? Faktum är att vår iranske vän är bra mer kulturbärande än vad du och andra white-trash-svenskar är som inte är förmögna till någonting större mer än att käka chips och dricka sig tjocka på öl.

Du är inte svensk... du är en patetisk nolla.

Finns ingen ide att svara på ditt och hanoi inlägg.
Leder inte någon stans.
Citera
2007-12-10, 11:53
Bannlyst
Sd

Citat:
Ursprungligen postat av Nimeni_on_Hanoi
HAHAHAHA! Jo men visst! Du sitter för mycket vid flashback och umgås med dina polare på dagcentret där du håller till. Är det för att svenskarna tycker han är ett pack som inte ens SD fick 4%? ÄR det därför som nazistpariter inte ens får 1%? Okej, vackert resonemang där!

Fick inte mer pga media. Oroa dig inte de kommer in i riksdagen vid nästa val!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in