2007-12-10, 00:11
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
1) En nolla kan aldrig se ned på en person som han vet är överlägsen en själv. Jag ser varken ut som en "hottentott" eller en "skäggnisse" och om man då lägger till mitt privata umgänge och personlighet så kan jag inte tänka mig att någon av betydelse skulle kunna se mig som underlägsen.
2) Jobben ska gå till de som är bäst lämpade för de, vare sig de heter Mohammed eller Bertil. Det kallas för "economic efficiency" och gynnar samtiliga svenskar i det långa loppet. Jag gnäller inte på rasism men jag tycker det är roligt att diskutera med rasister.
3) Vad menar du med inbördeskrig? Vilka skulle stå som motståndare i ett sådant?
Låt oss anta att du menar mellan rasister och muslimer. Jag ogillar rasister starkt, samtidigt som jag ogillar islam starkt. Det betyder förmodligen att jag inte skulle delta i ett sådant krig. Det har dock ingen betydelse då jag antagligen flyttar utomlands (på permanent basis) någon gång nästa år.
2) Jobben ska gå till de som är bäst lämpade för de, vare sig de heter Mohammed eller Bertil. Det kallas för "economic efficiency" och gynnar samtiliga svenskar i det långa loppet. Jag gnäller inte på rasism men jag tycker det är roligt att diskutera med rasister.
3) Vad menar du med inbördeskrig? Vilka skulle stå som motståndare i ett sådant?
Låt oss anta att du menar mellan rasister och muslimer. Jag ogillar rasister starkt, samtidigt som jag ogillar islam starkt. Det betyder förmodligen att jag inte skulle delta i ett sådant krig. Det har dock ingen betydelse då jag antagligen flyttar utomlands (på permanent basis) någon gång nästa år.
1) Jag förstår att du som iranie i ett NS forum har ett visst behov av att hävda dig. Det jag ville påpeka var att de flesta människor bryr sig om sitt rykte, även om det är "lägre" människor som inte gillar dig.
2) Kallar du mig rasist bör du stärka ditt uttalande med åtminstonde ett citat.
3) På FB talas det ofta om den kommande inbördeskriget som kommer att stå mellan människor som bekänner till Islam och svenskar. Vilka skulle du välja? De outbildade dräggen som delar din hårfärg eller de trebliva urinnevånarna som delar ditt hat mot allt vad Islam står för?