Citat:
Ursprungligen postat av Shema Yisrael
Det här är ett cirkelresonemang. Du borde inse att svenskar inte konsumerar media de inte tycker om. Därför går inte svenskarna in på nationalistiska hemsidor och håller sig "uppdaterade" med er "information" när de ser en affisch från NSF eller SMR. Svensk media har förändrats allteftersom tiderna förändras för att anpassa dagens samhälle och vad svenskarna vill ha för information. Trots allt behöver media tjäna pengar för att överleva, och pengar lär de inte tjäna om de för ett budskap svenskarna inte ställer sig bakom.
F.ö är det ganska idiotiskt att se svenskar som en "drönande massa" som går på vad som helst. Majoriteten av svenskarna har emotionella problem som alla andra och är tänkande individer som ifrågasätter vad som står i media. Skillnaden mellan dig och alla andra är dock att de andra inte går "postal" i sina tankebanor.
Hjärntvätt kallas det du är ute efter.
Det handlar om att svenskarna hjärntvättas dagarna i enda med att vi ska va toleranta, acceptera vad som helst från blattarna, att vi inte ska få ha nåt att säga till om vårt land. Dessvärre finns det många godtrogna svenskar som helt enkelt bara svalt medias lögner och försöker kämpa på, och går emot deras naturliga känslor då de är rädda för att klassas som "rasist"
Jag anser mig förövrigt vara rasiell realist mer än rasist, jag hatar andra raser på grund av deras beteende osv först och främst, mer än jag hatar dem för deras hudfärg.
Det rör faktiskt din framtid också, jag tror t.ex. inte att den framtida muslimska majoriteten kommer ha nån större nåd mot judarna när de blir majoritet och jag tror knappast att de kommer bry sig om alla lagar ni skapat för att skydda er sjävla från all form av kritik, "anti semitism" osv.