Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-01-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vi är i Sverige, inte i USA. Det är andra gången jag ser dig skriva om "Den judestyrda median" som inte existerar. Den mesta median i Sverige styrs indirekt mest av socialdemokrater och moderater.

Visst, politiken är åt helvete i Sverige, men vad är ditt alternativ? Slänga ut alla som inte tillhör den "vita rasen"? Lycka till! Detta "vi och dem"-tänkande börjar bli ganska uttjatat. Jag avskyr extrema muslimer och judar, precis lika mycket som jag avskyr extrema kommunister och nazister. All extermism är farlig, inklusive din.

Så länge världens population ökar så kommer din dröm aldrig uppfyllas. Men du vill kanske ha en ny förintelse, vem vet?

Får man lov att fråga varför du har de värderingar du har? Jag har nämligen varit "högerextrem" en gång i tiden. Idag undrar jag hur fan jag tänkte.

Mvh!

I runda slängar så är ca. 70% av all media i Sverige direkt styrd utav judar.
"Extremism" är inte farligt, att däremot inte göra någonting åt de problem som blossar upp är farligt, livsfarligt.
Citera
2008-01-06, 10:13
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
Jag hatar inte mitt eget land, jag hatar alla jävla korrumperade politiker och den judestyrda median som håller det här landet i ett järngrepp.

Etniska svenskar är ett bra folk förövrigt.

Lite lustigt; de etniska svenskarna har varit i majoritet i Sverige under ganska lång tid och är det fortfarande. Det är de etniska svenskarna som köper de tidningar, lyssnar på de radioprogram och ser på de TV-program du talar om, det är även de etniska svenskarna som röstar på de partier du hatar.
De verkar verkligen inte lika förtjusta i dig som du är i dom...

Gällande diskussionen om judestyrd media så antar jag att det i första hand är Bonnier ni talar om, eller finns det fler judiska mediamoguler i Sverige?
Citera
2008-01-06, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
"Extremism" är inte farligt, att däremot inte göra någonting åt de problem som blossar upp är farligt, livsfarligt.

Och eftersom de är judar köper svenskar automatiskt nyheterna?

Judarna skulle inte ha någon "makt" (nu utgår vi ifrån att ditt påstående är korrekt) om svenskarna inte hade konsumerat media till den grad de gör. Hade TV4 eller Aftonbladet börjat föra ut information som strider mot rådande normer antar jag att de hade reagerat och konsumtionen av median sjunkit. Det är egentligen ganska logiskt att man konsumerar det man tycker om. "Judemedian" säljer det svenskar vill läsa och lyssna på.
Citera
2008-01-06, 13:13
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Skulle väldigt gärna vilja se källa på det där. Och ingen nazi-propaganda, tack!
Citera
2008-01-06, 13:20
Medlem
Citat:
Jaha, so what?
Jag skulle inte ha någonting emot att 70% av median var styrd av Nazister så länge tidningarna inte var extremt partiska, vilket jag anser att den judestyrda median inte är. T.ex så får ofta kristna och muslimer komma till tals i median. Att ni nazister inte får många debattartiklar insända (förutom den senaste) beror väl mer på att folk inte bryr sig så mycket om det ni anser är livsfarligt, dv.s att median är judestyrd et.c.
Citera
2008-01-06, 13:28
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shema Yisrael
Och eftersom de är judar köper svenskar automatiskt nyheterna?

Judarna skulle inte ha någon "makt" (nu utgår vi ifrån att ditt påstående är korrekt) om svenskarna inte hade konsumerat media till den grad de gör. Hade TV4 eller Aftonbladet börjat föra ut information som strider mot rådande normer antar jag att de hade reagerat och konsumtionen av median sjunkit. Det är egentligen ganska logiskt att man konsumerar det man tycker om. "Judemedian" säljer det svenskar vill läsa och lyssna på.

Det handlar helt enkelt om att folk har blivit alltför hjärntvättade redan, och TV4 kan alla ta emot på deras tv även om man inte har kabel tv, så det är inte undra på att det når ut till många.

Det handlar väl snarast om att ni har sett till att det inte finns någon svensk vänlig media att tillgå (i massmedia), om man ska läsa sanningen får man läsa nyheter på internet istället eller beställa nationalistiska tidningar.
Citera
2008-01-06, 13:34
Bannlyst
Citat:
Det handlar helt enkelt om att folk har blivit alltför hjärntvättade redan, och TV4 kan alla ta emot på deras tv även om man inte har kabel tv, så det är inte undra på att det når ut till många.

Det här är ett cirkelresonemang. Du borde inse att svenskar inte konsumerar media de inte tycker om. Därför går inte svenskarna in på nationalistiska hemsidor och håller sig "uppdaterade" med er "information" när de ser en affisch från NSF eller SMR. Svensk media har förändrats allteftersom tiderna förändras för att anpassa dagens samhälle och vad svenskarna vill ha för information. Trots allt behöver media tjäna pengar för att överleva, och pengar lär de inte tjäna om de för ett budskap svenskarna inte ställer sig bakom.

F.ö är det ganska idiotiskt att se svenskar som en "drönande massa" som går på vad som helst. Majoriteten av svenskarna har emotionella problem som alla andra och är tänkande individer som ifrågasätter vad som står i media. Skillnaden mellan dig och alla andra är dock att de andra inte går "postal" i sina tankebanor.

Citat:
Det handlar väl snarast om att ni har sett till att det inte finns någon svensk vänlig media att tillgå (i massmedia), om man ska läsa sanningen får man läsa nyheter på internet istället eller beställa nationalistiska tidningar.

Hjärntvätt kallas det du är ute efter.
Citera
2008-01-06, 14:05
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shema Yisrael
Det här är ett cirkelresonemang. Du borde inse att svenskar inte konsumerar media de inte tycker om. Därför går inte svenskarna in på nationalistiska hemsidor och håller sig "uppdaterade" med er "information" när de ser en affisch från NSF eller SMR. Svensk media har förändrats allteftersom tiderna förändras för att anpassa dagens samhälle och vad svenskarna vill ha för information. Trots allt behöver media tjäna pengar för att överleva, och pengar lär de inte tjäna om de för ett budskap svenskarna inte ställer sig bakom.

F.ö är det ganska idiotiskt att se svenskar som en "drönande massa" som går på vad som helst. Majoriteten av svenskarna har emotionella problem som alla andra och är tänkande individer som ifrågasätter vad som står i media. Skillnaden mellan dig och alla andra är dock att de andra inte går "postal" i sina tankebanor.

Hjärntvätt kallas det du är ute efter.

Det handlar om att svenskarna hjärntvättas dagarna i enda med att vi ska va toleranta, acceptera vad som helst från blattarna, att vi inte ska få ha nåt att säga till om vårt land. Dessvärre finns det många godtrogna svenskar som helt enkelt bara svalt medias lögner och försöker kämpa på, och går emot deras naturliga känslor då de är rädda för att klassas som "rasist"

Jag anser mig förövrigt vara rasiell realist mer än rasist, jag hatar andra raser på grund av deras beteende osv först och främst, mer än jag hatar dem för deras hudfärg.

Det rör faktiskt din framtid också, jag tror t.ex. inte att den framtida muslimska majoriteten kommer ha nån större nåd mot judarna när de blir majoritet och jag tror knappast att de kommer bry sig om alla lagar ni skapat för att skydda er sjävla från all form av kritik, "anti semitism" osv.
Citera
2008-01-06, 14:11
Bannlyst
Citat:
Det handlar om att svenskarna hjärntvättas dagarna i enda med att vi ska va toleranta, acceptera vad som helst från blattarna, att vi inte ska få ha nåt att säga till om vårt land. Dessvärre finns det många godtrogna svenskar som helt enkelt bara svalt medias lögner och försöker kämpa på, och går emot deras naturliga känslor då de är rädda för att klassas som "rasist"

*Suck*

Svenskarna "hjärntvättas" med information de frivilligt konsumerar. Det är inte juden Abraham som bildligt talat med en pistol tvingar Svensson att köpa Aftonbladet eller titta på TV4s antirasismveckor. Svensken konsumerar det som intresserar svensken; och media underordnar behovet som finns. Utbud och efterfråga.

Vad gjorde du i skolan egentligen?

Citat:
Jag anser mig förövrigt vara rasiell realist mer än rasist, jag hatar andra raser på grund av deras beteende osv först och främst, mer än jag hatar dem för deras hudfärg.

Så... araber kan rättfärdigt nog hata vita pågrund av korståg på arabiskt territorium, och judar kan också hata vita pågrund av pogromer för +70 år sedan?

Citat:
Det rör faktiskt din framtid också, jag tror t.ex. inte att den framtida muslimska majoriteten kommer ha nån större nåd mot judarna när de blir majoritet och jag tror knappast att de kommer bry sig om alla lagar ni skapat för att skydda er sjävla från all form av kritik, "anti semitism" osv.

Jag umgås dagligen med muslimer och svarta, och de är inte antisemiter, och är de det beror det på indoktrinering av fascistoida regimer.
Citera
2008-01-06, 14:11
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dainea
Lite lustigt; de etniska svenskarna har varit i majoritet i Sverige under ganska lång tid och är det fortfarande. Det är de etniska svenskarna som köper de tidningar, lyssnar på de radioprogram och ser på de TV-program du talar om, det är även de etniska svenskarna som röstar på de partier du hatar.
De verkar verkligen inte lika förtjusta i dig som du är i dom...

Gällande diskussionen om judestyrd media så antar jag att det i första hand är Bonnier ni talar om, eller finns det fler judiska mediamoguler i Sverige?

http://www.radioislam.net/islam/svenska/fildok/filer/int/nordlnd.htm

"Den judiska makten över svenska medier"
http://www.radioislam.org/islam/svenska/fildok/filer/tidning/makt.htm

http://www.den-svenske.com/txt/EEyklpukukreDcLDLk.shtml

http://www.den-svenske.com/bibliotek-sionism.shtml

Ja, det finns otaliga judiska media företag i Sverige.
De två största är Bonnier och Stampen som också är judeägt och judestyrt.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Stampen_%28f%C3%B6retagsgrupp%29
(Läs t.ex. den extremt långa listan på alla dagstidningar de kontrollerar o använder som propaganda maskiner)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bonnier

Judarna har total dominans i svensk media, de äger över 70% av all svensk media trots att de inte ens utgör en procent av befolkningen.

Allt för att de skulle kunna propagera för judarna, massiv icke vit invandring till vita länder, rasblandning osv. som i slutändan ska leda till att svenskarna ska bli utrotade.
Citera
2008-01-06, 14:15
Medlem
Citat:
Allt för att de skulle kunna propagera för judarna, massiv icke vit invandring till vita länder, rasblandning osv. som i slutändan ska leda till att svenskarna ska bli utrotade.
Det där förutsätter ju att judarna tänker som ni, att deras egen ras är den ras som måste utrota de andras raser. Dessutom förutsätter det att judarna inte alls ser på islam som ett hot OM(bara om) de skulle vilja att sin egen ras skulle ta över jorden.
Citera
2008-01-06, 14:15
Bannlyst
Citat:
"Den judiska makten över svenska medier"
http://www.radioislam.org/islam/svenska/fildok/filer/tidning/makt.htm

Är det verkligen korrekt, ur ett ariskt perspektiv, att länka till undermänniskors hemsidor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in