Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-17, 02:27
Bannlyst
fel
Citera
2007-12-17, 12:13
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falkenhayn
Ge aldrig upp, aldrig någonsin.

Framförhållning är farligt.
Det är alltför många som gömmer sig p.g.a rädsla att ha en egen åsikt, vilket den politiska adeln har utnyttjat till fullo!
Citera
2008-01-05, 01:28
Jag har också fått sådana känslor under senaste tiden, känns som att det ändå kommer gå åt helvete med detta jävla landet. Mår fruktansvärt dåligt när jag tänker på hur mina eventuella barn och barnbarn kommer att ha det om det fortsätter i denna stilen. Drömmer om ett rahowa i en framtid när vi inte finns längre.
Citera
2008-01-05, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
Jag har också fått sådana känslor under senaste tiden, känns som att det ändå kommer gå åt helvete med detta jävla landet. Mår fruktansvärt dåligt när jag tänker på hur mina eventuella barn och barnbarn kommer att ha det om det fortsätter i denna stilen. Drömmer om ett rahowa i en framtid när vi inte finns längre.

Välkommen till verkligheten
Citera
2008-01-05, 14:01
Medlem
aryan_utophias avatar
jag hatar allt som har med Sveriges politik att göra, och alla jävla landsförrädande politiker.

Jag önskar att de fick byta med alla vita svenska barn nu som föds, och få växa upp i det helvete de skapat istället för att de kommer dö innan det blir helt helvetiskt i det här landet.

Jag vill definitivt fly till Danmark inom de närmsta 5 åren, då jag inte ser nån framtid i det här jävla landet längre.
Citera
2008-01-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aryan_utophia
...Jag vill definitivt fly till Danmark inom de närmsta 5 åren, då jag inte ser nån framtid i det här jävla landet längre.

Då har även du förrått svensken, det är inte alltid "bättre fly än illa fäkta".
Det finns ingen framtid i det här landet om vi inte kämpar.
Citera
2008-01-05, 23:37
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
Då har även du förrått svensken, det är inte alltid "bättre fly än illa fäkta".
Det finns ingen framtid i det här landet om vi inte kämpar.

Jag tänker fortsätta rösta i svenska val.

Jag vill helt enkelt inte tvingas betala massa jävla skatt till den svenska staten som bara slösar bort allt på invandring och mångkultur.
Dessutom är jag trött på att behöva vara rädd för att bli överfallen eller rånad så fort man vistas ute kvällstid, har ingen lust att plikta med mitt liv bara för att bo kvar i Sverige och bli halal slaktad en vacker dag av nåt blattegäng.
Citera
2008-01-06, 00:53
Medlem
Citat:
Jag tänker fortsätta rösta i svenska val.

Jag vill helt enkelt inte tvingas betala massa jävla skatt till den svenska staten som bara slösar bort allt på invandring och mångkultur.
Dessutom är jag trött på att behöva vara rädd för att bli överfallen eller rånad så fort man vistas ute kvällstid, har ingen lust att plikta med mitt liv bara för att bo kvar i Sverige och bli halal slaktad en vacker dag av nåt blattegäng.

Inget av det du skriver här kommer någonsin att gå i uppfyllelse genom att du röstar i svenska val, inget parti kommer i slutändan att kunna infria sina löften vad dessa än må vara, för att åter göra sverige fritt.
Citera
2008-01-06, 01:04
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D. Zachrisson
Inget av det du skriver här kommer någonsin att gå i uppfyllelse genom att du röstar i svenska val, inget parti kommer i slutändan att kunna infria sina löften vad dessa än må vara, för att åter göra sverige fritt.

Ja dessvärre kommer det väl krävas en militärkupp mot regeringen för att få ordning på saker och ting.

Men jag orkar inte bo kvar i Sverige under tiden och bara få det jävligare och jävligare, för mig är den vita rasen det absolut viktigaste, Sverige kommer sekundärt. Dessutom är jag 1/4 dansk och Danmarks politik, kultur och värderingar passar mig betyldigt bättre än den svenska politiken som går ut på nationellt självmord.
Citera
2008-01-06, 01:06
Bannlyst
Varför hatar ni ert eget land?
Citera
2008-01-06, 01:18
Medlem
aryan_utophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckluck
Varför hatar ni ert eget land?

Jag hatar inte mitt eget land, jag hatar alla jävla korrumperade politiker och den judestyrda median som håller det här landet i ett järngrepp.

Etniska svenskar är ett bra folk förövrigt.
Citera
2008-01-06, 02:00
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Jag hatar inte mitt eget land, jag hatar alla jävla korrumperade politiker och den judestyrda median som håller det här landet i ett järngrepp.

Etniska svenskar är ett bra folk förövrigt.
Vi är i Sverige, inte i USA. Det är andra gången jag ser dig skriva om "Den judestyrda median" som inte existerar. Den mesta median i Sverige styrs indirekt mest av socialdemokrater och moderater.

Visst, politiken är åt helvete i Sverige, men vad är ditt alternativ? Slänga ut alla som inte tillhör den "vita rasen"? Lycka till! Detta "vi och dem"-tänkande börjar bli ganska uttjatat. Jag avskyr extrema muslimer och judar, precis lika mycket som jag avskyr extrema kommunister och nazister. All extermism är farlig, inklusive din.

Så länge världens population ökar så kommer din dröm aldrig uppfyllas. Men du vill kanske ha en ny förintelse, vem vet?

Får man lov att fråga varför du har de värderingar du har? Jag har nämligen varit "högerextrem" en gång i tiden. Idag undrar jag hur fan jag tänkte.

Mvh!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in