Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-22, 23:13
Medlem
Som en polare sade efter straffläggningen sve-kan: ”Det nervösaste ögonblicket i OS men som tur var gick det vägen”..
Citera
2021-09-07, 03:04
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Inte bara negativa känslor mot svenskar utan rent antimänskliga känslor, mot såväl vita som icke-vita.

Vita människor är för svaga, de har visat att de är för lättkuvade. Gladeligen tar de parti för andra folk och struntar i sitt eget. Naturen har visat att en sådan organism inte duger till och naturen rensar också bort sådant som är för svagt.
Vita har lärt sig att klaga på "massinvandring" för det har de förstått är någorlunda accepterat, men inte mindre invandring och redan där är det kört, dörren står lite på glänt och då är det bara för de som har makten att trycka upp den ytterligare.

"Nationella" menar att svenskar/vita "inte ska vara i minoritet" i sitt eget land, så länge det är så är de nöjda. De tycker tanken med en plats där det bor bara vita är konstig, fel och argumenterar för att även andra sorters människor måste kunna bo tillsammans med vita, deras "meningsmotståndare" antirasisterna tycker likadant.
Folk fattar inte vad det är för slags värld vi lever i. Det enda som gäller är kamp för livet, brutalitet och nolltolerans mot det som hotar.
Väldigt många vita borde berövas livet.

De fula avskyvärda invandrarna tror att husse och matte faktiskt gillar dem, bryr sig om deras "rättigheter" och även om de prioriteras på alla sätt och kan härja lite som de vill i nuläget så är de bara pjäser på ett bräde, verktyg som används för att driva igenom agendan.
De är mer än villiga att stråla samman med de vita infödingarna i den internationella monokulturen, tatuera och pierca sig, dansa disco och svina i dokusåpor. Invandrares etniska hävdelse tittar då och då fram men får i slutänden ge vika för internationalisternas dödliga kultur.

Farfar blattesvin håller fortfarande fast vid de gamla sätten, men de yngre släktingarna har han förlorat greppet om.
Någon antirasistisk blattehora till journalist som försvarade invandrarfientlighet mot journalister när de dök upp i förorterna skröt om hur hennes yngre släkting hade skaffat balla plagg som conversedojjor vilka hon bar tillsammans med slöjan när hon gick på popkonserter, som en slags knäpp på näsan till "rasisterna" som tycker att invandrare "ligger efter" och inte är så hippa.
Idioterna till invandringskritiker hjälper henne gärna med denna utveckling till "västerländsk" stil.
Dessa två till synes stridande grupper vandrar hand i hand utan att de fattar det själva.

Man äcklas av människorna.
Citera
2021-09-07, 23:05
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Exempel på svensk mentalitet:

Inne på en Pressbyrå stod några afghaner och tjafsade med en MENA-kvinna till kassörska. De var arga för att de inte fick byta tillbaka någon vara, "Fakka dig, mannen, fakka dig" vräkte de ur sig hela tiden till kvinnan vars negroide arbetskamrat stod bredvid utan att göra eller säga något.

Mitt i all denna misär hördes plötsligt en vän kvinnoröst som på glad klingande svenska försökte få till sig uppmärksamheten: "Ursäkta...ursäkta, har ni bingolotter här?"

På ett sätt var det inte de här vidriga invandrarna som var det värsta i upplevelsen.
Den svenska kvinnans lena stämma skar som en kniv genom hela atmosfären och sammanfattade allt på bara ett par sekunder: I detta samhälleliga förfall med raslig förstörelse och tragiska utomhusmiljöer var det Bingolotto hon tänkte på.

För hundra år sedan var det självklart för alla över den politiska skalan med rastänkande, nationens sammanhållning och betydelse för helheten. Idag tar till och med de som ska föreställa dissidenter avstånd från "främlingshat" och anklagar de etablerade partierna för att de inte gjort upp med sitt "mörka förflutna", en tävling i judekryperi.

Godnatt, svenska folk.
Citera
2022-04-16, 21:51
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Nationalist och medlem i BSS i yngre år. Insåg att svenskarna inte är värda någon kamp efter att ha blivit pissad på i åratal av dem jag försökte hjälpa.
Röstade ja till EU efter att ha konkluderat att svenskarna inte klarar av att styra sitt eget land. Efter det har jag bevittnat migrationskaos, integrationskaos, skolkaos, försvarskaos, skogsbrandskaos, Coronakaos, klimathysteri, feministhysteri, Greta-hysteri, BLM-hysteri samt nu nyligen floppen avseende Palmemordet.

Hatar idag Sverige och svenskarna - och med svenskarna avser jag medlöparna som gett bort sitt land helt gratis utan att få något annat än misär i gengäld och som fortfarande röstar Sjuklöver (vilket är det stora flertalet). Strategiska politiker som Reinfeldt och Björklund kan jag någonstans förstå. De förstod spelet och spelade spelet på spelets villkor. Reinfeldt förstod också tidigt svenskens natur ("Det sovande folket"). Den stora massan av aningslösa idioter som gav bort allt till analfabeter hatar jag.

Liksom många andra har jag en långsiktig plan som innebär att jag förhoppningsvis ska kunna lämna landet senast vid pension. Som det ser ut nu blir det nog Spanien, men blir det för illa där med så får det bli Ungern (det finns fördelar med att stanna innanför EU annars hade det blivit Thailand).

Betänk för övrigt detta ni som slåss för Sverige och svenskarna. Många av de som har möjlighet till detta planerar flytt utomlands vid senast pension eftersom de är av uppfattningen att det bara kommer att gå utför med Sverige framöver, samtidigt som de fortfarande röstar Sjuklöver och pissar på nationalister. Kan vara värt att tänka på när man planerar sin framtid.

De senaste dagarnas totala svenska misslyckande inför stenkastande ungdomar som jagat polis på flykten, bränt polisbilar i massor och t o m kapat en polisbil, som de sedan kört runt med i Örebro centrum öppet manifesterande sitt hån mot inte bara den svenska polismyndigheten utan hela det samlade svenska samhället har varit ett underbart skådespel att betrakta.

Fasaden av svensk värdegrund stenas hjälplöst till döds i direktsändning samtidigt som den militanta muslimska massan triumfatoriskt pissar på liket.
Citera
2023-02-02, 12:24
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Nationalist och medlem i BSS i yngre år. Insåg att svenskarna inte är värda någon kamp efter att ha blivit pissad på i åratal av dem jag försökte hjälpa.
Röstade ja till EU efter att ha konkluderat att svenskarna inte klarar av att styra sitt eget land. Efter det har jag bevittnat migrationskaos, integrationskaos, skolkaos, försvarskaos, skogsbrandskaos, Coronakaos, klimathysteri, feministhysteri, Greta-hysteri, BLM-hysteri samt nu nyligen floppen avseende Palmemordet.

Hatar idag Sverige och svenskarna - och med svenskarna avser jag medlöparna som gett bort sitt land helt gratis utan att få något annat än misär i gengäld och som fortfarande röstar Sjuklöver (vilket är det stora flertalet). Strategiska politiker som Reinfeldt och Björklund kan jag någonstans förstå. De förstod spelet och spelade spelet på spelets villkor. Reinfeldt förstod också tidigt svenskens natur ("Det sovande folket"). Den stora massan av aningslösa idioter som gav bort allt till analfabeter hatar jag.

Liksom många andra har jag en långsiktig plan som innebär att jag förhoppningsvis ska kunna lämna landet senast vid pension. Som det ser ut nu blir det nog Spanien, men blir det för illa där med så får det bli Ungern (det finns fördelar med att stanna innanför EU annars hade det blivit Thailand).

Betänk för övrigt detta ni som slåss för Sverige och svenskarna. Många av de som har möjlighet till detta planerar flytt utomlands vid senast pension eftersom de är av uppfattningen att det bara kommer att gå utför med Sverige framöver, samtidigt som de fortfarande röstar Sjuklöver och pissar på nationalister. Kan vara värt att tänka på när man planerar sin framtid.

Till min lista av anledningar till att förakta Sverige (det fetade) kan nu adderas 1. Ukraina-kaos, 2. Koranbrännings-kaos och 3. NATO-kaos.

Oavsett vad man tycker avseende de olika frågorna är Sveriges hantering av frågorna på clown-nivå.

1. Sverige skickar vapen till Ukraina samtidigt som Sverige hävdar att Sverige är neutralt.

Resultat: Ryssland är numera Sveriges fiende. Sverige är inte med i NATO (fast Sverige vill gå med i NATO). Sverige, ett land med ett dialogförsvar är hjälplöst och Ryssland tar vad de vill av Sverige, när de vill (förslagsvis Gotland).

2. Dansk clown får bränna Koraner i Sverige i syfte att hetsa upp landets muslimer som svenskarna röstat för att ta hit.

Resultat: Muslimerna har visat att de äger gatorna i Sverige. De stenar polisen och stjäl t o m en polisbil som de åker runt med i triumf.

3. Sverige ansöker om NATO-medlemskap tillsammans med Finland.

Resultat: Sverige låter dansk clown bränna Koranen utanför Turkiets ambassad och Åkesson går ut och kallar Turkiets ledare för islamistisk diktator.

Turkiet och hela den muslimska världen är nu Sveriges fiende/fiender.

Turkiet blockar Sverige från NATO-medlemskap. Turkiet säger att Finland är välkomna som medlemmar.

Finland går snart med i NATO på egen hand. (min gissning.)

Förväntat fortsatt resultat. (Min gissning.)

Sverige står ensamt kvar utanför NATO, men fortsätter skicka vapen till Ukraina i syfte att ytterligare provocera Ryssland, så att Ryssland snarast möjligt ska attackera Sverige.
Citera
2025-05-17, 16:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Ja, det är vanligt att många vita är väldigt arga på andra vita för att vita är så självdestruktiva.
Citera
2025-12-11, 17:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Exempel på svensk mentalitet:

Inne på en Pressbyrå stod några afghaner och tjafsade med en MENA-kvinna till kassörska. De var arga för att de inte fick byta tillbaka någon vara, "Fakka dig, mannen, fakka dig" vräkte de ur sig hela tiden till kvinnan vars negroide arbetskamrat stod bredvid utan att göra eller säga något.

Mitt i all denna misär hördes plötsligt en vän kvinnoröst som på glad klingande svenska försökte få till sig uppmärksamheten: "Ursäkta...ursäkta, har ni bingolotter här?"

På ett sätt var det inte de här vidriga invandrarna som var det värsta i upplevelsen.
Den svenska kvinnans lena stämma skar som en kniv genom hela atmosfären och sammanfattade allt på bara ett par sekunder: I detta samhälleliga förfall med raslig förstörelse och tragiska utomhusmiljöer var det Bingolotto hon tänkte på.

För hundra år sedan var det självklart för alla över den politiska skalan med rastänkande, nationens sammanhållning och betydelse för helheten. Idag tar till och med de som ska föreställa dissidenter avstånd från "främlingshat" och anklagar de etablerade partierna för att de inte gjort upp med sitt "mörka förflutna", en tävling i judekryperi.

Godnatt, svenska folk.

Hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in