Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Nationalist och medlem i BSS i yngre år. Insåg att svenskarna inte är värda någon kamp efter att ha blivit pissad på i åratal av dem jag försökte hjälpa.
Röstade ja till EU efter att ha konkluderat att svenskarna inte klarar av att styra sitt eget land. Efter det har jag bevittnat migrationskaos, integrationskaos, skolkaos, försvarskaos, skogsbrandskaos, Coronakaos, klimathysteri, feministhysteri, Greta-hysteri, BLM-hysteri samt nu nyligen floppen avseende Palmemordet.
Hatar idag Sverige och svenskarna - och med svenskarna avser jag medlöparna som gett bort sitt land helt gratis utan att få något annat än misär i gengäld och som fortfarande röstar Sjuklöver (vilket är det stora flertalet). Strategiska politiker som Reinfeldt och Björklund kan jag någonstans förstå. De förstod spelet och spelade spelet på spelets villkor. Reinfeldt förstod också tidigt svenskens natur ("Det sovande folket"). Den stora massan av aningslösa idioter som gav bort allt till analfabeter hatar jag.
Liksom många andra har jag en långsiktig plan som innebär att jag förhoppningsvis ska kunna lämna landet senast vid pension. Som det ser ut nu blir det nog Spanien, men blir det för illa där med så får det bli Ungern (det finns fördelar med att stanna innanför EU annars hade det blivit Thailand).
Betänk för övrigt detta ni som slåss för Sverige och svenskarna. Många av de som har möjlighet till detta planerar flytt utomlands vid senast pension eftersom de är av uppfattningen att det bara kommer att gå utför med Sverige framöver, samtidigt som de fortfarande röstar Sjuklöver och pissar på nationalister. Kan vara värt att tänka på när man planerar sin framtid.
Till min lista av anledningar till att förakta Sverige (det fetade) kan nu adderas 1. Ukraina-kaos, 2. Koranbrännings-kaos och 3. NATO-kaos.
Oavsett vad man tycker avseende de olika frågorna är Sveriges hantering av frågorna på clown-nivå.
1. Sverige skickar vapen till Ukraina samtidigt som Sverige hävdar att Sverige är neutralt.
Resultat: Ryssland är numera Sveriges fiende. Sverige är inte med i NATO (fast Sverige vill gå med i NATO). Sverige, ett land med ett dialogförsvar är hjälplöst och Ryssland tar vad de vill av Sverige, när de vill (förslagsvis Gotland).
2. Dansk clown får bränna Koraner i Sverige i syfte att hetsa upp landets muslimer som svenskarna röstat för att ta hit.
Resultat: Muslimerna har visat att de äger gatorna i Sverige. De stenar polisen och stjäl t o m en polisbil som de åker runt med i triumf.
3. Sverige ansöker om NATO-medlemskap tillsammans med Finland.
Resultat: Sverige låter dansk clown bränna Koranen utanför Turkiets ambassad och Åkesson går ut och kallar Turkiets ledare för islamistisk diktator.
Turkiet och hela den muslimska världen är nu Sveriges fiende/fiender.
Turkiet blockar Sverige från NATO-medlemskap. Turkiet säger att Finland är välkomna som medlemmar.
Finland går snart med i NATO på egen hand. (min gissning.)
Förväntat fortsatt resultat. (Min gissning.)
Sverige står ensamt kvar utanför NATO, men fortsätter skicka vapen till Ukraina i syfte att ytterligare provocera Ryssland, så att Ryssland snarast möjligt ska attackera Sverige.