Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-29, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Jag har gett upp Sverige och svenskarna som bor i Sverige. De har gett upp själva. Jag har så lite som möjligt att göra med det landet och de hjärndöda svenskarna.
Innerst inne älskar jag mitt folk. Men jag känner lite likadant som du. Det känns liksom inte lönt att hylla ett folk som inte vill bli hyllat, och inte förtjänar att bli hyllat då de flesta svenskar inte bryr sig särskilt mycket om sitt land eller sitt folk.

Jag brukade prata med svenskar om de problem som finns, men har tappat intresset. De flesta är totalt hjärntvättade, eller livrädda för att bli stämplade som rasister. De tittar hellre på medans deras land förstörs än att riskera att framstå som en rasist, sexist, islamofob eller någon annan term som antyder att de inte är "100% goda människor".

Många gånger när jag har tagit upp olika problem har det uppstått en märklig typ av scen. Ett rum fullt av människor som är väl medvetna om alla problem som finns (det är tydligt på olika sätt), men sitter och spelar dumma för att framstå som "goda människor". Jag har i princip slutat med att prata med svenskar om det. Jag får ut mycket mer av att prata med juggar och polacker om det.
Citera
2021-07-29, 09:23
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det ser inte mycket bättre ut i andra europeiska länder. Sydeuropa har formligen invaderats av sand-och djungelnegrer. Schweiz är inget föredöme längre heller. De större städerna där är översvämmade av orcher. Tyvärr får du nog förlika dig med det faktum att de allra flesta röstar på det alternativ som de tror gynnar deras privatekonomi mest på kort sikt.

Skillnaderna är ju att olikt Sverige så får de inte allt serverat på ett fat medans hederliga svenskar jobbar arslet av sig och inte får hjälp när det väl gäller. Samtidigt glider nysvenskar runt i tyska premiumbilar och har även råd med byggnationer där en 2a uppgår till 10k/mån. De flesta svenskar har inte råd med det.. Men det verkar inte bry sig om här…
Citera
2021-07-29, 09:24
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Två enkla parametrar föreligger.

1. Svenskarna har själva, i decennium efter decennium, röstat för massinvandring och folkutbyte.

2. Har svenskarna låtit sig bli manipulerade av subversiva krafter? Svenskarna är således alltså såväl lättlurade som lättstyrda.

I stort sett samma omdöme kan fällas om hela väst. Du tillför inget nytt. Demokrati bygger på ett massmänniskoideal och massan är alltid lätt att manipulera ifall man har de rätta verktygen. Eftersom människan är ett flockdjur.
Citera
2021-07-29, 09:28
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbabturken
Skillnaderna är ju att olikt Sverige så får de inte allt serverat på ett fat medans hederliga svenskar jobbar arslet av sig och inte får hjälp när det väl gäller. Samtidigt glider nysvenskar runt i tyska premiumbilar och har även råd med byggnationer där en 2a uppgår till 10k/mån. De flesta svenskar har inte råd med det.. Men det verkar inte bry sig om här…

Som jag skrev är det inte så de allra flesta prioriterar när de röstar. Så länge de tror att de själva gynnas och/eller att bara ”någon annan” drabbas av politiken så bryr de sig inte om orchhordernas parasiterande.
Citera
2021-07-29, 09:36
Citat:
I stort sett samma omdöme kan fällas om hela väst. Du tillför inget nytt. Demokrati bygger på ett massmänniskoideal och massan är alltid lätt att manipulera ifall man har de rätta verktygen. Eftersom människan är ett flockdjur.

I princip korrekt utöver att svenskarna har valt att underkasta sig mycket mer än andra länder i Väst. Ett tag tog Södertälje t ex emot fler irakier än USA och Kanada tillsammans. Den svenska underkastelsen är helt enkelt unik.

https://www.dn.se/nyheter/sverige/sodertalje-tar-emot-fler-irakier-an-usa-och-kanada/
Citera
2021-07-29, 09:37
Medlem
Kebbabturkens avatar
Citat:
Som jag skrev är det inte så de allra flesta prioriterar när de röstar. Så länge de tror att de själva gynnas och/eller att bara ”någon annan” drabbas av politiken så bryr de sig inte om orchhordernas parasiterande.

Tyvärr har du rätt. Vi får se hur gemene Svensson röstar när orcherna flyttat in på deras status postnummer och drabbas
av kriminalitet. Folk har råd att betala miljoner extra för att bo på ett bra postnummer men snart är dom slut. Folk har bara så mycket pengar..
Citera
2021-07-29, 09:37
Citat:

Svenskar saknar alltså också konsekvenstänk. Inte särskilt smickrande.
Citera
2021-07-29, 09:40
Citat:
Tyvärr har du rätt. Vi får se hur gemene Svensson röstar när orcherna flyttat in på deras status postnummer och drabbas
av kriminalitet. Folk har råd att betala miljoner extra för att bo på ett bra postnummer men snart är dom slut. Folk har bara så mycket pengar..

Har svenskar i stora mängder börjat rösta SD på Östermalm sedan alla klockrånen för några år sedan? Folk rånades med pistol i sina hem, och nu senast klagas det på att nysvenskar kör rally på Strandvägen.

Nej de fortsätter rösta som tidigare trots detta.
Citera
2021-07-29, 09:54
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Svenskar saknar alltså också konsekvenstänk. Inte särskilt smickrande.

Som alla andra folk i västs demokratier, ja.
Citera
2021-07-29, 09:58
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:

Vi skulle givetvis få se ett helt annat resultat om människor personligen finge betala priset för det de röstar på samt vet om det i förväg. En ytterst liten andel skulle rösta för att just deras närmiljö babbas ned. Men tyvärr fungerar inte vår demokrati på det viset utan ansvarsunderskottet är inbyggt.
Citera
2021-07-29, 22:11
Bannlyst
Idag gick jag förbi ett äldre svenskt par runt 70-80 år, de var ute på promenad. De frågade mig ifall jag kunde peka mot köpcentrumets riktning vilket är konstigt då jag ser de ofta. Jag låtsades inte veta och gick snabbt vidare, ägda jävlar. Spottade på marken rakt framför kvinnan så gubben kollade konstigt.

Mina antisvenska känslor stiger för varje dag.

Jag hatar.hatar.hatar svenskar av hela mitt hjärta.

Det känns surrealistiskt att prata med en gammal barndomsvän som är svensk, och bli bjuden på middag hos hans svenska familjekonstellation. Får blandade känslor, medlidande och sorg inför att hans land är under brutal våldtäkt, men känner samtidigt hat - nästan så jag vill mörda min egna väns familj.

Ifall nån undrar vad det beror på så är det på grund av massinvällingen av muslimockupanter. Jag har jobbat länge åt svensken men de belönar mig med att kasta ett oräkneligt stort antal afrikaner och araber i mitt bostadsområde.

Kräks varje gång jag går utanför dörren, alldeles för mycket afrikaner/araber. Knappt några svenskar längre men det känns bra för vill bara mmörda de.

Tack för ni delar med er av era antisvenska känslor. När jag var liten hejade jag på sverige i sportsammanhang men det är otänkbart i dagsläget. Varje gång Sverige deltar hoppas jag de förlorar under förnedrade former. Tror jag ska kasta mitt matavtall i några buskar i närheten där villaområdessvenskar bor, så de får råttor!!
Citera
2021-08-02, 20:43
Bannlyst
Senaste utspelet av islamälskande Ann Lind (Utrikesminister) bekräftar återigen att svensken är underlägsen övriga spelare i den globala arenan.

Hur många drabbas dagligen av antisvenska känslor? Det måste vara exponentiell raketfart på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in