Citat:
Ursprungligen postat av
Saekerhetspolisen
Jag har gett upp Sverige och svenskarna som bor i Sverige. De har gett upp själva. Jag har så lite som möjligt att göra med det landet och de hjärndöda svenskarna.
Innerst inne älskar jag mitt folk. Men jag känner lite likadant som du. Det känns liksom inte lönt att hylla ett folk som inte vill bli hyllat, och inte förtjänar att bli hyllat då de flesta svenskar inte bryr sig särskilt mycket om sitt land eller sitt folk.
Jag brukade prata med svenskar om de problem som finns, men har tappat intresset. De flesta är totalt hjärntvättade, eller livrädda för att bli stämplade som rasister. De tittar hellre på medans deras land förstörs än att riskera att framstå som en rasist, sexist, islamofob eller någon annan term som antyder att de inte är "100% goda människor".
Många gånger när jag har tagit upp olika problem har det uppstått en märklig typ av scen. Ett rum fullt av människor som är väl medvetna om alla problem som finns (det är tydligt på olika sätt), men sitter och spelar dumma för att framstå som "goda människor". Jag har i princip slutat med att prata med svenskar om det. Jag får ut mycket mer av att prata med juggar och polacker om det.