2008-01-26, 12:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molko
Han kan ju langa feta raddningar iallafall! fast varför har han tagit med ISA och HBA bland crewsen, inte sett mkt fint från dom tillskillnad från resten!?

Beteendet får mig dock att tänka på en lek jag brukar köra i skissblocket som går ut på att göra så lång sammankoppling av crews som möjligt som jag kan komma på från Stockholm. Säg att vi börjar med Legenderna VIM

ex:

Vim,moa,am,mkc,cia,
sista bokstaven ska påbörja nästa crew, ibland har jag lyckats på upp mot 20-25st men hjärnan e inte på topp idag!
Haha, har även jag ägnat mig åt detta ett par gånger

Edit: Hörde jag någon som sa att NBC "blivit" 7DC?
Låter lite konstigt eftersom dom har väl funnit ungefär lika länge och var väl som mest aktiva samtidigt? Skulle NBC har "försvunnit upp" i 7DC då?
2008-01-26, 13:39
Medlem
Är det någon som möjligen vet vart man kan ladda ned eller köpa Quality Of Live 1 och 3:an? Länka om ni vet skulle va schyst!
2008-01-26, 15:23
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Är det någon som möjligen vet vart man kan ladda ned eller köpa Quality Of Live 1 och 3:an? Länka om ni vet skulle va schyst!

testa http://www.extremebits.org/
2008-01-26, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sputt
Det är scums toycrew..

antog de, men tack tack
2008-01-26, 22:36
Medlem
everymove__s avatar
Citat:
Han kan ju langa feta raddningar iallafall! fast varför har han tagit med ISA och HBA bland crewsen, inte sett mkt fint från dom tillskillnad från resten!?

Beteendet får mig dock att tänka på en lek jag brukar köra i skissblocket som går ut på att göra så lång sammankoppling av crews som möjligt som jag kan komma på från Stockholm. Säg att vi börjar med Legenderna VIM

ex:

Vim,moa,am,mkc,cia,
sista bokstaven ska påbörja nästa crew, ibland har jag lyckats på upp mot 20-25st men hjärnan e inte på topp idag!

De där ser ut som en lek helt i min smak
2008-01-26, 23:25
Medlem
Någon som vet om det verkligen är kameror på dem nya (nya och nya ... ) tunnelbanevagnarna?

Har sett dom små skyltarna på tågens dörrar men jag förstår inte var
dem här kamerorna är...

Så, min fråga är, är det några kameror överhuvudtaget?
2008-01-26, 23:29
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0kFULL
Någon som vet om det verkligen är kameror på dem nya (nya och nya ... ) tunnelbanevagnarna?

dem här kamerorna är...

Ja, det sitter kameror i skyltarna som visar nästa station. Svåra att se men dom finns.
2008-01-27, 00:19
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:

ex:

Vim,moa,am,mkc,cia,
Den sortens lek är kul..Oneliner på alltihop också!
2008-01-27, 01:11
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:

dem här kamerorna är...

ja, garanterat att de anvander dem med, titta till lite i lokala sthlm-tidningar ser du lite foton fran olika brott som begatts tagna fran overvakningskamerorna
2008-01-27, 01:53
Medlem
lockbetets avatar
Citat:

dem här kamerorna är...

Ja du kan se dem om du står nära.Som Art_ sa så är det vid " nästa-stations-sklytarna, som kamerorna finns " .
2008-01-27, 02:18
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Har dem gjort flera?
Du menar inte Quality Control?
2008-01-27, 16:15
Medlem
har 2 dunkar hammarlack och förut så hadde jag halva av min postmarker original ink så hälde jag i hammarlack aceton sprit o pigment blev skit bra fick buffs på tåg fast jag skulle köra me den igen fast då blev uden typ seg kom ingen färg ute vf?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in