2008-01-27, 16:48
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
har 2 dunkar hammarlack och förut så hadde jag halva av min postmarker original ink så hälde jag i hammarlack aceton sprit o pigment blev skit bra fick buffs på tåg fast jag skulle köra me den igen fast då blev uden typ seg kom ingen färg ute vf?

Prova att skaka pennan och pumpa ordentligt. Annars så har väl udden torkat av din mix.
2008-01-27, 17:15
Medlem
ang. kamerorna i de nya tågen, hur farliga är dom egentligen? vad kan hända om dom ser ditt ansikte om du lirat en insida?

stavfel bjuder jag på
2008-01-27, 17:25
Medlem
hahaha, men hur stor är chansen att man åker fast, om kameran inte får en ansiktsbild?
2008-01-27, 17:35
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombombomb
hahaha, men hur stor är chansen att man åker fast, om kameran inte får en ansiktsbild?

Folk verkar ha hakat upp sig på alla kameror nuförtiden. Den största risken att åka fast om man kör insidor är om någon i vagnen ställer till det, meddelar föraren osv, eller om man har oturen att ha en riktig jöns som går in när man ska av och sätter efter en. Det är först då man ska tänka på vad kamerorna kan göra. Spelar man rätt använder man alltid någon sorts maskering, luva, halsduk etc, sen om det blir trubbel nekar man såklart. Det är svårare om man kört omaskerad, men det KAN gå.
2008-01-28, 17:04
Medlem
Molkos avatar
NBC har inte gått ihop med 7dc, det känner jag mig rätt säker på. Sen varför CMF1 inte längre kör NBC(inte sett på ett jävla tag iaf) det vet jag inte, men han brukar vara pratglad på whoa så någon som känner sig manad kan ju fråga?
Har inte sett några nya nbCmf tags på tågen mer än dom klassiska med rött ink som suttit sen typ 99?

Sen 7DC verkar ju tappat spetsen i Sverige iom Olafs(RIP) bortgång med endast Hell(från tillsynes nedlagda CIA) som medlem(eller?) medans resten hänger i Lublin/Polen.
2008-01-29, 11:42
Medlem
Necrodomuss avatar
Vadå det var väl en CIApiece längs med e4an i hornsberg i höstas? samt när de renoverade västerbron hade hell dragit på skyddsnätet.. var ju bara tags men ändå. Sen i höstas dök det upp en del 7DCAS av gauge tyckte jag.
2008-01-29, 16:33
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Angående CMF1 kan man ju säga HD.
2008-01-29, 16:40
Medlem
art_s avatar
Var gör ni av era cans när dem är slut? Förutom att ni slänger dem i skogen.
2008-01-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus
Vadå det var väl en CIApiece längs med e4an i hornsberg i höstas? samt när de renoverade västerbron hade hell dragit på skyddsnätet.. var ju bara tags men ändå. Sen i höstas dök det upp en del 7DCAS av gauge tyckte jag.

Hell verkar iallafall inte köra CIA längre utan bara 7DC. Ellr har man inte sett nått av på ett tag. Någon som vet vad han sysslar med?
2008-01-29, 18:13
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_

ger dom tom till poalre som tycker dom är coola att ha i hyllan haha

är en ganska mijövänlig persons så ja slänger sällan burkar ute där ja vet att dom inte kommer städas upp
2008-01-29, 20:17
Medlem
latsomfans avatar
se supersucker extreme tråden så vet ni vad ja menar..

Någon som kan förklara eller länka guide till hur man fyller en brandsläckare med färg, samt vilken färg man ska ha och vad den ska blandas ut med, och hur man fyller upp trycket. Och även hur man sedan ska använda den på ett lämpligt sätt. Har aldrig behövt använda en brandsläckare så jag har inte så stor koll på hur de fungerar. Men är väldigt sugen på att gå lös och vandalisera lite med den gamle röda.
Första posten i nybörjar tråden så var lite snälla nu vaa
2008-01-29, 20:18
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art_

Oftast så gör jag mig av med dem i de gröna tunnorna för skräp / hundbajs. Tyvärr har det hänt att jag har kastat dem åt helv vilket jag ångrar efteråt, brukar även ta med dem hem för att slänga dem därefter.

latsomfan http://www.flashback.org/showpost.php?p=9805638&postcount=2048

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in