2011-04-08, 23:29
Medlem
Disembowlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inker
killen som gjorde det blev han straffad ? sitter han för det fortfarande ?

Vet inte, men de brukar skriva "free ...O" vid deras pieces så det är väl att anta? Djungeltelegrafen påstod att han gick in till politistationen och anmälde sig själv.
2011-04-09, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Vet inte, men de brukar skriva "free ...O" vid deras pieces så det är väl att anta? Djungeltelegrafen påstod att han gick in till politistationen och anmälde sig själv.

Varför pratar du om sånt här på internet?
2011-04-09, 13:07
Medlem
För att den här tråden är Sveriges största skvallertråd om målare..?
Luktar snut här inne
2011-04-09, 14:36
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disembowler
Nu tar du denna golartråd till en helt ny nivå, grattis.
2011-04-09, 16:24
Medlem
tokiigs avatar
Bryr mig inte om någon frågar vilka eller vilka som är med i ett visst crew osv, tycker inte det har någon betydelse, men hur i HELVETE tänker ni nu?
2011-04-09, 16:35
Medlem
Bäver_s avatar
Hur tänker Disembowler är frågan?
2011-04-09, 17:26
Medlem
Det är väl som med Aftonbladet och andra skitblaskor... Om ingen köpte skräpet skulle de inte existera.
Ergo, om ingen skriver i den här tråden skulle den inte existera.

Verkar för övrigt som att de som skriver här inte målar själva...
Internetwriters.
2011-04-09, 17:56
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyskSvenskOrdbok
Det är väl som med Aftonbladet och andra skitblaskor... Om ingen köpte skräpet skulle de inte existera.
Ergo, om ingen skriver i den här tråden skulle den inte existera.

Verkar för övrigt som att de som skriver här inte målar själva...
Internetwriters.
Gäller det dig själv också eller?
Håller med om att aktiva målare verkligen inte är överrepresenterade här, men det finns ett fåtal.
Sen tror jag dom flesta som skriver här målar eller iallafall har målat någongång, även om dom flesta är värdelösa av vad man kunnat se i trådarna där folk postar sina verk.
2011-04-09, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Gäller det dig själv också eller?
Håller med om att aktiva målare verkligen inte är överrepresenterade här, men det finns ett fåtal.
Sen tror jag dom flesta som skriver här målar eller iallafall har målat någongång, även om dom flesta är värdelösa av vad man kunnat se i trådarna där folk postar sina verk.
Jag menade folk som golar i den här tråden, inte folk som skriver i graffitiforumet överlag.
Golare har inget att förlora, alltså målar de förmodligen inte heller.
2011-04-09, 18:02
Medlem
Förresten, om folk är värdelösa eller inte bryr jag mig inte så mycket om. Bara kul att det körs. Färg på väggar är alltid (nästan) positivt.
Det jag stör mig på (är ny här, men har läst sedan ungefär en månad tillbaka) är att många hyllar det som är värdelöst. Iofs en smaksak, men ändå... Mycket snack, lite verkstad, som man brukar säga.

Ska hålla käften nu och inte störa skvallertråden.
2011-04-09, 18:13
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyskSvenskOrdbok
Förresten, om folk är värdelösa eller inte bryr jag mig inte så mycket om. Bara kul att det körs. Färg på väggar är alltid (nästan) positivt.
Det jag stör mig på (är ny här, men har läst sedan ungefär en månad tillbaka) är att många hyllar det som är värdelöst. Iofs en smaksak, men ändå... Mycket snack, lite verkstad, som man brukar säga.

Ska hålla käften nu och inte störa skvallertråden.

Det beror på hur man menar. Hur länge har du kört?
2011-04-09, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det beror på hur man menar. Hur länge har du kört?
Jag började klottra 1989, uppehåll mellan 1995-2002 ungefär... sedan från och till, ganska oregelbundet, från 2001 och framåt med kanske 5-6 pieces per år. Är ingen bra piecare, gillar tags mer. Bombar hellre än piecar eftersom jag kan det bättre, men önskar att jag kunde pieca bättre.

När det gäller att kolla på graff på tåg och på stan så föredrar jag däremot en grym piece av någon som kan dra linor hellre än bombing... Tycker inte det finns så många som drar snygga tags i Sverige.
Men allt är ju subjektivt. Allt är en smaksak.
Det finns ju faktiskt folk som gillar dåligt utförda pieces på riktigt, konstigt nog, haha!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in