2011-01-30, 19:54
Medlem
Bäver_s avatar
En vän till mig flydde på moped men Csgaren hann nästan ikapp honom i starten.
2011-01-31, 11:03
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhoenixRising303
Blir du upptäckt av polis eller väktare och flummar iväg på moppe så är ju chansen ganska stor att du torskar. Heller inte så kul att dumpa moppen om det skulle behövas...
Använd benen, dom har hjälpt writers i många år!
Cykel är ju annars ett rätt bra mellanting som har räddat mig från allt möjligt. Om man inte har köpt någon skitdyr så är det inte så big deal att dumpa en cykel heller.
2011-01-31, 14:25
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrington
MeL kunde.

Förvisso, men Mel kunde göra det, han gör inte det längre. Phily har hållit igång ett bra tag och ger inte upp. Det är beundransvärt, inte vad någon gjorde för ett par år sedan. Man kan inte leva på gamla meriter hur länge som helst.
2011-02-02, 15:39
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Man måste bruka oerhörda mängder knark för att kunna bomba på riktigt, det väl alla?

Ja, jag har ju sagt 100ggr att veks är den tyngaste bombaren.
2011-02-03, 10:52
Medlem
Hur gör ni med spits? Är det beef om någon drar en liten jävel med tusch över er på ett fame, eller ska det mycket till innan ni tar i med hårdhandskarna? Ska man dö om man drar över en tag eller hur mycket kan ni ta innan det köttas!?
2011-02-03, 15:33
Medlem
spaderfjortons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-on
Hur gör ni med spits? Är det beef om någon drar en liten jävel med tusch över er på ett fame, eller ska det mycket till innan ni tar i med hårdhandskarna? Ska man dö om man drar över en tag eller hur mycket kan ni ta innan det köttas!?

Det beror på spitten. Att tagga i nåns piece med tusch är dåligt, framförallt i fames är det ett bra sätt att skaffa sig ovänner, eftersom många spritpennor lyser igenom rätt bra, det är dock inget jag skulle bli mer sne över än nåt annat. Olyckor händer, man råkar köra lite på nåns något, det är ingen anledning att beefa imho...

Men krossar du nån på ett kungligt spot, kryssar en piece eller tag ute i fält så kan det hetta till, går du över samma person eller crew mer än en gång på ett respektlöst sätt så kommer du garanterat få biff på halsen, kanske tom en fysisk tillsägelse... om du inte är ett stort namn själv vill säga. Fames skulle jag säga är annorlunda, där beror det på utrymmet och hur länge nåt suttit, hur pass fet din egen piece är etc.

Spya går över tag, piece går över spya, burner över piece är traditionen.

Men writers är ett stingsligt folk, i vissa fall kan du inte av misstag råka gå över nåns tag utan att det blir dålig stämning. Iofs tycker jag dom flesta biffarna verkar utspela sig över internet numera. Nån är lack på nån och mordhotar deras flogg.
2011-02-03, 18:21
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat och tillsägelser är utdelade. Huruvida ni föredrar dödsknark eller öl är INTE topic!
//mod
2011-02-05, 11:45
Medlem
ParrePs avatar
Nån som vet mer om TSD i gbg fortfarande kör lika mycket?
2011-02-05, 12:47
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParreP
Nån som vet mer om TSD i gbg fortfarande kör lika mycket?

Inte särskilt mycket längre. Och det som kommer upp nuförtiden ser oftast rätt risigt ut. Tyvärr.
2011-02-05, 15:02
Medlem
Vad är det med alla writers och köra Bst s:en?
Dom: http://www.fotolog.com/2manyvandals/9003418
Dom är långt ifrån snygga men endå kör typ halva stockholm dom.
2011-02-05, 16:42
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Vad är det med alla writers och köra Bst s:en?
Dom: http://www.fotolog.com/2manyvandals/9003418
Dom är långt ifrån snygga men endå kör typ halva stockholm dom.

Bra iaktagelse, har kommit på mig själv att köra andras bokstäver förut och har då skällt ut mig själv då jag inte är någon trendwriter som snor andra aktiva writers grejer ( och självklart inte någon annans heller).

Däremot är S:en rätt snygga.
2011-02-05, 17:58
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Bra iaktagelse, har kommit på mig själv att köra andras bokstäver förut och har då skällt ut mig själv då jag inte är någon trendwriter som snor andra aktiva writers grejer ( och självklart inte någon annans heller).

Däremot är S:en rätt snygga.
Tacka vet jag perioden på SS-S:en var populära! Fulsnyggt deluxe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in