2010-09-16, 21:00
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av posca3mm
kan någon skriva ner uffline o mline och sådant när det gäller tåg,tuben och pendeln? och förklara vad dom står för.

Uffline sträcker sig från Västerhaninge till Älvsjö och fick sitt namn eftersom det bara satt skit på linjen förut. Vet inte vem som myntade begreppet men har hört talas om att det kan vara Ufflinelegenden RUIN men kan vara helt ute och cykla. Bävern har inte alltid rätt.

Lista på vilka som öser på den linjen har jag knåpat ihop några sidor bak i crews och writers tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av rovdjur

S-line = saltsjöbanan?

Herregud lilla gubben S-line är ju såklart Södertäljelinjen, Du borde hänga lite mer på pendeln som alla tunga writers
2010-09-16, 22:00
Medlem
warums avatar
Är polisstationer alltid bemannade? Vet ett soft ställe att köra på men det är en polisstation 10 meter därifrån
2010-09-17, 01:12
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Är polisstationer alltid bemannade? Vet ett soft ställe att köra på men det är en polisstation 10 meter därifrån
Svar ja, dom jobbar både natt och dag.
2010-09-17, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Svar ja, dom jobbar både natt och dag.
Det beror på, på mindre orter så är det inte alltid så. Vet t ex ett ställe där polisstationen bara är öppen till klockan 1 på natten. Sen åker dom hem
2010-09-17, 06:34
Medlem
Någon från väst sverige som vet/hört något ifall en eller flera killars i HSF har torskat ens dom rensat upp sin flog och nu bara näst intil har kvar äldre och mestadels bilder på lagliga grejer
2010-09-17, 08:53
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hood691
Någon från väst sverige som vet/hört något ifall en eller flera killars i HSF har torskat ens dom rensat upp sin flog och nu bara näst intil har kvar äldre och mestadels bilder på lagliga grejer

HSF kör väl fortfarande, men har faktiskt märkt att dem lägger mindre målningar nuförtiden, dem kanske har torskat som du säger
2010-09-17, 08:59
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum

Nej. Finns polisstationer som stänger kl 15 men jag tror att dem som jobbar befinner sig i yttre tjänst efter stängning.
2010-09-17, 09:27
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hood691

dom ligger i som vanligt.
2010-09-17, 11:28
Medlem
KoksiColans avatar
Jag vet inte om det här hör hemma här men ändå. Vill inte starta en ny tråd om det.
Men det var så här att jag åkte genom Bro för någon dag sen och upptäckte detta garage! Eller är det ens ett garage? Såg att det stod pendelvagnar där inne.. är detta en buff?

Det såg ut som ett riktigt mission iallafall!
2010-09-17, 15:14
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoksiColan
Jag vet inte om det här hör hemma här men ändå. Vill inte starta en ny tråd om det.
Men det var så här att jag åkte genom Bro för någon dag sen och upptäckte detta garage! Eller är det ens ett garage? Såg att det stod pendelvagnar där inne.. är detta en buff?

Det såg ut som ett riktigt mission iallafall!
Det är yarden där tågen står på nätterna. Vad du än gör så var försiktig på sånna platser.
2010-09-18, 17:34
Medlem
En fråga!!

Kommer ihåg för några år sedan på tegelhuset precis innan gamlestan som dom har buffat allt på, en eller två specifika målningar på taket!! IDC/TAO har jag för mig att det var är dom från gbg eller någon annan stad, är dom fortfarande aktiva skulle va nice o se något från dom/h*n nu..

ciaaaaaaaaaaaa0
2010-09-18, 20:05
Medlem
snams avatar
Vart kan jag köpa billiga skisspennor? Jag har nämligen lite dåligt med pengar.

Och vad för pennor behöver jag för att skissa ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in