2008-01-19, 13:29
Bannlyst
Jag undrar ifall det är värt det att skaffa en marker med cirka 5cm udd som dom har fått in i Childstore? Och om det är värt det var ska man dra med den då?
2008-01-19, 13:50
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devox_19
Jag undrar ifall det är värt det att skaffa en marker med cirka 5cm udd som dom har fått in i Childstore? Och om det är värt det var ska man dra med den då?

5cm udd.. ja på tåg, lastbilar, parkbänkar... elskåp funkar med. Dock lyktstolpar kan bli jobbigt.
2008-01-19, 14:04
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
5cm udd.. ja på tåg, lastbilar, parkbänkar... elskåp funkar med. Dock lyktstolpar kan bli jobbigt.

Är det insidor du syftar på när du skriver tåg?
2008-01-19, 14:25
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lockbetet
Är det insidor du syftar på när du skriver tåg?

Både och tänkte jag, sen om det funkar är en annan sak då jag inte har målat I tåg, gav bara generella förslag mest..
2008-01-19, 15:18
Bannlyst
Vad ska man använda för sorts tång när man ska klippa upp staket, exempelvis staket till utomhus tub-stationer? menar då sånt här lätt staket, som det ofta finns taggtråd längst upp... ajja hoppas ni förstår, och tack på förhand!
2008-01-19, 15:25
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CAYA
Vad ska man använda för sorts tång när man ska klippa upp staket, exempelvis staket till utomhus tub-stationer? menar då sånt här lätt staket, som det ofta finns taggtråd längst upp... ajja hoppas ni förstår, och tack på förhand!

En avbitartång modell större så man får lite kraft när man knipsar upp räcker gott.
2008-01-19, 16:45
Medlem
Är det någon som vet om någon har tagen IZUE?
2008-01-19, 17:06
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frommm
Är det någon som vet om någon har tagen IZUE?

Skön UZI/QUE mix du fick till där!
2008-01-19, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Skön UZI/QUE mix du fick till där!
Haha jo jag vet, läste Writers Untied när jag kom på den
2008-01-19, 18:53
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av defeatist
Är MVH ett crew eller en individ?

Tack på förhand
Göteborgarna?
Crew..
Sen vet jag att de fanns/finns ett MVH crew i Trollhättan eller någonstans där i närheten långt innan Göteborgscrewet.. Men men...
2008-01-19, 19:07
Medlem
defeatists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Göteborgarna?
Crew..
Sen vet jag att de fanns/finns ett MVH crew i Trollhättan eller någonstans där i närheten långt innan Göteborgscrewet.. Men men...

Jag gick förbi lagliga i Jönköping där jag först såg en MVH tag en bit ifrån tunneln och sen i tunneln så fanns det en piece av "Stew" och var signat med MVH, är han med i MVH från Göteborg?
2008-01-19, 19:48
Medlem
delincuentes avatar
Hur är det med graffen i lund? jag brukar hänga där på somrarna o har väl sett en del dke, men hur aktiva är dom igentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in