2007-08-01, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av södrastation
hur fungerar den där cap rensaren från henx?

Själv vet jag inte men här finns den på bild samt med lite information , (på engelska)
2007-08-01, 00:13
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av södrastation
hur fungerar den där cap rensaren från henx?

behöver man en sån?
2007-08-01, 12:14
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
behöver man en sån?
Om du har någon cap som inte går att köpa t.ex. från en parfymflaska eller liknande som inte är så lätt att få tag i så kan det vara bra att ha den annars så funkar ju acetonbad ganska bra också.
2007-08-01, 14:08
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sputt
Om du har någon cap som inte går att köpa t.ex. från en parfymflaska eller liknande som inte är så lätt att få tag i så kan det vara bra att ha den annars så funkar ju acetonbad ganska bra också.

aa ok förstår, apropå det med caps från hårspray, parfym osv. Jag har inte fått tag på ngn alls som passar ngn märke du kan rekomendera? och vad gör det för bra effekt? Sen undrar jag vilken cap med vilken burk som gör att man kan få fina med smala lines?
2007-08-01, 18:55
Medlem
Relevants avatar
Jag och en kompis var ute och körde en målning med burner-chrome. När vi kommer hem så fick båda han och jag rejält ont i huvudet. han mådde även illa. Är det på grund utav burkarna eller bara rent tillfälle?
Kanske dags att tänka näsan om det var pga burkarna ;D
2007-08-01, 19:04
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relevant
Jag och en kompis var ute och körde en målning med burner-chrome. När vi kommer hem så fick båda han och jag rejält ont i huvudet. han mådde även illa. Är det på grund utav burkarna eller bara rent tillfälle?
Kanske dags att tänka näsan om det var pga burkarna ;D

Drog en fet jävla tunnel me kråm en gång, stod där i säkert 35min å andades in kråm å annat skit. Rejält tryck över bröstet efteråt å smått snurrig i huvudet.. Men då hade vi fan tömt 7-8 burkar kråm å 3 svart å en vit där i tunneln, så blev ju rejält me ångor, det är ju inte direkt hälsosamt å dra in det...
2007-08-01, 21:38
Bannlyst
Iom. att det är så jäkla mycket lösningsmedel så är det i princip samma sak att andas in sprayångor som att sniffa thinner. Så hjärnan blir ganska uppknullad efter ett tag. Jag har dock aldrig haft några problem med huvudverk eller dyl. när jag målat utomhus, men innomhus är det en annan femma
2007-08-02, 13:53
Medlem
GbgMrs avatar
Blev yr efter 2 tömmda kråm. Fast det kan ju bero på att vinden blåste starkt o all färg kom rakt i fejjan (Göteborska @ Ansiktet) o jag anda in det

En fråga, jag har prövat pinky cap , fyller i hyffsat snabbt. Men vilken fyller i snabbare? Nu snakkar vi kråm.
2007-08-02, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr
Blev yr efter 2 tömmda kråm. Fast det kan ju bero på att vinden blåste starkt o all färg kom rakt i fejjan (Göteborska @ Ansiktet) o jag anda in det

En fråga, jag har prövat pinky cap , fyller i hyffsat snabbt. Men vilken fyller i snabbare? Nu snakkar vi kråm.

LVL 5 är klockrent till krom
2007-08-02, 16:16
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvPoker
LVL 5 är klockrent till krom

håller med, tycker den gör bra ifrån sig med alla färger
2007-08-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GbgMr

Varför ska du fylla snabbare?
2007-08-02, 17:21
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tboias!
Varför ska du fylla snabbare?

?, om man kör t-ups tex så vill man fylla snabbt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in