2009-04-23, 18:24
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Om Fher gått ur PMS, varför ser man då nya grejer av FHER signerade PMS?
Mmhm, han körde ju t-plan för bara några dagar sedan. Signerade då med pms.
2009-04-23, 18:48
Medlem
Brunnsparkens avatar
"En sak ska man ha jävligt klart för sig, och det är att man ska ge fan i skit som inte har med en själv att göra"
-Brunnsparken
Senast redigerad av Brunnsparken 2009-04-23 kl. 18:50.
2009-04-23, 20:45
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifLoketx40
ogogoäiugghi¨phipä

?...

Fher=PMS

Klart!
2009-04-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Precis som med Oros död så kanske du ska hålla snoken borta, eller åtminstonde informationen borta från nätet. Vill du veta så får du väl ta det med Fher eller Beges när du träffar de?

Vart är hela kulturen på väg? Är nästa grej att spamma sin tag på forum?

Känner varken Fher eller Beges, så det är därför jag frågar.
Flashback är väl till för att man ska kunna diskutera ämnen som är tvivelaktiga/hemliga.
Har du inget svar på frågan behöver du inte skriva, och var jag snokar är upp till mig. Så var vänlig att håll munnen stängd nästa gång.
2009-04-23, 21:10
Medlem
Det var nån gång i början på året som han signade en piece med RHG istället för PMS. Men som ni säger så har jag också sett nyare grejer signade PMS, så han kanske ångrade sig. Men frågan angående battlet kvarstår.
2009-04-23, 22:00
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
Någon vet varför Fher är lack på Beges? Jag har hört att Beges inte var "schysst" mot Fher när han började måla i slutet på 90-talet, vari detta bestod vet jag inte. Det sägs att han även gått ur PMS pga. SAD varit ute med Beges.
Fher har kört hårt i 10-15 år, Beges har kört lite då och då under samma period ungefär. Sen har B fått något ryck senaste halvåret och uttalade sig i en intervju att han kör hårdare än F ungefär. Det blev lite spittande vilket är fårståeligt från F's sida, mer än så är det inte. Fher är kvar i Pms
2009-04-23, 22:39
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
Känner varken Fher eller Beges, så det är därför jag frågar.
Flashback är väl till för att man ska kunna diskutera ämnen som är tvivelaktiga/hemliga.
Har du inget svar på frågan behöver du inte skriva, och var jag snokar är upp till mig. Så var vänlig att håll munnen stängd nästa gång.
Jag har jävligt bra svar på tal på båda frågor, och det jag vet är att du inte har ett dyft med det att göra!

Fher 'droppade' för att göra en poäng, sen om det gick fram eller inte det vete fan. Förklaring se diverse väggar där det står tydligt "FHER ONE NO CREW 2009"
Självklart är han med igen, detta var en tillfällighet och handlade om en dag eller två typ.
2009-04-23, 23:18
Medlem
kan vi passa på att dra upp allt Fher skrivit:

Oso, Fher, Knock, Krock, Snake, Ekans, Ens, Arsle, ZOO, Pig, Are.
crews; Rhg, Pms.
2009-04-24, 00:46
Medlem
maiden_666s avatar
Undrar lite om ÖG är inte han från sthlm? såg någon som skrivit ÖG i Kristianstad iaf på en skylt.
2009-04-24, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maiden_666
Undrar lite om ÖG är inte han från sthlm? såg någon som skrivit ÖG i Kristianstad iaf på en skylt.
det är ett crew
2009-04-24, 11:25
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virreee
Någon som vet något om målaren/crewet deze, ser många tags av han, mest på lyktstolpar och liknande och dom ser ganska gamla ut.
DEZER UVC CREW
2009-04-24, 12:45
Medlem
maiden_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
det är ett crew

Oj sorry tänkte jag inte ens på är rätt ny inom detta område bara undrade för jag har för mig jag sett ÖG i stockholm suybway filmen om jag inte minns helt fel??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in