2010-08-02, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oluck
kör inte då
Du får en idiot dunk bara för det

Jag borde ändra frågan, Det är bara när jag målar nära mitt hem som jag nojjar.
2010-08-02, 00:56
Medlem
Ugglens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerorex

Måla inte nära ditt hem då?
2010-08-02, 03:26
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:

nej
2010-08-02, 03:45
Medlem
Tja jag är ganska ny på att måla riktiga målningar, bombat en del i ungdomen. Men hur utvecklar man "sin egen stil" på bokstäverna? Trött på att sno andras stilar, känns svårt att få ett bra flyt då eller vad man ska säga.
2010-08-02, 04:00
Medlem
happyfac33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link7864
Tja jag är ganska ny på att måla riktiga målningar, bombat en del i ungdomen. Men hur utvecklar man "sin egen stil" på bokstäverna? Trött på att sno andras stilar, känns svårt att få ett bra flyt då eller vad man ska säga.
skissa skissa skissa skissa ta lite inspiration där, skissa mer osv.
2010-08-02, 10:48
Medlem
Owers avatar
Citat:

Är du rädd för dina föräldrar borde du nog tänka på vad du egentligen borde nojja över.
2010-08-02, 12:36
Medlem
DvsG25s avatar
Jag förstår dig, när jag började måla så var jag riktigt nojig att måla när mitt hus, mest pga av att folk kunde känna igen en. Så ett tips är att ha bra maskering alt måla när det är mörkt och med luva.
2010-08-02, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DvsG25
Jag förstår dig, när jag började måla så var jag riktigt nojig att måla när mitt hus, mest pga av att folk kunde känna igen en. Så ett tips är att ha bra maskering alt måla när det är mörkt och med luva.

Delade uppfattningar om det där...
Om folk ser dig på natten, gå i svarta kläder,huva och se allmänt mysko ut, tror du inte det drar till sig mer misstankar än om du glider runt i Casual kläder på dagen och kör ? Det drar till sig mindre misstankar än o glida på natten, om man är skicklig såklart
2010-08-02, 12:54
Medlem
DvsG25s avatar
Men sen om han kör mitt på dan nära där han bor, och typ hans gamla fotbollstränare ser detta då blir det ju knas direkt? Annat hade det varit om han var inte så nära hans hem. Men jag förstår verkligen hur du resonerar.
2010-08-02, 13:14
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Men sen om han kör mitt på dan nära där han bor, och typ hans gamla fotbollstränare ser detta då blir det ju knas direkt? Annat hade det varit om han var inte så nära hans hem. Men jag förstår verkligen hur du resonerar.

Är du helt sämst?

Vanliga kläder. Kör dygnet runt. ha koll.

Det räcker.
2010-08-02, 13:37
Medlem
Citat:

Varför ska han köra i närmsta området där han bor ? Det finns ju infrastruktur så att man kan transportera sig runt om i samhället...
Lättare att "smälta" in om det blir knas på dagen också, mer folk ute som man kan glida in i folkmassor,på natten sticker du ut om det blir knas och du har svarta kläder och det inte finns mycket folk ute, du kan förflytta dig snabbt med transportmedel som buss,tåg, eftersom de går oftare på dagen än på nätterna...
som sagt, om man är skicklig går det, det tar inte så lång tid att lira
2010-08-02, 15:13
Medlem
Fizzbitchs avatar
Såg på highlights.se att man får en "Action-bag" när man köper mer än 12 burkar. Någon som vet om man ska lägga den i kundvagnen eller om man bara får den? Om man lägger den i kundvagnen så kostar den fortfarande pengar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in