Såg på highlights.se att man får en "Action-bag" när man köper mer än 12 burkar. Någon som vet om man ska lägga den i kundvagnen eller om man bara får den? Om man lägger den i kundvagnen så kostar den fortfarande pengar.
Antagligen så att de lägger ner den i paktet när beställningen görs..
Precis som med alla andra gratis medföljande saker du får om tex beställer kosttillskott för 600kr eller vafan som helst
Kommer ut ifrån cykelförrådet på söder å då är det draget med krom på hela dörren, RGE, MKC, WT, BST och ATL.. även reppat samma längs hela gatan. Detta är ju för mig crews, så min fråga är om det är vanligt att man är med i 5 crewn samtidigt eller drar man åt nån annan? Ja ni som e lite mer insatta får gärna förklara..
Kommer ut ifrån cykelförrådet på söder å då är det draget med krom på hela dörren, RGE, MKC, WT, BST och ATL.. även reppat samma längs hela gatan. Detta är ju för mig crews, så min fråga är om det är vanligt att man är med i 5 crewn samtidigt eller drar man åt nån annan? Ja ni som e lite mer insatta får gärna förklara..
kan va 5 personer som reppar ett gäng var, en som e med i alla eller två som e med i alla tillsammans etc.
men jo e man polare så kan man ju glida runt med hur många man vill.
Hej! Har gjort en , enligt mig, ganska schysst målning. Jag har använt gul som huvudfärg och röd till kanterna och 3d effekt. Dock så har jag inte fått till några snygga highlights. testade flera färger utan att något blev snyggt. Så min fråga är vilken färg är snygg som highlights på guld?
Hej! Har gjort en , enligt mig, ganska schysst målning. Jag har använt gul som huvudfärg och röd till kanterna och 3d effekt. Dock så har jag inte fått till några snygga highlights. testade flera färger utan att något blev snyggt. Så min fråga är vilken färg är snygg som highlights på guld?
själv tycker jag Vit är snyggast till allt, dock syns int alltid vit så bra på chrome ;/