2010-08-02, 15:53
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Jag har !

Utveckla gärna, var t, ex?
2010-08-02, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzbitch
Såg på highlights.se att man får en "Action-bag" när man köper mer än 12 burkar. Någon som vet om man ska lägga den i kundvagnen eller om man bara får den? Om man lägger den i kundvagnen så kostar den fortfarande pengar.
Antagligen så att de lägger ner den i paktet när beställningen görs..
Precis som med alla andra gratis medföljande saker du får om tex beställer kosttillskott för 600kr eller vafan som helst
2010-08-02, 18:57
Medlem
Hur är det med att måla när det regnar ute eller när det är blött?
Inte spöregn men ändå så att det regnar.
2010-08-02, 20:53
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobbles
Hur är det med att måla när det regnar ute eller när det är blött?
Inte spöregn men ändå så att det regnar.
Beror på vad det är för vägg du målar på, kan hända att färgen börjar rinna lite.
2010-08-03, 18:24
Medlem
nocommentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oluck
är det bra kvalite på dom också, eller är posca bättre?

Ja, det är bra kvalite på dom. Posca är bättre till linjer, 3ds och highlights och secondens.
2010-08-03, 21:54
Medlem
Kommer ut ifrån cykelförrådet på söder å då är det draget med krom på hela dörren, RGE, MKC, WT, BST och ATL.. även reppat samma längs hela gatan. Detta är ju för mig crews, så min fråga är om det är vanligt att man är med i 5 crewn samtidigt eller drar man åt nån annan? Ja ni som e lite mer insatta får gärna förklara..
2010-08-03, 21:55
Medlem
elgiraffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Fher kör fher.

BLAND ANNAT...

Edit:

"Bäver"; Varför så innehållslös kritik angående mitt påstående om att Fher kör på med Knock en hel del, har jag fel?

"SMA"; Klart Fher kör Fher, men också annat..
Senast redigerad av elgiraffo 2010-08-03 kl. 22:03.
2010-08-03, 22:05
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBack
Kommer ut ifrån cykelförrådet på söder å då är det draget med krom på hela dörren, RGE, MKC, WT, BST och ATL.. även reppat samma längs hela gatan. Detta är ju för mig crews, så min fråga är om det är vanligt att man är med i 5 crewn samtidigt eller drar man åt nån annan? Ja ni som e lite mer insatta får gärna förklara..

kan va 5 personer som reppar ett gäng var, en som e med i alla eller två som e med i alla tillsammans etc.
men jo e man polare så kan man ju glida runt med hur många man vill.
2010-08-04, 23:56
Medlem
Fizzbitchs avatar
Hej! Har gjort en , enligt mig, ganska schysst målning. Jag har använt gul som huvudfärg och röd till kanterna och 3d effekt. Dock så har jag inte fått till några snygga highlights. testade flera färger utan att något blev snyggt. Så min fråga är vilken färg är snygg som highlights på guld?
2010-08-05, 00:19
Medlem
Citat:
Hej! Har gjort en , enligt mig, ganska schysst målning. Jag har använt gul som huvudfärg och röd till kanterna och 3d effekt. Dock så har jag inte fått till några snygga highlights. testade flera färger utan att något blev snyggt. Så min fråga är vilken färg är snygg som highlights på guld?

själv tycker jag Vit är snyggast till allt, dock syns int alltid vit så bra på chrome ;/
2010-08-05, 16:02
Bannlyst
Citat:

Ljus-grön!
2010-08-05, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkype
själv tycker jag Vit är snyggast till allt, dock syns int alltid vit så bra på chrome ;/

Vit är bra som fan, Kör du med blank eller matt ? På chrome lär Matt synas mer,tror jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in