När vi ändå är inne på ämnet så måste jag ändå säga att många av de crews man såg upp till mest för några år sedan har förstörts pga nyrekrytering. Tycker det finns ganska många exempel på detta. Iofs tycker jag att exempelvis HLC är rätt duktiga, kör mkt och absolut har potential att bli väldigt stora, både stilmässigt och fame-mässigt men att få se en HLC AOD MIS-linjevägg gör ont i en gammal M-lineromantiker som mig själv.
Vad spelar det för roll att HLC lirar med äldre crews?
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Någon som har lite info om KILL crew?
Medlemmar osv...
Jag har en burk som jag inte använt ännu, kulan rör sig helt fritt.. är det normalt?
Har aldrig varit med om det förut, det är därför jag är lite osäker.
Jag har en burk som jag inte använt ännu, kulan rör sig helt fritt.. är det normalt?
Har aldrig varit med om det förut, det är därför jag är lite osäker.
Ja det är normalt. Vanligtvis måste man skaka burken så kulan släpper.
Har börjat se en relativt ny tag i Lund, ''Ayz''. Riktigt najs, någon som vet något om denna Ayz och var man kan se fler av hans/hennes tags i Lund förutom på stationen?
Har börjat se en relativt ny tag i Lund, ''Ayz''. Riktigt najs, någon som vet något om denna Ayz och var man kan se fler av hans/hennes tags i Lund förutom på stationen?
Jag som inte ens är skåning måste ta och fråga dig vart du har hållit hus de senaste tre åren?`AY är tillsammans med DINMA de som håller igång klotterkulturen i Lund.