2010-12-12, 02:57
Medlem
The-doorss avatar
Finns det någon marker som tål lite hårdare material? tex skrövlig betong?
2010-12-12, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The-doors

Tom poster marker med grog eller corio ink
2010-12-12, 03:28
Medlem
The-doorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shobre
Tom poster marker med grog eller corio ink

hemsida att beställa ifrån? eller finns den på highlights? hittade dne inte där...

EDIT: tack för snabbt svar.
2010-12-12, 06:35
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virchow
Vad var det?
Man lade ett adresserat brev i en brevlåda som satt vid Atlas så levererade han i Stockholm inom en vecka, Sverige inom en månad, Europa inom 6 månader och övriga världen inom ett år tror jag...
2010-12-12, 09:37
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-doors
En otr scrawler eller en Marsh marker
2010-12-12, 12:42
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Också uppmärksammat detta - och då inte enbart i Stockholm, även i andra Europeiska städer har jag sett hans tags i och utanför secondhandbutiker. Antar att det var hans gratispostprojekt som tog honom till olika orter i Sverige (för visst var det han?), ser inte vad han hade att göra i exempelvis Gävle annars... Märklig man.

lira inte nån FYS skojare tåg i gävle för något årsen? det var lite random sådär.
men man ser la kegr tags då å då på centralstationen i gbg och skumma platser i linné.
2010-12-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Det där kan man inte svara på, för det är olika från person till person.. alla har olika åsikter om vad som ska användas till vad.
Endel gillar smala linjer medans andra kör hela pieces med pinky fat.
Jag vet inte hur många gånger folk har frågat om detta på fb, men rådet jag kan ge dig är att prova dig fram och hitta det du trivs bäst med.
Smaken är delad.
Att det sen finns caps som är enklare än andra i början när man inte har så bra cancontrol är en annan femma, men övning ger färdighet.
Lycka till.
okej. Tack så mycket. En till sak, köpte en påse 25 pack mixade caps på vi för ett tag men ironlak tycks inte gilla dom förutom kromen, dom andra bara börjar fräsa efter en stund.. Men anledningen är väl att dom inte passar va?
Senast redigerad av Bollockks 2010-12-12 kl. 14:02.
2010-12-12, 17:36
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollockks
okej. Tack så mycket. En till sak, köpte en påse 25 pack mixade caps på vi för ett tag men ironlak tycks inte gilla dom förutom kromen, dom andra bara börjar fräsa efter en stund.. Men anledningen är väl att dom inte passar va?
Jag vet varken vilka typer av caps du köpte eller vilket cap-system ironlak använder sig av för jag har aldrig testat den burken.
Det du besrkiver kan bero på kylan.
2010-12-12, 18:10
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
lira inte nån FYS skojare tåg i gävle för något årsen? det var lite random sådär.
men man ser la kegr tags då å då på centralstationen i gbg och skumma platser i linné.
Vet jag inte, men en FYS-medlem lirade tåg i Stockholm för bara någon månad sedan i alla fall.
2010-12-12, 21:04
Medlem
Sneks avatar
Bästa pennan för vinterkylan? Tänker då en penna som funkar på det flesta ytor, särskilt frostiga ytor... Tänkte mig Markal eller nåt i den stilen för frostiga ytor, vad säger ni?
2010-12-12, 21:25
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snek
Bästa pennan för vinterkylan? Tänker då en penna som funkar på det flesta ytor, särskilt frostiga ytor... Tänkte mig Markal eller nåt i den stilen för frostiga ytor, vad säger ni?
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v71&search_brand=&sida =3&page=14&shophex=&pid=1414
http://www.henxs.com/product/488/grog-metal-head-steel-tip-marker.html

Dom är bra för alla slags ytor, bättre än markal's ball marker iallafall.
Senast redigerad av Ower 2010-12-12 kl. 21:36.
2010-12-12, 21:50
Bannlyst
Någon som känner igen dessa tags?

http://www.buzzhunt.co.uk/wp-content/2010/11/Graffiti-on-Polar-icebergs.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in