SHR är små toys. Enda jag sett en är skit ful målning och en skit ful t-up, tagsen är riktigt riktigt fula. Dom gånger jag suttit på 16bussen så ser man riktigt risiga tags som dom har spittat någon med. Nej, nu ska jag inte gnälla mer. Och nu till min fråga, vilka är med i HSF?
Någon som vet vad som föregick den här spittningen? Dom där lirarna bombade rejält tillsammans i vintras och verkade komma bra överens. Och nu det här??? Kan det vara sex inblandat? Sex och droger kanske.
SHR är små toys. Enda jag sett en är skit ful målning och en skit ful t-up, tagsen är riktigt riktigt fula. Dom gånger jag suttit på 16bussen så ser man riktigt risiga tags som dom har spittat någon med. Nej, nu ska jag inte gnälla mer. Och nu till min fråga, vilka är med i HSF?
Jaha då vet jag det
Oc hHSF består av Ruse,Doris och purple!
Serok visste jag inte ens existerade, men jo Doris Ruse och Purple är med där.
Har sett ett flertal målningar i Hisingen där deras namn står givna (HSF-Ruse-Doris-Purple)
Serok visste jag inte ens existerade, men jo Doris Ruse och Purple är med där.
Har sett ett flertal målningar i Hisingen där deras namn står givna (HSF-Ruse-Doris-Purple)
Mycket möjligt att de är nybörjare då jag har sett piss risiga tags med dem.
Tycker dock Shrooms är ett riktigt ballt namn för ett crew. Är ju inte såpass värdelösa som du får dem att framstå
Mycket möjligt att de är nybörjare då jag har sett piss risiga tags med dem.
Tycker dock Shrooms är ett riktigt ballt namn för ett crew. Är ju inte såpass värdelösa som du får dem att framstå
Haha känns ganska självklart att du är med där. Men jag måste tyvärr hålla med, ni får öva lite till! Skissa på!