2009-12-08, 14:58
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
Hade tankarna kring battles och kom på att det finns två DR Crew's i sverige och undrar hur det kommer sig att dom inte hamnat i battle?
Det finns ett Dr Crew i Umeå och ett i Helsingborg och så vitt jag vet är det inte samma?

För att det är en bra bit emellan Umeå och Helsingborg?
2009-12-08, 16:37
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus
För att det är en bra bit emellan Umeå och Helsingborg?
hahaha. man får mms:avarandra när man har gjort en diss piece
2009-12-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satur
testa sätt på dig en gasmask, du kanske blir lite skön av all gas och färg. Annars kan du också ta och ta ett munstycke med lågt tryck så behöver du inte dra snabba linjer.

Du dra innanför/utanför fyllen med den svarta linjen alltså? (TOY OMG OMG OMG SKISSA!)

Kan mycket väl stämma, kanske hookar en nice gasmask.

Tips på bra cap med relativt lågt tryck? De jag provat har lite väl dåligt tryck så man får vara försiktig så det inte blir för prickigt och så.
2009-12-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necrodomus
Jag tror det är att din arm och din hand blir trött. Måla mer är nog enda lösningen.

Hm, ska låta en polare skissa upp o dra fyllen åt mig så ska jag se om det går bättre
2009-12-08, 17:28
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Kan mycket väl stämma, kanske hookar en nice gasmask.

Tips på bra cap med relativt lågt tryck? De jag provat har lite väl dåligt tryck så man får vara försiktig så det inte blir för prickigt och så.

NY Fatcap, funkar i alla väder och även att dra smala lines med efter lite träning. Har du testat dessa och det blir prickigt beror det inte på trycket utan att du skakar dina cans för lite.
2009-12-08, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotchJohnson
NY Fatcap, funkar i alla väder och även att dra smala lines med efter lite träning. Har du testat dessa och det blir prickigt beror det inte på trycket utan att du skakar dina cans för lite.

Tro mig, det beror inte på att kannan är oskakad, det handlar om att det är förlite färg som sprutas ut. därav kommer det för lite färg som gör att det blir prickigt. Om jag drar lååångsamt med samma cap så blir det okej.
2009-12-08, 19:42
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Tro mig, det beror inte på att kannan är oskakad, det handlar om att det är förlite färg som sprutas ut. därav kommer det för lite färg som gör att det blir prickigt. Om jag drar lååångsamt med samma cap så blir det okej.

NY Fatcap i så fall...
2009-12-08, 20:57
Medlem
Citat:
NY Fatcap i så fall...

nope
2009-12-08, 21:42
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
nope

Skumt att du verkar vara den enda som har detta problemet då. Vad är det för cans du kör med?
2009-12-08, 22:32
Medlem
Citat:
Skumt att du verkar vara den enda som har detta problemet då. Vad är det för cans du kör med?

Olika, gäller riktigt kassa rackburkar till montana/belton. Spelar ingen roll vad jag använder typ.

Jag är väldigt skakig om jag håller handen typ rakt ut, men linjerna blir inte helt skakiga, kan dra bra kurva/bra raksträcka sen rycka till. På tags märks detta inte av alls.
2009-12-08, 22:35
Medlem
Gimploos avatar
Är på jakt efter transparent sprayfärg. Inte svart transparent utan helt utan färg.
Är detta något som finns på marknaden?
Jag har sökt men inte hittat, så tänkte det är lika bra att fråga om någon vet?
2009-12-08, 22:43
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimploo
Är på jakt efter transparent sprayfärg. Inte svart transparent utan helt utan färg.
Är detta något som finns på marknaden?
Jag har sökt men inte hittat, så tänkte det är lika bra att fråga om någon vet?

http://www.backjump.se/product.php?ID=179

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in