2008-05-11, 02:03
Medlem
ja. trist som fan.

Hade inte tackat nej om nån gav mig den här boken i tidig julklapp:
http://www.ruzd.com/ Massa ruzd plus intevjuer med polare och anhöriga. Slutsåld överallt, inte för att jag har pengar o lägga på det, men ändå, man kan ju drömma..
2008-05-11, 03:19
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
ajja okej, ingen verkar förstå endå...

hur kul är det på en skala om du lagt en "burner" o nån kmr o spittar me sin fattiga tag mitt i skiten? ingen kan påstå att det är roligt, utan bara totalt onödigt.. visst är det ett fame som blir målat 2-3 ggr i månaden, man får räkna med att folk går över då, men det är fan inte normalt o dra en tag mitt i nåns målning även om det är tillåtet..

nästa gång jag åker till nkpg ska ja göra som alla andra.. nej, ja tror ja ska dubbelkrona en jävla wave över hela väggen, de e ju lika bra när man endå är igång?

Ja tycker inte ett sånt fame bara är till för att måla på, det är faktiskt som ett slags museum där folk kan gå o kolla på det andra gör, men ska man kladda på allas målningar blir det inte så mkt att kolla på right? Det kanske låter muppigt, men så är det ju..

förövrigt bryr ja mej inte om nån kollar på just mina målningar, dom får gärna målas över samma dag.. ja målar för min egen skull o ingen annan, skulle ja vilja synas skulle ja inte måla lagligt alls..

Tyck vafan ni vill, ja har sagt mitt o står fast vid det...

Nu när sommaren är i antågande så blir typ varje meter övermålat 2-3 ggr i veckan!

Var där för några veckor sen. Då satt det ett gäng småkillar och väntade på att vi skulle bli klara, så de kunde måla över...

Bara gilla läget, Fota när du är klar. Fine!
Inget att lipa över...
2008-05-11, 10:03
Medlem
Svart färg till kråm

Vad använder ni för burk när ni ska ha svart på chrome ?
Jag har använt montana blacks terrordeluxe och molotow coversall. DEssa upplever jag som brunaktiga , men coversallen har ett gött tryck. Finns det något alternatvi som inte blir det minsta brunaktiga ? vilka fungerar bäst enligt dig ?
2008-05-11, 11:29
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carne
Vad använder ni för burk när ni ska ha svart på chrome ?
Jag har använt montana blacks terrordeluxe och molotow coversall. DEssa upplever jag som brunaktiga , men coversallen har ett gött tryck. Finns det något alternatvi som inte blir det minsta brunaktiga ? vilka fungerar bäst enligt dig ?

om du inte vill vänta så fåru nog köra med dem burkarna.Annars så vet jag att beltons svarta täcker lite bättre än montanas vanliga svarta.
2008-05-11, 12:30
Medlem
Mx_1337s avatar
Han medverkar i filmen Dirty Handz 3: Search and Destroy, filmen är även till hans minne, efter som den släpptes efter hans död.
2008-05-11, 14:41
Medlem
kattbjass avatar
tjena,
jag har en fråga som jag tycker passar i den här tråden..

Varför ser man inte mer tags på bussarna i stockholm (utsidan dvs), de åker ju runt hela stan och man hinner ju lätt dra en tag eller två när de står på sin hållplats.. Kanska är en dum fråga men jag har alltid undrat varför
2008-05-11, 14:42
Medlem
lockbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattbjas
tjena,

Varför ser man inte mer tags på bussarna i stockholm (utsidan dvs), de åker ju runt hela stan och man hinner ju lätt dra en tag eller två när de står på sin hållplats.. Kanska är en dum fråga men jag har alltid undrat varför

Vad jag har hört så buffar dem utsidor rätt snabbt.
2008-05-11, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattbjas
tjena,

På tal om tags på bussar osv..Min polare låg i en buske vid en station där bussarna stannar lite längre än vad dom brukar göra. Det kommer en buss som stannar och föraren går ut och pissar.. Då passar min polare på att springa fram och köra en throwup i chrome på själva baksidan av bussen. Föraren märker ingenting och sätter sig i bussen och börjar köra. Min polare fick springa efter bussen några meter för att hinna signa. Vi såg aldrig den throwupen rulla efter det, tyvär Har kört en hel del tags på bussar innan och det är inte ofta man ser dom rulla senare..
2008-05-11, 15:37
Medlem
GzGurrzs avatar
Vf tog han livet av sig ?
2008-05-11, 15:41
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Vf tog han livet av sig ?

För han mådde så jävla bra och njöt av livet!
2008-05-11, 16:01
Medlem
Marcus_osds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
För han mådde så jävla bra och njöt av livet!

Precis, han mådde helt enkelt för bra !
2008-05-11, 16:09
Medlem
ARMENIAN SOULJAs avatar
Nåja, vila i frid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här