2010-01-23, 17:45
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajshund
Någon som vet något om FCS?

Såg en tag av FCS på pendeltåget som går via Märsta linjen idag.

Utsida, gjort med typ en 20mm penna, rött bläck.
2010-01-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
OnT: Vad står TSD för?

Toys with Small Dicks.
2010-01-24, 13:42
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Gräs
Toys with Small Dicks.

The StoneD's

Toys Sucking Dick
2010-01-24, 18:04
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Tycker bara att varenda grej jag sett utav NFC på senaste tiden ser ut som att det är gjort av en 12-åring. No offence, jag respekterar NFC men samtidigt tror jag inte att det är de rutinerade medlemmarna som gjort det. Syftar mest på ett flertal grejer jag sett på södra gröna på senaste tiden, främst i Kärrtorp.
På senaste tiden har det synts ett par NFC throw-ups i Kärrtorp som jag inte tror är gjorda av NFC, då nån är signad NFC one?

Men dess för innan var det några autentiska NFC grejer nästan på samma plats som också var av varierande kvalité.
2010-01-24, 19:08
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
På senaste tiden har det synts ett par NFC throw-ups i Kärrtorp som jag inte tror är gjorda av NFC, då nån är signad NFC one?

Men dess för innan var det några autentiska NFC grejer nästan på samma plats som också var av varierande kvalité.
Ja, de första på samma plats redde vi ut tidigare, och berodde på alkohol
Ja, jag har också sett dedär NFC1, gjorde mig väldigt fundersam. Men om inte PiLLerILLer vet något om det så är det väl antingen ett fan eller en orutinerad bajter
2010-01-25, 14:52
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
Ja, de första på samma plats redde vi ut tidigare, och berodde på alkohol
Ja, jag har också sett dedär NFC1, gjorde mig väldigt fundersam. Men om inte PiLLerILLer vet något om det så är det väl antingen ett fan eller en orutinerad bajter

Jag har också sett foto på kludder som "ebbaOne" och "nfc", men jag tror att det är någon liten unge som inte har någon koll.
2010-01-25, 20:54
Medlem
Blizzsuckss avatar
Nån som vet något om "kore"? ser det lite överallt just nu faktiskt, tags endast, om någon har några bilder får ni gärna posta det här!
2010-01-25, 21:00
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzsucks
Nån som vet något om "kore"? ser det lite överallt just nu faktiskt, tags endast, om någon har några bilder får ni gärna posta det här!

Förjävliga tags, kör med folk i WAD.
2010-01-25, 21:21
Medlem
Blizzsuckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Förjävliga tags, kör med folk i WAD.

ok, nej snygga är dom ju verkligen inte men man ser vad det står
2010-01-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzsucks
Helt klart underskattad. Han kör ju i alla fall på riktigt.
2010-01-25, 23:08
Medlem
Farbror Funguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugasi
Helt klart underskattad. Han kör ju i alla fall på riktigt.
Men lite märkligt är det att han efter all den tid han hållit på inte verkar ha utvecklats det minsta
2010-01-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fungus
Men lite märkligt är det att han efter all den tid han hållit på inte verkar ha utvecklats det minsta
Kanske är ett medvetet val? Tycker inte det är så fruktansvärt dåligt. Fyra bokstäver, rakt upp och ner. Simple as that.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in