2010-01-26, 19:17
Medlem
horses avatar
Hej, en fråga.

Hur är det med T-ups?

Till exempel om jag skriver korv och inte är så jätte känd med så har vi kostiq från ett känt crew som är ganska känd men inte målar längre. Hans t-ups är ett KO i skum stil, kan då jag göra t-ups där det står KO men i min egna stil? Tack

H.
2010-01-26, 20:14
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Hej, en fråga.

Hur är det med T-ups?

Till exempel om jag skriver korv och inte är så jätte känd med så har vi kostiq från ett känt crew som är ganska känd men inte målar längre. Hans t-ups är ett KO i skum stil, kan då jag göra t-ups där det står KO men i min egna stil? Tack

H.

Ja det tycker jag. Det är ju två olika namn. Så länge det inte är i samma stil så är det OK, tycker jag. Se till att sätta en sign bredvid så man vet vem som gjort throwien.
2010-01-26, 20:19
Medlem
Sneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eje
Värför köpa en massa markers när man kan köra med burk? Enligt mig blir det ju endå mycket snyggare om man kör med burk

Man behöver ju egentligen inte köpa någonting för att hålla på med graffiti. Det är upp till var och en. Vill man köpa dyra OTR pennor som ändå läcker, köpa montana burkar och sånt så visst. Jag köper mina burkar, jag köper squeezers och jag köper bläck. Färg gör jag själv, pennor använder jag inte och burkar använder jag inte så ofta så det kan jag kosta på mig.

Jag måste hålla med dig om att man kan få rätt så snygga tags med burk, OM man hanterar burken rätt och har stil iofs.
2010-01-26, 20:20
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Hej, en fråga.

Hur är det med T-ups?

H.
nej, då bajtar du. case closed. *iromack

Citat:
Ursprungligen postat av Snek
Jag köper mina burkar, jag köper squeezers och jag köper bläck.
Då är du inte riktig graffiti writer. *iromack
Senast redigerad av satur 2010-01-26 kl. 20:22.
2010-01-26, 21:52
Medlem
Rawghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snek
Man behöver ju egentligen inte köpa någonting för att hålla på med graffiti. Det är upp till var och en. Vill man köpa dyra OTR pennor som ändå läcker, köpa montana burkar och sånt så visst. Jag köper mina burkar, jag köper squeezers och jag köper bläck. Färg gör jag själv, pennor använder jag inte och burkar använder jag inte så ofta så det kan jag kosta på mig.

Du använder inte pennor, men köper squeezer?
Du köper bläck, men gör färg själv?

Sen är det väl dumt att kosta på sig något man inte använder?
2010-01-27, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
Har en fråga, och... feel free att dissa mig för att jag inte har koll... Men vad är 40+ för ett crew? Är alla medlemmarna just 40+ eller?

OBS: endast ett rykte jag hört och vill ha bekräftat sant eller osant.

Man måste ha idkat sexuellt umgänge med just en 40+are för att få vara med.
2010-01-27, 19:10
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, det här är inte en tråd för efterlysningar av bilder.
//mod
2010-01-27, 21:37
Medlem
En fråga angående caps:

Hur är effekten på standard capsen på nya montana black? De svarta med rosa dot? Är det som german outline or what?
2010-01-27, 22:22
Medlem
Tjena jag undrar om det skulle vara möjligt att typ införskaffa en grädde-maskin-sprutare(om ni fattar va ja menar) eller typ en brandsläckare elr liknande o fylla med färg och då kunna återanvända när den är slut? Är detta möjligt? Tjänar man på de överhuvudtaget?

Peace!
2010-01-27, 22:28
Medlem
Blizzsuckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goremachine
En fråga angående caps:

Hur är effekten på standard capsen på nya montana black? De svarta med rosa dot? Är det som german outline or what?

Dom är liknanade till pinky vad jag hört
2010-01-27, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzsucks
Dom är liknanade till pinky vad jag hört

Och pinky = Pink dot? Vita med rosa cirkel?
Låter trovärdigt, då den ser ut som en pink dot bara att den är svart..
2010-01-27, 23:00
Medlem
Sneks avatar
Ingen anledning att starta en ny tråd om denna fråga, så jag frågar här bara.

Finns det kameror på de gråa SJ regional tågen?

Det finns ingen sticker som det står att det är är "tv bevakning med inspelning för din trygghet" med en kamera på, så jag antar att det inte finns några kameror på tågen isf?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in