2009-12-22, 19:15
Medlem
krekskattens avatar
Göteborg, 36(:ers)

36:ers, troligen Hisingsbaserat gäng (runt Wieselgren) som jag i stort sett bara sett spitta och köra en "36 country" utanför kvarteret vid wieselgrensgatan. Har sett en tag inne i centrala stan med eventuellt. Inget i någon anna förort. Hade faktiskt tänkt att posta en sak av dem för ett par veckor sedan, de har EN enda snygg tag med fräscht rinn på ett värdelöst ställe. Ses ofta med KNIV om jag inte missminner mig.

Frågor:

1. 36 koppling till TSD(S)? 36 kör ju extremt toyigt och fult, men jag såg ett par saker som verkade vara gjort med samma canna. Skulle iofs inte förvåna mig om 36 skulle bajta TSD som någon slags hyllning.

2. Någon som sett 36 i övriga delar av GBG?
2009-12-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Jag är seriös!
OOC är sthlms tyngsta crew, Veks är sthlms tyngsta writer.

Grymt äckliga tags iaf...
Bra ex var de jag lyckades se vid centralen mot åhlens (?)( STHLM)
2009-12-22, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krekskatten
Göteborg, 36(:ers)

36:ers, troligen Hisingsbaserat gäng (runt Wieselgren) som jag i stort sett bara sett spitta och köra en "36 country" utanför kvarteret vid wieselgrensgatan. Har sett en tag inne i centrala stan med eventuellt. Inget i någon anna förort. Hade faktiskt tänkt att posta en sak av dem för ett par veckor sedan, de har EN enda snygg tag med fräscht rinn på ett värdelöst ställe. Ses ofta med KNIV om jag inte missminner mig.

Frågor:

1. 36 koppling till TSD(S)? 36 kör ju extremt toyigt och fult, men jag såg ett par saker som verkade vara gjort med samma canna. Skulle iofs inte förvåna mig om 36 skulle bajta TSD som någon slags hyllning.

2. Någon som sett 36 i övriga delar av GBG?

Du är ganska ny på scenen va? Det är ju inte direkt några okända målare som ingår i det crewet, och defenitivt inga toys... Att 36 skulle bajta TSD är ju lika troligt som världsfred...
2009-12-22, 21:45
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooor
Någon som vet något om FNL från Göteborg? Lägger inga målningar vad jag sett men har bombat överallt där jag varit.

En snorvalp, han vet inget om graffiti med han tycker uppenbarligen om att bomba!
2009-12-23, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
En snorvalp, han vet inget om graffiti med han tycker uppenbarligen om att bomba!

Haha ja, märkt det. Sett han på varenda buss och spårvagn som jag suttit på nu.
2009-12-23, 13:01
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooor
Haha ja, märkt det. Sett han på varenda buss och spårvagn som jag suttit på nu.

då måste vi åka otroligt olika linjer, inte sett en enda gång å uppmärksam brukar man ju vara.
2009-12-23, 16:52
Medlem
ssdds avatar
härstammar Leon från Lund och är med i Wufc ?
2009-12-23, 19:58
Medlem
krekskattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommybus
Du är ganska ny på scenen va? Det är ju inte direkt några okända målare som ingår i det crewet, och defenitivt inga toys... Att 36 skulle bajta TSD är ju lika troligt som världsfred...

Jag är inte ny på scenen. Jag är inte på scenen alls. Har bara noterat detta mycket lokala (såvitt jag vet) gäng som har kört jävligt fula saker. TSD kör ju inte "snyggt" men med klass inom sin genre, 36 kör utan någon som helst klass och stil, därför höjdes mina ögonbryn när jag sett flera saker som tyder på att de varit ute tillsammans. Vill du inte svara utan bara vara dryg så fattar jag inte varför du skriver, men jag tar gärna ett svar. Jag är inte där ute ofta men har noterat deras närvaro de senaste gångerna.
2009-12-24, 00:03
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssdd
härstammar Leon från Lund och är med i Wufc ?
japp, och marvel är från torsby. resten av ner kommer från tollarp hela ligan.
2009-12-24, 02:12
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krekskatten
Jag är inte ny på scenen. Jag är inte på scenen alls. Har bara noterat detta mycket lokala (såvitt jag vet) gäng som har kört jävligt fula saker. TSD kör ju inte "snyggt" men med klass inom sin genre, 36 kör utan någon som helst klass och stil, därför höjdes mina ögonbryn när jag sett flera saker som tyder på att de varit ute tillsammans. Vill du inte svara utan bara vara dryg så fattar jag inte varför du skriver, men jag tar gärna ett svar. Jag är inte där ute ofta men har noterat deras närvaro de senaste gångerna.

Jaså det säger du. Jag skulle säga att 36 är betydligt vassare än TSD.
2009-12-24, 02:23
Bannlyst
Vem var ENSAM som lade tags i hela jävla stockholm och norrort under 90-talet?
2009-12-24, 03:19
Medlem
schteeeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Vem var ENSAM som lade tags i hela jävla stockholm och norrort under 90-talet?

rilo o uzi hadde e crew som deras föräldrar grundade på sent 70tal men det lades ner pga en dödsolycka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in