2010-05-15, 13:29
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstingdildo
Sluta posta om du inte vet vad du pratar om.

Sluta citera när det är du som har fel, hur kommer det sig att jag har sett dessa tags tillsammans med Ocf's tags då?
Samma stil, samma flow etc...
Dem finns T.ex att begrunda på marklandsgatan, askim och botaniska, ska du ha bilder också?
2010-05-15, 21:34
Medlem
Zöls avatar
Har ni några erfarenheter av de "lugnaste tiderna" att måla? Jag föredrar att arbeta ostört men det är så många hundägare nuförtiden och det känns som att det är extra mycket ute vissa tider...
2010-05-15, 21:40
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zöl
Har ni några erfarenheter av de "lugnaste tiderna" att måla? Jag föredrar att arbeta ostört men det är så många hundägare nuförtiden och det känns som att det är extra mycket ute vissa tider...
Brukar oftast va folk tomt ute mellan 2-4 tiden. Men det beror ju självklart på vart man bor och på vilket ställe man ska måla.
Senast redigerad av Ower 2010-05-15 kl. 21:43.
2010-05-16, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zöl

Helgdagar nattetid. Natten söndag till måndag.
2010-05-17, 17:53
Medlem
Sglasss avatar
Vad är UH för crew? Vet ej om dom är stora utanför Uppsala men 1&2 (darn) och WEM brukar lira med dom.
2010-05-17, 18:16
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Vad är UH för crew? Vet ej om dom är stora utanför Uppsala men 1&2 (darn) och WEM brukar lira med dom.

Stora utanför Uppsala? Jag visste inte ens att de klottrade utanför Stockholm..
2010-05-17, 19:22
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Stora utanför Uppsala? Jag visste inte ens att de klottrade utanför Stockholm..
Jo det tror jag.
2010-05-17, 20:57
Medlem
Har börjat skissa lite hemma och kollat runt på forumet. Läste något om att skissa i "block" vad är det? Och varför är det bättre enligt vissa individer?
2010-05-17, 21:16
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass

UH är från Sthlm och är stora. underhuggare till AM kan man kategorisera dem som. crewet kommer från början ifrån K-line.

Cheez Syns Uran och Clinton är några medlemmar.
2010-05-17, 21:46
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanel
Har börjat skissa lite hemma och kollat runt på forumet. Läste något om att skissa i "block" vad är det? Och varför är det bättre enligt vissa individer?
Vet inte riktigt vad du menar, men kan det vara att ''skissa i ett block?
2010-05-17, 21:50
Medlem
rossleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
UH är från Sthlm och är stora. underhuggare till AM kan man kategorisera dem som. crewet kommer från början ifrån K-line.

Cheez Syns Uran och Clinton är några medlemmar.
Spaq är med tror jag för spaq gjorde en UH stationspiece
2010-05-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Vet inte riktigt vad du menar, men kan det vara att ''skissa i ett block?

haha, det skulle det ju faktiskt kunna vara, fick för mig att det var någon speciell teknik <.<

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in