Citat:
Ursprungligen postat av pappi
ang 36 så e de ju ett crew, inte en familj. dom kan ju komma från helt olika delar av staden å dom syns ju ganska bra all over.
I stort sett aldrig sett utanför Wieselgrensgatan. Men jag kanske bara inte håller gluggarna öppna. Nåt stalltips om vart jag kan skåda deras storverk?
Citat:
Ursprungligen postat av tommybus
Inte min mening att vara dryg, dina frågor lät bara så otroliga. Men jag gör ett försök: i en intervju i en gammal westcoustmag, så låter det snarare att de är från Hjällbo, Angered och biskop. Kan ju faktiskt varit så att någon varit på fest vid wieselgren... Sånt har ju hänt.
Angåede andra förorter, så åk ut och kolla själv om du är så angelägen...
Tack för svaret. En fråga kvarstår dock, koppling mellan TSD o 36, finns en sådan?
Är du säker på att det handlar om samma gäng? Jag skall se om jag kan fota lite om jag passerar deras verk, om det jag sett bedöms ha någon kvalitet av någon som har koll på läget så har jag skrivit mitt sista ord här och borde aldrig mer skapa något då jag missat något stort.
Det är inte enstaka tillfälle det handlar om. Såg idag att någon tråkmåns spittat deras saker, men de hade varit framme igen.