2009-12-24, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krekskatten
Jag är inte ny på scenen. Jag är inte på scenen alls. Har bara noterat detta mycket lokala (såvitt jag vet) gäng som har kört jävligt fula saker. TSD kör ju inte "snyggt" men med klass inom sin genre, 36 kör utan någon som helst klass och stil, därför höjdes mina ögonbryn när jag sett flera saker som tyder på att de varit ute tillsammans. Vill du inte svara utan bara vara dryg så fattar jag inte varför du skriver, men jag tar gärna ett svar. Jag är inte där ute ofta men har noterat deras närvaro de senaste gångerna.

Inte min mening att vara dryg, dina frågor lät bara så otroliga. Men jag gör ett försök: i en intervju i en gammal westcoustmag, så låter det snarare att de är från Hjällbo, Angered och biskop. Kan ju faktiskt varit så att någon varit på fest vid wieselgren... Sånt har ju hänt.
Angåede andra förorter, så åk ut och kolla själv om du är så angelägen...
2009-12-24, 14:17
Medlem
pappis avatar
ang 36 så e de ju ett crew, inte en familj. dom kan ju komma från helt olika delar av staden å dom syns ju ganska bra all over.
2009-12-24, 14:38
Medlem
NotchJohnsons avatar
Var tog OHS vägen från Malmö?
2009-12-24, 16:05
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotchJohnson
Var tog OHS vägen från Malmö?
ains kör ju på som vanligt med ohs i linköping.. moksen slutade med heroinet och lever ett sunt liv i hemstaden växjö.. ungefär så.
2009-12-24, 16:18
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
ains kör ju på som vanligt med ohs i linköping.. moksen slutade med heroinet och lever ett sunt liv i hemstaden växjö.. ungefär så.

Only Heroin nånting va
2009-12-24, 16:23
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
Only Heroin nånting va

Only Heroine Style har jag för mig.
2009-12-24, 16:24
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Only Heroine Style har jag för mig.

Stämmer bra det.

De har förövrigt gjort den fetaste målningen i hela Malmö om ni frågar mig (den vid Folkets Park).
Senast redigerad av NotchJohnson 2009-12-24 kl. 16:27.
2009-12-24, 17:00
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Stämmer bra det.

De har förövrigt gjort den fetaste målningen i hela Malmö om ni frågar mig (den vid Folkets Park).

Har du bild på den?
2009-12-24, 17:06
Medlem
NotchJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Har du bild på den?

Nä tyvärr inte.
2009-12-25, 14:45
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Stämmer bra det.

Ohs är/var verkligen sveriges fetaste crew enlingt min åsikt, kommer ihåg att de kickade en wholecar här i min hemstad och sen tände eld på hela tåget och bara stack efter dom målat klart.. haha, sjuka
2009-12-25, 20:38
Medlem
Kollade runt lite och hittade någon "Phatcat" va, är det någon man borde känna till ?

b0gfettos inlägg i mitten ungefär:
https://www.flashback.org/showthread.php?p=12113929#post12113929

phatcat? - http://img165.imageshack.us/img165/4758/01phatcatcharacters01fg3.jpg
2009-12-27, 14:46
Medlem
krekskattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
ang 36 så e de ju ett crew, inte en familj. dom kan ju komma från helt olika delar av staden å dom syns ju ganska bra all over.

I stort sett aldrig sett utanför Wieselgrensgatan. Men jag kanske bara inte håller gluggarna öppna. Nåt stalltips om vart jag kan skåda deras storverk?

Citat:
Ursprungligen postat av tommybus
Inte min mening att vara dryg, dina frågor lät bara så otroliga. Men jag gör ett försök: i en intervju i en gammal westcoustmag, så låter det snarare att de är från Hjällbo, Angered och biskop. Kan ju faktiskt varit så att någon varit på fest vid wieselgren... Sånt har ju hänt.
Angåede andra förorter, så åk ut och kolla själv om du är så angelägen...

Tack för svaret. En fråga kvarstår dock, koppling mellan TSD o 36, finns en sådan?

Är du säker på att det handlar om samma gäng? Jag skall se om jag kan fota lite om jag passerar deras verk, om det jag sett bedöms ha någon kvalitet av någon som har koll på läget så har jag skrivit mitt sista ord här och borde aldrig mer skapa något då jag missat något stort.

Det är inte enstaka tillfälle det handlar om. Såg idag att någon tråkmåns spittat deras saker, men de hade varit framme igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in