2009-03-18, 15:40
Medlem
Glad packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Consif
Men är inte färgen en starkt bevis? jag hade färgstänk på händerna också.. Och om det skulle bli böter, vad ligger dom på?

Det spelar ingen roll hur mycket bevis dom än har. Fortsätt bara neka. Du har inget att förlora på det. Angående böter för några tags så beror det på hur många ni hade gjort. Som sagt, neka, neka, neka.
2009-03-18, 15:47
Bannlyst
Citat:
Men är inte färgen en starkt bevis? jag hade färgstänk på händerna också.. Och om det skulle bli böter, vad ligger dom på?
ett par tusen, beror som sagt på hur mycket oreda ni ställt till med
2009-03-18, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glad pack
Det spelar ingen roll hur mycket bevis dom än har. Fortsätt bara neka. Du har inget att förlora på det. Angående böter för några tags så beror det på hur många ni hade gjort. Som sagt, neka, neka, neka.
Kan man inte få högre böter om de bevisar att man gjort det och man nekar? Eller det kanske bara är som jag fått för mig
2009-03-18, 16:21
Bannlyst
Citat:
Kan man inte få högre böter om de bevisar att man gjort det och man nekar? Eller det kanske bara är som jag fått för mig

bor du i usa så är det mycket möjligt
2009-03-18, 16:27
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:

Nä. Så är det i typ Thailand om man vill undvika dödsstraff dock.
2009-03-18, 16:48
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Jag har en fråga som jag inte är säker på var jag ska fråga så det får bli här!

Jag och en kompis åkte dit och dom hittade varsin can.. Det finns några tags med den färgen och det kan dom bevisa men jag tänkte fråga om dom kan sätta dit en för flera tags som är gjord med annan färg? Eller håller det att bara säga att någon bajtar?

Neka om det går, eller så erkänner du bara den taggen, inte dom andra, och säger att ni försökte härma han (dvs din tag då..) då kan du komma undan.
Spela lite oskyldig och säg att du kan tvätt abort det själv
2009-03-18, 16:49
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
View Meng

Så View var med där.
Är eller har han inte varit med i NER crew?
2009-03-18, 16:53
Medlem
Glad packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Neka om det går, eller så erkänner du bara den taggen, inte dom andra, och säger att ni försökte härma han (dvs din tag då..) då kan du komma undan.

Varför ska han erkänna något? Han får ju knappast strafflindring.
2009-03-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Joo.. jag har lutat lite åt det hållet, dock så har några redan sanerats
det får nog bli så eller bara neka.
Men hur länge håller dom på med det innan dom lägger ned det?? Det var inte direkt några stora saker
2009-03-18, 17:27
Medlem
Citat:
Kegr har själv uttalat sig om att det är han som kör itso så det spelar ingen roll.
Okej, jag visste inte att han öppet sagt det (källa?)... Hur som helst onödigt att droppa det i tråden... Eller skitsamma, fast det känns lite obligatoriskt med en sån här diskussion på varje sida i den här tråden (huruvida man ska slänga ut namn på det här viset). Jag brukar skita i det och det ska jag göra i fortsättningen också - inget jag kan råda över i alla fall.
2009-03-18, 18:08
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
View Meng
Deps ?
2009-03-18, 18:29
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Joo.. jag har lutat lite åt det hållet, dock så har några redan sanerats
det får nog bli så eller bara neka.
Men hur länge håller dom på med det innan dom lägger ned det?? Det var inte direkt några stora saker

Fortsätt neka!
ang att tvätta säga att man kan tvätta bort det själv så gör inte det ett skit.
Du får inte hårdare straff för att du nekar, så varför erkänna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in