2009-04-30, 21:33
Medlem
Alka-Lines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Ja, eller väl valda platser för sina tags. Ett namn som poppar upp direkt är Amok här i Göteborg. Det är en tag man varken ser mest av, eller störst utförd, eller ens på "hardcore" placeringar. Däremot dyker den pålitligt upp på en massa platser runtom i stan och gräver sig därmed in i ens undermedvetna på ett trevligt sätt.

Är det någon som har ngn info om Amok?
info om Amok? och vad vill du man skall svara på den frågan ?
2009-05-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alka-Line
info om Amok? och vad vill du man skall svara på den frågan ?

Enkla grejer som var han bor och kanske vilken typ av strössel han vill ha på sin glass? Har han tofflor eller går han omkring barfota inomhus? Har han testat alkohol? Har han syskon? Jag är tacksam för allt.
2009-05-01, 18:35
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Ja, eller väl valda platser för sina tags. Ett namn som poppar upp direkt är Amok här i Göteborg. Det är en tag man varken ser mest av, eller störst utförd, eller ens på "hardcore" placeringar. Däremot dyker den pålitligt upp på en massa platser runtom i stan och gräver sig därmed in i ens undermedvetna på ett trevligt sätt.

Är det någon som har ngn info om Amok?

http://svensktoppen.blogspot.com/
2009-05-02, 14:34
Medlem
HyVlarNPoWs avatar
Någon som vet någonting om någon klottrare i Göteborg som skriver "ior"?
Var nämligen så att jag såg denna kille stupfull på marklandsgatan helt öppet kottar på busstabellerna mitt på blanka dagen. En annan grej var också att han var ungefär 40+ och han hade en ganska unik stil som var väldigt skön.

MVH HyvlarN
2009-05-02, 14:59
Medlem
Xamples avatar
Ior - IQ JSA

Stockholms lirare som kan ha varit ner i gbg. Har hållt på bra många år, men 40+ är han inte.
2009-05-02, 23:27
Medlem
HyVlarNPoWs avatar
Är nästan helt säker på att han var över 35 iallfall. Kommer ihåg det som om det var igår, och han var lite av en alkolist ifall du frågar mig.
2009-05-03, 01:46
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HyVlarNPoW
Är nästan helt säker på att han var över 35 iallfall. Kommer ihåg det som om det var igår, och han var lite av en alkolist ifall du frågar mig.

Kan säga att Ior ser lite äldre ut än vad han egentligen är.
2009-05-03, 16:57
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Ior - IQ JSA

Stockholms lirare som kan ha varit ner i gbg. Har hållt på bra många år, men 40+ är han inte.

HFR
2009-05-03, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HyVlarNPoW

om du frågar många är han nog mer än "lite av en alkoholist"
2009-05-04, 11:54
Medlem
pappis avatar
detta kanske tagits upp isf kan man la hänvisa pappi dit men om inte; hur stryper man bäst caps ? dvs tätar dom lagom mkt för att få en liiiten linje ur dom.
2009-05-04, 13:49
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
detta kanske tagits upp isf kan man la hänvisa pappi dit men om inte; hur stryper man bäst caps ? dvs tätar dom lagom mkt för att få en liiiten linje ur dom.

Böjer bakåt. Annars finns det ju caps med den effekten beroende på avstånd från väggen.
2009-05-04, 13:51
Medlem
Fourtwosixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi

Jag är inne på det här med needle-caps som man smälter toppen av pinnen på och sedan sticker hål på med en synål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in