2009-05-04, 13:59
Medlem
Necrodomuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourtwosix
Jag är inne på det här med needle-caps som man smälter toppen av pinnen på och sedan sticker hål på med en synål.

Sweet!
2009-05-04, 14:16
Medlem
pappis avatar
safe gubbar!!
2009-05-04, 15:12
Medlem
LillaLabans avatar
En blandmissbrukare helt enkelt, en såkallad "röjare"? Piller, pulver, alkohol, röka.. skitsamma - bara man blir fläng! Och så ett kryddmått "attityd" på det också - and we have a winner.
2009-05-04, 20:08
Medlem
amenvissts avatar
Doom i GBG

Var ner i göteborg i helgen och såg en hel del graffiti, både bra och dålig. Såg massvis med skabbiga tags utav någon som skrev Punk, såg många sköna målningar utav TSD. Men någon jag uppmärksammade var Doom, riktigt skön graffare som gjorde kreativa grejer på feta spots. Uppmärksammade att han hade skrivit Doom på fyra olika pelare under en bro/viadukt ganska centralt, dvs en bokstav på var pelare. Såg riktigt fett ut, någon gbgare som vet vilken målning jag pratar om och vart den sitter? Vore grymt om nån kunde fixa en bild också.
2009-05-04, 20:12
Medlem
Daggys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amenvisst
Var ner i göteborg i helgen och såg en hel del graffiti, både bra och dålig. Såg massvis med skabbiga tags utav någon som skrev Punk, såg många sköna målningar utav TSD. Men någon jag uppmärksammade var Doom, riktigt skön graffare som gjorde kreativa grejer på feta spots. Uppmärksammade att han hade skrivit Doom på fyra olika pelare under en bro/viadukt ganska centralt, dvs en bokstav på var pelare. Såg riktigt fett ut, någon gbgare som vet vilken målning jag pratar om och vart den sitter? Vore grymt om nån kunde fixa en bild också.

Du menar inte DOME?
2009-05-04, 20:13
Medlem
amenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daggy
Du menar inte DOME?

Det kan det ha varit, såg ca 3-4 målningar med just denna signatur ifrån bil så jag är inte riktigt säker.
2009-05-04, 20:13
Medlem
Mandarks avatar
Citat:

Om du nu inte skämtar så har du precis fått dig själv att framstå som något utav ett praktarsle.
2009-05-04, 20:16
Medlem
amenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandark
Om du nu inte skämtar så har du precis fått dig själv att framstå som något utav ett praktarsle.

Får jag bara fråga vad jag just sa som fick mig att framstå som ett praktarsle? Jag talade om att jag gillade hans målningar, och hade fått extra bra smak på en speciell målning. Är det någonting jag bör undvika, att fråga efter att se och veta lite mer om graffaren?

Ifall inte du redan har fått papper på att du är gravt efterbliven, bör du uppsöka någon som kan diagnosticera dig ditt riksmongo.
2009-05-04, 20:38
Medlem
Tjena grabbar och ni få flickor, frågar åt en polare, nån som vet om "JON" är upptaget. Snubben dampar över att allt han kommer på är upptaget.
2009-05-04, 21:28
Medlem
karatchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkftw
Tjena grabbar och ni få flickor, frågar åt en polare, nån som vet om "JON" är upptaget. Snubben dampar över att allt han kommer på är upptaget.

Denna "snubbe" kan möjligtvis inte vara du?
2009-05-04, 21:30
Medlem
Zicks avatar
Citat:
generellt så gillar jag punks saker.

Antagligen var du i Hisingen tillmestadels?
2009-05-04, 21:33
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Får jag bara fråga vad jag just sa som fick mig att framstå som ett praktarsle? Jag talade om att jag gillade hans målningar, och hade fått extra bra smak på en speciell målning. Är det någonting jag bör undvika, att fråga efter att se och veta lite mer om graffaren?

Ifall inte du redan har fått papper på att du är gravt efterbliven, bör du uppsöka någon som kan diagnosticera dig ditt riksmongo.

Du skämmer ut dig genom din brist på kunskap om sådant som de allra flesta nog klassar som obligatoriskt vetande när det gäller svensk graffiti...framförallt genom att skriva att du sett "skabbiga tags av någon som skrev Punk". Detta är pinsamt av två anledingar. Anledning ett: Punk är duktig och producerar grymma tags i drivor. Anledning två: Du vet uppenbarligen inte vem Punk är. Nu är ju allt i slutändan subjektivt men kombinationen av vad som enligt mig är usel smak och usel koll på svensk graffiti gör att du i mina ögon framstår som pinsam.

Jag är med största sannolikhet mer lyckad än dig på samtliga plan i livet så dina argsinta försök att vifta bort min kritik intressar mig inte nämnvärt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in