2008-12-17, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
jag/vi fick en 4 år gammal fotolog nerstängd,också helt utan anledning.

jag fick en tanke, kan det vara så att våra kära vänner polisen kan få floggar stängda så dom kan ta bevismaterial och medans det är nedstängt hindra folk att ta bort bilderna?
2008-12-17, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
jag/vi fick en 4 år gammal fotolog nerstängd,också helt utan anledning.

Är den avstängd för alltid då eller är det tidsbegränsat? Det jobbiga är ju att fotolog har blivit nån slags standard för writers så jag förstår inte varför folk inte går över till nåt annat
2008-12-17, 22:04
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citron14
Är den avstängd för alltid då eller är det tidsbegränsat? Det jobbiga är ju att fotolog har blivit nån slags standard för writers så jag förstår inte varför folk inte går över till nåt annat

Ja, den är avstängd "för alltid". Mjo, håller med dig till viss del. Men finns det något annat smidigt ställe?
2008-12-17, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Ja, den är avstängd "för alltid". Mjo, håller med dig till viss del. Men finns det något annat smidigt ställe?

pixbox e rätt soft, men inte lika soft för att hitta nya saker som flog
2008-12-17, 22:08
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
pixbox e rätt soft, men inte lika soft för att hitta nya saker som flog

Fotolog känns ju betydligt smidigare. Man hittar enkelt nya floggar och så har rätt mycket folk det.
2008-12-17, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Fotolog känns ju betydligt smidigare. Man hittar enkelt nya floggar och så har rätt mycket folk det.
Nej, jag vet inte några bättre alternativ, men fotolog är ju ändå inget vidare. Möjlighet att ladda upp större bilder och gästböcker hade ju varit bra. Det som fotolog vinner på är ju som du säger att det är väldigt utbrett
Pixbox är ju faktiskt ganska bra, men det har ju störst fäste i svenska Norrland till skillnad från fotolog som är internationellt
2008-12-17, 23:06
Moderator
evilhoneys avatar
Håll topic, det här är inte "chatta om fotolog-tråden".
//mod
2008-12-18, 18:55
Bannlyst
Jag fillar om jag bombar med gold fat cap, och outlines med NYC Fat cap. De tycker jag e bäst när man bombar. Men jag undrar om nån vet hur man målar tåg? Det är ju vakter över allt. Det Går ju inte att måla utan att åka fast. Och nån som vet vart man kan få tag på en nyckel så man kan öpna alla SL`s tåg? Skulle vara tacksamm för svar
2008-12-18, 19:00
Bannlyst
massa snor ungar här i kga också som holler på och skriva "WUFC" och även "OTHER" "QUE" "UZI" och "RILO" ja stör mig som FAN på det!!
2008-12-18, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asaft
massa snor ungar här i kga också som holler på och skriva "WUFC" och även "OTHER" "QUE" "UZI" och "RILO" ja stör mig som FAN på det!!

haha, okej.. langa nåra bilder så får vi se dina sk. copycats
2008-12-18, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asaft
Jag fillar om jag bombar med gold fat cap, och outlines med NYC Fat cap. De tycker jag e bäst när man bombar. Men jag undrar om nån vet hur man målar tåg? Det är ju vakter över allt. Det Går ju inte att måla utan att åka fast. Och nån som vet vart man kan få tag på en nyckel så man kan öpna alla SL`s tåg? Skulle vara tacksamm för svar

du kommer nog inte bli medbjuden om du inte förtjänar det, sen målas det ju fett med tåg i sthlm.. du får reka å kolla platser som alla andra.

2008-12-18, 19:34
Medlem
knut.knutssons avatar
Vad skulle ni göra om ni fick veta att ert namn redan finns och de visar sig att dom med de namnet har hållt på mycket längre ? Jag menar då har man ju gjort allt jobbet åt någon annan person helt i onödan :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in