Ja ni, som en målare i stockholms orten, så undrar jag lite grejer. Men först så tänkte jag skapa ett helt nytt ämne, men kan ju se om jag får något svar i denna först.
Vår allas älskade GLÖM, och resten i WLC. Jag som nu bor på ekerö, en av förorterna. Har växt upp medans Glöm körde på ekerö, ute på vårt landställe i sommarstad till Ekerö centrum och in till stan, Islandstorget. Kan fortsätta i evigheter om vart han har kört. Men to the point nu, Har även sett att WLC har dragit upp till Norrbotten. Iallafall Otur och Glöm. Jag undrar varför ? och vilka tags är det som håller WLC-ACW uppe i stockholm nu idag? Är det verkligen så att Glöm en gång bodde på ekerö ? har försökt hitta så mycket info som möjligt på egen hand, en foto-logg
http://www.pixbox.se/alb_show_id514582_page0.html
+ att WLC står för antingen We Love Cash eller We lost Control. vad jag tror iallafall..

Och vi har en ny WLC målare i stan "Chrome" Eller är det nån av de gamla som är tillbaks med ett nytt namn ? Skulle vilja veta mer om WLC's historia. Och om ACW vilka även dom är från ekerö, vad jag vet? Om nån vet mer, så snälla berätta. Mvh ett WLC fan