2007-12-03, 21:04
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
lika bra som vanliga barnpennor. Skit alltså, köp riktiga designpennor
Fibra is the shit!
Visst jag är inte uber seriös när de gäller o göra skisser.. men fan dem är trevligare än touch o dem..Fibra 100-pack och ett par olika diverse svarta pennor från wettergrens eller liknande..
2007-12-03, 21:42
Medlem
Marcus_osds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Fibra is the shit!
Visst jag är inte uber seriös när de gäller o göra skisser.. men fan dem är trevligare än touch o dem..Fibra 100-pack och ett par olika diverse svarta pennor från wettergrens eller liknande..

word! tycker dom är riktigt sköna
2007-12-04, 02:37
Medlem
Mjaus avatar
Vilket lim är smartast att köpa/göra för att limma upp papper i storleken ungefär 100x100mm eller 50x50mm? Bör fästa på de flesta ytor utomhus.
2007-12-04, 10:41
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjau
Vilket lim är smartast att köpa/göra för att limma upp papper i storleken ungefär 100x100mm eller 50x50mm? Bör fästa på de flesta ytor utomhus.

Streetart antar jag?

Tapetklister funkar bra, fast på regn vet jag inte.
2007-12-04, 11:31
Medlem
Moshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av traktortjuven
Har hört att childstore ska få in montana micro. Så nu undrar jag är det någon som har testat dom och vet hur länge dom räcker? Är dom är något att rekomendera ?
http://www.youtube.com/watch?v=6zjs8Mpouu0 borde svara på din fråga.
2007-12-04, 12:12
Medlem
Tapetklister. Går att göra eget men köpt fungerar bra det med.

Citat:
Ursprungligen postat av Mjau
2007-12-04, 12:16
Medlem
Mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Tapetklister. Går att göra eget men köpt fungerar bra det med.
Ja, men hur ska jag förvara och applicera det smidigast utomhus, sätter man upp småpappersark så vill man inte gå runt med pensel och burk. Eller är det bästa lösningen?
2007-12-04, 12:19
Medlem
Vet många som har en icakasse med klistret direkt i och penseln med. Sen arken i en annan påse. Så stryker de på limmet på objektet med penseln, trycker dit ett papper och sen penslar de över (så det blir svårare att ta bort).

Om du inte gillar idén att ha limmet direkt i påsen så ta pensel och en burk (typ big-pack liknande) i en påse och ark i en annan.

Det är nog smidigast så i längden.
2007-12-04, 18:55
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
Apropå skåne, vem var det som drog fästingar i Malmö med omnejd för ett gäng med år sedan?
Nån i TRC var det väl
2007-12-04, 19:48
Medlem
Bomba med hårspray?

Ah som rubriken..Någon här som har testat att dra tags osv med hårspray? Fick bara tanken idag.. Tagger vad man haver lixom
2007-12-04, 20:08
Medlem
Little-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironhead
Ah som rubriken..Någon här som har testat att dra tags osv med hårspray? Fick bara tanken idag.. Tagger vad man haver lixom

Vet faktiskt inte, det är ju inte permanent så. får mej att tänka på en grej som jag gjorde för några år sen. Hade en tjej polare som målade, och som cover så Flyttade jag färg till hårsprays burkar. Haha, alla tjejer har ju hårspray i väskan
2007-12-04, 20:29
Medlem
GbgMrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironhead

Pröva

Fast drygt o betala ca 60 spänn för 200ml.

Eller så snor man helt enkelt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in