2009-03-06, 16:19
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
har wanda kört hela den väggen nu? har jag sett fel som såg först en hgr över halva rgetcwlc och sedan en wanda över andra halvan en tid senare?
Ah shit sorry skrev som ett anus, igen
senast idag var det en hgrwanda piece över hela sen pms och hgr på sidan mot krökarängen,.
2009-03-06, 18:06
Medlem
GzGurrzs avatar
Vilka kör i JSA?
2009-03-06, 18:57
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Vilka kör i JSA?

Aras Uran Ior Unek Yers Adm Pnk Pirr Wong

Kan ha glömt någon.
2009-03-06, 18:57
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Kan ha glömt någon.

Tänkte precis skriva minst Yers iallafall..
2009-03-06, 18:59
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
har wanda kört hela den väggen nu? har jag sett fel som såg först en hgr över halva rgetcwlc och sedan en wanda över andra halvan en tid senare?

Rätt.
2009-03-06, 19:42
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:

Kan ha glömt någon.
Omeh ?
2009-03-06, 19:45
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Omeh ?

Omeh kör väl Hfr nu när inte fick vara med i Nfc längre?
Kan ha hänt att yersen tog med isf.
2009-03-06, 19:53
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Omeh kör väl Hfr nu när inte fick vara med i Nfc längre?
Kan ha hänt att yersen tog med isf.
Kan sa fel. jag skrev fråge tecken just därför,. antog att hon var med eftersom jag sett signs av båda förövarna i jsas namn men antar att det var yersen då,.Dom är goda vänner så annars skulle det no kunna stämma,.
2009-03-06, 21:01
Medlem
Denna j*vla frost...

Eftersom stora delar av vårt lands vertikala ytor täcks av frost den här årstiden så funderar jag på hur det går att köra på frost egentligen?
Jag hittade ett ganska bra bildexempel; http://www.fotolog.com/buffersenemy/43724921 När man kör på en vägg som ser ut så där, alltså täckt av ett ganska tunt, jämnt lager frost, hur ser målningen då ut när frosten har tinat? Om ni har bildexempel så vore det toppen men annars så kan ni ju beskriva era erfarenheter
2009-03-06, 21:05
Medlem
Criles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citron14
Eftersom stora delar av vårt lands vertikala ytor täcks av frost den här årstiden så funderar jag på hur det går att köra på frost egentligen?
Jag hittade ett ganska bra bildexempel; http://www.fotolog.com/buffersenemy/43724921 När man kör på en vägg som ser ut så där, alltså täckt av ett ganska tunt, jämnt lager frost, hur ser målningen då ut när frosten har tinat? Om ni har bildexempel så vore det toppen men annars så kan ni ju beskriva era erfarenheter

Jag har inget bild exempel på en torr sådan målning. Däremot är dom svin lätt att buffa, går till och med att torka bort med fingret om frosten inte hunnit torka in riktigt...
2009-03-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crile
Jag har inget bild exempel på en torr sådan målning. Däremot är dom svin lätt att buffa, går till och med att torka bort med fingret om frosten inte hunnit torka in riktigt...
Buff är inte något problem, men på bilden ser ju linjerna riktigt cleana ut och så, jag har tänkt mig att det rinner mycket om man kör på frost. Men "bleknar" målningen när frosten tinar?
För frosten dunstar ju inte precis, så färgen som fastnar i frosten försvinner ju inte och det är ju inte så mycket frost att den rinner bort. Men jag kan tänka mig att målningen liksom flyter ut då frosten försvinner. Är det så?
2009-03-06, 21:17
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citron14
Buff är inte något problem, men på bilden ser ju linjerna riktigt cleana ut och så, jag har tänkt mig att det rinner mycket om man kör på frost. Men "bleknar" målningen när frosten tinar?
För frosten dunstar ju inte precis, så färgen som fastnar i frosten försvinner ju inte och det är ju inte så mycket frost att den rinner bort. Men jag kan tänka mig att målningen liksom flyter ut då frosten försvinner. Är det så?
dra en linje någonstans där det är frost

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in