2009-03-05, 18:29
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uttu
kan man printa på vinyl?
(laserskrivare)

För stickers
Ibland. Fast det finns en risk för att den smälter i skrivaren. Screen-tryck eller Spritpenna är det bästa.
2009-03-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Roligt att först kör hgr men senare bestämmer sig för att komma tillbaks å köra wanda över hela..

har wanda kört hela den väggen nu? har jag sett fel som såg först en hgr över halva rgetcwlc och sedan en wanda över andra halvan en tid senare?
2009-03-05, 19:52
Medlem
Någon som vet hur det är med dart, har han torskat? Mest med tanke på signen på en Dura piece "Free dart". Vill inte outa eller så men om det är så uppenbart att man signar så har man fan rätt att prata om det.
2009-03-05, 20:41
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtiofem
Någon som vet hur det är med dart, har han torskat? Mest med tanke på signen på en Dura piece "Free dart". Vill inte outa eller så men om det är så uppenbart att man signar så har man fan rätt att prata om det.
du behöver inte bry dej eftersom du inte känner honom? du skulle väl kanske kunna lista ut iofs.
2009-03-05, 21:23
Medlem
virreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
har wanda kört hela den väggen nu? har jag sett fel som såg först en hgr över halva rgetcwlc och sedan en wanda över andra halvan en tid senare?
Japp det stämmer kan försöka fota den imorn om jag hinner
2009-03-05, 21:28
Medlem
Och när man screentrycker ska man ha speciell sorts färg?
(jag screentrycker ofta, men bara på textilier hittils)
2009-03-05, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av art_
du behöver inte bry dej eftersom du inte känner honom? du skulle väl kanske kunna lista ut iofs.

Nej, jag känner inte honom. Jag kan väl bry mig endå? Klart som fan man blir lite intresserad när det står "Free Dart". Varför bryr du dig så mycket? Så länge man inte outar personen i fråga eller droppar för mycket information spelar det väl endå ingen roll? speciellt inte när polare till målaren i fråga redan skrivit "free dart" som sign, det är ju som gjort för spekulationer.
2009-03-05, 23:25
Medlem
atatatatas avatar
Citat:
Nej, jag känner inte honom. Jag kan väl bry mig endå? Klart som fan man blir lite intresserad när det står "Free Dart". Varför bryr du dig så mycket? Så länge man inte outar personen i fråga eller droppar för mycket information spelar det väl endå ingen roll? speciellt inte när polare till målaren i fråga redan skrivit "free dart" som sign, det är ju som gjort för spekulationer.

Om det är signat som du säger är det nog så. Är nog inte många crews som vill FREE'a nån utan att torsk. "Free C00LGr4FFR1 utegångsförbud fett jobbigt bre!"
2009-03-06, 09:00
Medlem
art_s avatar
Citat:
det är väl inget att spekulera? om det står free så kan du väl förhoppningsvis lista ut det själv.
2009-03-06, 12:25
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uttu
Och när man screentrycker ska man ha speciell sorts färg?
(jag screentrycker ofta, men bara på textilier hittils)

Det fnns Vinylfärg men jag använde akryl som jag spädde med ett medium. En smaksak. Vinylfärgen kanske sitter lite bättre men den är svårare att tvätta ur.
2009-03-06, 12:50
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartface
undrar vilket cap ni brukar använda till coversall 2. jag envisas med att använda beigie skinny cap. men de resuleterar alltid i att efter en stund klibbar det ihop. jag skakar burken som fan blåser ut burken med ett fatcap men ändå fortsätter det att strula. går det inte använda skinnycaps till coversall 2 eller är jag dum i huvet.

Nyc fatcap!
2009-03-06, 13:26
Medlem
Zicks avatar
Är det battle med Pung, toy och TsD?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här